FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Cristi Stanculeasa
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Maria,
Tu ești mai indulgentă decât mine!!
Îmi doresc să scriu și mai bine!
Și cred că acest lucru și-l dorește aproape fiecare!
Îți mulțumesc de trecere, cuvinte și lecturare!
La bună citire!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-25 01:52:08
         
 
  Leonard,
Textul nu este extraordinar, colosal sau altcumva!
Ci este un text scris după o idee!
Chiar dacă m-am gândit la Cele zece porunci, nu am dorit să fac vreo asociere cu ideea în sine!
Ci doar să folosesc ca număr și în ordine crescătoare, ideile sau trăirile!

Mă bucur de trecerea ta!
Mulțumesc pentru atenția acordată poemului!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-25 01:48:41
         
 
  "zece iluzii
întâia ninsoare topeau..."

zece iluzii pot topi ninsorile unei ierni intregi cateodata.
Am fost tentata sa incep cu o gluma.Dar, nu. Textul e prea plin de miez ca sa-mi permit sa glumesc pe seama lui. Stau rar in fata calculatorului si de aceea nu comentez prea des dar acum vreau sa iti spun ca imi place mult cum scrii. Felicitari, Cristi Stanculeasa! Cu drag, Maria

 
Postat de catre Maria Grosu la data de 2007-11-24 23:26:44
         
 
  am citit cele ze ce secunde ale dumneavoastra, insa nu mi-au trebuit decat 3 secunde sa imi dau seama ca este un tecst bun si atat. nu extraordinar, nu colosal. si in plus, foarte departe, mult pe langa cele 10 porunci. e bun asa in sine, fara a se face trimiteri de metatext.  
Postat de catre Leonard Ancuta la data de 2007-11-24 21:19:06
         
 
  Neli,
S-ar putea să mă înșel dar dincolo de cuvintele tale se simte mai mult!!
De ce oare am simțit așa?!!
Oricum, mă bucur de trecerea ta!
Îți mulțumesc!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 18:53:19
         
 
  Nicoleta,
Este o poezie într-un stil cât se poate de propriu trăirilor mele!
Și încă nu sunt mulțumit!!
(s-ar putea să fiu exigent cu mine, mai mult decât trebuie!)
Mulțumesc pentru cuvinte și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 18:24:30
         
 
  Rudolph,
Tu concentrezi ceea ce simți în câteva cuvinte!!
Este modul tău și un alt mod de a te exprima!
Mulțumesc de trecere și semnul lăsat!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 18:16:01
         
 
  Gina,
Dintr-o perspectivă a metafizicului ideea este excelentă!
Nu m-am gândit la ea...
Parcurgeam o direcție, aceea pe care o alesesem!
Am să țin cont de ideea ta!
Mulțumesc pentru atenția acordată!!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 17:49:26
         
 
  Camelia,
Observația ta este cât se poate de corectă!
Pentru fiecare număr am asociat o stare, o trăire!
Știi ... eu scriu atunci când simt și scriu precum simt!
Cuvântul este precum o eliberare!
Îți mulțumesc pentru comentariu!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 17:08:20
         
 
  Marinela,
Nu știu cât de fericit acest zeu...
Îți mulțumesc pentru trecere și lecturare!
La bună citire!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 16:50:58
         
 
  Tea,
Și tu m-ai uimit!
Elementul de legătură exista prin acest crescând al numerelor!
Pot să spun că firul gândului a avut o conexiune reușită!
Îți mulțumesc pentru atenția acordată poemului!
Cu drag,
Cristi

 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 15:20:07
         
 
  Dana,
Îți mulțumesc pentru faptul că te-ai oprit asupra poemului meu, pentru lecturare și cuvinte!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 15:08:05
         
 
  Vero,
Ești o simpatică!!!
Când am scris sau scriam acest poem nu am avut în minte decât Cele zece porunci, ceea ce am observat că Tea a intuit perfect!!
Revenirea ta a fost splendidă și spectaculoasă, cu atât mai mult cu cât ți-ai dat seama despre ce era vorba, ai gândit și ai punctat, în același timp, foarte bine!
Îți mulțumesc pentru aplecarea serioasă asupra poemului meu!
Să ne întâlnim cu bine, amico...
(Aici te tutuiesc!)
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 15:03:00
         
 
  Mariana,
Nu, nu mă supăr...
Am simțul umorului!
Textul nu are nicio legătură cu elefanții!
Pahidermul rămâne un preferat al meu!
Am fost destul de serios când am scris poemul!
Mulțumesc de cuvinte, vot, lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-24 14:51:55
         
 
  matematica, simetriile, iata ce nu stie fluturele, alegand si el dintre toate.
multumesc pt dreptul la comentariu pe subiect.
 
Postat de catre cornelia claudia iakab la data de 2007-11-24 08:32:06
         
 
 
Camelia are dreptate: o poezie în stilul tău caracteristic, plină de simboluri...

Felicitări!

Cu drag, Nicoleta


 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2007-11-23 21:40:52
         
 
  - felicitări!

- cu prețuire,


r.k.
*
 
Postat de catre Rudolph Kuttesch la data de 2007-11-23 21:11:21
         
 
  metamorfozare umana - o tranzitie a moralei transand carnea - ma gandesc la visul 'faraonic' ori rastalmacirea lui...sunt pierduta fiindca balansez intre concret -poetic- retina...musai sa revin...

spun,

o idee de piramida imi este sensul acum: orele 6.50 pm Dublin...poate exagerez...ceea ce e normal mie...

regards,

goia

p.s
cineva langa mine ma intreaba: ce tot misti mainile asa prin aer?...

si le miscam agitat...

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-23 20:50:37
         
 
  ...  
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-23 20:45:15
         
 
  Poetule,
din nou atâta lume adunată aici pe pagina ta...atâtea păreri...eu ce să mai spun...las și eu un semn de lectură, în primul rând.
Eu văd aici foarte multe simboluri, prezentate într-o ordine crescătoare, parcă un mod interesant de a combina matematica cu literatura.
Și, bineînțeles,o poezie în stilul tău:))
Mult drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-11-23 20:25:11
         
 
  Cristi, am revenit. Noroc ca m-a trezit Tea (in care am o incredere oarba), ca eu eram cam ignoranta.

Asa e, treci superb prin cele zece porunci, "zece iluzii" spui tu. Se pot face o muiltime de interpretari, aici e si frumusetzea poemului, sa-l lasi pe cititor sa "recreeze" o lume, poate aceeasi, poate diferita de a ta.

Bravo, amice!!!
*
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 20:19:35
         
 
  Zece secund foarte-foarte bogate și un zeu fericit :)!
...peste "opt" am trecut; sunt superstițioasă!
M
 
Postat de catre Marinela Serban la data de 2007-11-23 19:07:44
         
 
  "zece secunde,
absnte
dintr-o mirare
erau incarcerate
in trei lumi barbare
si sapte vise idolatre..."

Oau, Cristi....ce concluzie superba celor "Zece Porunci" ale tale....pentru ca la "Ordinea" majora m-a dus gandul cand ti-am citit poezia......

Un univers explorat , nu atat ca real, cat rezultanta a complexei structuri umane ......trairile, gandurile, framantarile, visele, presupunerile, incercarile, esecurile.....spiritualitate in actiune!

M-ai uimit, prietene!

Calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-11-23 18:21:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  interesanta matematica poetica:)
Dana
 
Postat de catre dana almajanu la data de 2007-11-23 17:56:59
         
 
  NU, nu, acuma mi-am adus aminte, poezia aceea era "Zece negrii mititei" si mergea in ordine inversa.

V.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 17:23:17
         
 
  Ideea ta, Cristi, e interesanta, se simt cautarile tale spre ceva mereu nou.

E drept ca, pe parcurs, nu m-am putut impiedica sa nu fac asociatie cu poezia-cantec "Un negru mititel", eu pe asta o stiu, habar n-am de cea cu elefanti de care zice Mariana.

Cum vezi, daca ideea poeziei face prin creier asociatii de-astea, asta nu-i bine pentru poezie, care, de altfel, e foarte frumoasa si pentru care votez din toata inima! Daca aceeasi idee a poeziei s-ar formula altfel decat cu numere in ordine crescanda, daca numerele ar fi luiate la intamplare, sa zicem, sa in ordine inversa, poate ca efectul asociatiei cu acele texte ar fi anihilat!

Cu drag,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 17:21:25
         
 
  Citind, am fost tentată să murmur: un elefant se legăna... Stop râs și treci la comentariu! Doi elefanți... Eu, gândul care cam trage să moară... de râs, trebuie să spun, cât mai apuc, despre acest text că n-are nicio legătură cu elefanții și e înțelept de sus până jos. Votez. Să nu te superi. O seară fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-11-23 16:59:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE