FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 56
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule cristescu, de emotie v-am dat numarul de telefon mobil din Romania, dar in Germania am numarul 0049-177-4645071 numai la acest numar ma puteti contacta, in cazul in care va pot fi de folos cu ceva.
cu stima
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-04 03:35:33
         
 
  erata: a-l gazdui, scuze  
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-04 00:00:07
         
 
  dragilor, zambiti, va rog! si asa murim o singura data! ce aveti voi cu placerea mea de -al gazdui pe domnul cristescu? si domnia sa ma gazduieste pe europeea:) va sigur, nu mi-a cerut si nu-i voi cere favoruri, care e problema voastra?:)

Liviu Bordas, salutari! am ragusit tot strigand pe europeea numele tau, atat mi-am dorit sa te revad, recitesc, etc:)

Sabinutza, cred ca daca organizati o excursie in germania, va pot gazdui pe toti, inclusiv pe MMI:) mi-a cazut cu tronc si mi-am propus sa devin miliardara:) apoi ti-l fur, fii sigura:)

daca doriti, va astept sa petrecem
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-03 23:59:32
         
 
  Suparat?!? Neah... Doar comentase si el "obectul" si se pare ca nu i-a fost suficient de literara exprimarea, de a fost invalidat. Eu i-am zis ca trebuie sa inceapa cu un citat din Calinescu si sa termine cu unu' din Vianu... are mai multe sanse - mai ales cand vine vorba de polemica.:))  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-12-03 23:52:09
         
 
  Chiar și la o Heineken rece, vorba lui Radu!

Îl luam și pe Rudy, că uite ce supărat pare a fi... :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-12-03 23:41:13
         
 
  "Eu nu sunt în Mannheim. Sunt în Cluj Napoca. Nu mă puteți contacta, nu mă puteți vizita și nu vă pot găzdui." ( Liviu Bordas)

Si acum spui? Cand tocmai m-am intors din Cluj? Zau daca te-as fi contactat,vizitat... de gazduit nici nu se punea problema.
Da' macar asa, putin... la o critica literara tot puteam sta :))
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-12-03 23:33:37
         
 
  E bine ca un editor zevzec mi-a cenzurat comentariul 'la obect'...Traiasca pupincuristii!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-03 23:17:15
         
 
  :))

Noroc cu help-ul domnului Cristescu. Mai apucăm și noi să citim comentarii critico-literare prin subsoluri de texte.

Eu nu sunt în Mannheim. Sunt în Cluj Napoca. Nu mă puteți contacta, nu mă puteți vizita și nu vă pot găzdui. :))

Ce ziceți, mă știu și eu de-a critica pe text?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-12-03 23:08:39
         
 
  p.s - radu, daca vrei, te invit si pe tine in ianuarie, m-ar onora prezenta ta, iti dai seama, dar noroc ca nu-ti place poezia mea, altfel, sunt sigura, ai fi venit sa-mi fii aproape:)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-03 22:51:52
         
 
  radu, ai luat plasa! inainte sa plec din tara mi s-a furat mobilul si abia am reusit sa salvez numarul. imagineaza-ti, am pierdut toate numerele de telefon, inclusiv numarul domnului emanuel cristescu, din pacate! am pierdut chiar si numarul tau de telefon pe care l-am folosit o singura data, tot din pacate:)
cu admiratie pentru mirarile tale:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-03 22:50:27
         
 
  Pun pariu pe o lada de Heineken ca Elena are toate telefoanele domnului Cristescu, deci era mult mai simplu sa-i zica toate astea ''live''... de ce a preferat s-o faca in public?... s-o ascultam...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-12-03 22:15:23
         
 
  Lena are intentii buna de fiecare data...Nu pot decat sa apreciez, intr-o oarecare masura, demersul ei...In schimb nu pricep de ce se baga ca musca in curul calului Monica Trif, poeta mediocra prin excelenta ,care , recunoscand ca n-are tangente cu germana, a profitat de ocazie ca sa mai amushineze putin shosetele shefului...Pe Cristian -Curcan de Craciun refuz sa-l comentez...E doar o clona care nu are ce face la ora asta...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-12-03 22:09:31
         
 
  domnule cristescu, sunt in Mannheim si ma puteti contacta, ma puteti vizita si va si pot gazdui. daca va pot fi de folos cu ceva, sunati-ma la 0744 43 42 09. daca stati in Germania pana in ianuarie, va invit la expozitia mea de pictura si lansare de carte. evenimentul va avea loc tot in Mannheim.
cu sincera colegialitate
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-03 16:52:55
         
 
  ca de obicei seful pleaca in concediu si il lasa pe virtu sa isi faca de cap, uraaaaaaa

cristescu vine de la cristian, nu?

cat de mult va iubesc, intelectualilor.

 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-12-03 02:54:01
         
 
  Eu nu cunosc limba Germana dar Calatorie placuta si plina de succes.

O zi buna, Monica

Vom fi copii cuminti
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2007-12-02 12:13:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE