FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Veronica Pavel
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Mariana! Stefan Hrusca e grozav! E aici, in Canada si chiar ma gandeam sa-i dau volumul meu de pozii sa foloseasac poate vreuna pentru muzica lui....

Mi-ai facut o surpriza grozava!

Noapte buna,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-24 23:35:55
         
 
  Cu sau fără tehnologie, ne intersectăm existențele. Urmele, ori ale iubirii, ori ale indiferenței, rămân... în amintire, în inimă...

Simt nevoia să-ți las un dar, Vero. Să mai adaug o urmă; în mod cert, nu a indiferenței...

http://audio.neogen.ro/user/corihans3004/ca8o5vx4fh5jkylaii2q6ge2u466lp4x/
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2007-11-24 21:54:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Multumesc, Monica, vorbele tale sunt calde si dovedesc ca putem inca fi optimisti, iata ca exista sensibilitate, caldura si rezonantza in omameni!

Sa-ti fie sufletul impacat!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-24 16:26:57
         
 
  Foarte adevarat, un text foarte profund si frumos. Tehnologia ne face in curand ca noi insine sa devenim roboti. Superficialitatea a luat locul sentimentelor adevarate. Dragostea adevarata e ca si speciile rare pe cale de disparitie.
M-a atins la suflet textul tau,
O zi frumoasa, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2007-11-24 15:36:28
         
 
  Gina,

Foarte interesant comentariul tau. Sigur, generatia urmatoare va fi deja adaptata, pentru ca si sensibilitatatea umana, atat cea sufleteasca cat si cea fizica, va contine un grad de "robotizare", rasfrangere de IT asupra fiintzei umane. Cred.

Pana una alta, noi, astia din "tranzitie", suntem lovitzi de tendintza spre indiferentza robotica a umanitatii.

Dimpotriva, insa, prezentza si comentariul tau m-au uns la inima! Sau, ca sa fiu in ton cu limbajul tau, mi-au mangaiat aorta !!

Multzam mult!

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 23:30:30
         
 
  erata:rintoarcerea - reintoarcerea

g.
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-23 23:04:34
         
 
  textul ca o tranzitie dinspre o generatie spre cea urmatoare...nu ideea de cronologie persista ci ideea de schimbare cu impact uman filtrata IT...dinspre clasic inspre moderna tehnologizare cu siguranta omul este adaptabil...sentimental exista/o sa existe o adaptare cu sens de prezent insa ma gandesc - strapunsa-n aorta- rintoarcerea inspre 'simplitate' o sa fie pilon...interactiunea umanului o sa pastreze cu siguranta 'geneza' - ideea de dormitor nu o sa fie inlocuita veci - si cand spun dormitor ma aplec inspre intimitatea cu sens de consum- cu rasfrangere care trece prin coaste...suntem probabil generatia de tranzitie- de aceea simtim schimbarile insa cu siguranta nu putem 'invalida' adaptarea generatie viitoare...indoiala este sensul gandirii- este rostul prezentului- am invatat sa reduc termenul 'fericire' din meniul zilei - este apropiat existentei...

atat spun- indoita

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-11-23 23:02:48
         
 
  RK, multumesc mult pentru trecere si apreciere.

Dar de ce spui " te rog din suflet să nu te superi dar la asta nu mă așteptam..."

Sa nu ma supar ca nu te asteptai sa scriu ceva atat de profund????

Nu suntem cu totii purtatorii (si simultan victimele) noii tehnologii?

Dar, fara noua tehnologie, ar fi ajuns vreodata VP sa stie de RK?....

Admiratie pentru ce scrii,
Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 21:11:50
         
 
  - Vero dragă,

- te rog din suflet să nu te superi dar la asta nu mă așteptam...

-textul tău m-a răvășit de-a binelea...

- nu știu ce să zic: sunt din ce în ce mai sigur că nimic nu este întâmplător pe lumea asta...

- este într-adevăr un text de ***

- cu prețuire și drag,

r.k.
 
Postat de catre Rudolph Kuttesch la data de 2007-11-23 21:00:44
         
 
  Cami, ma bucur sa te revad pe pagina mea!

Multumesc mult pentru oprire, comentariu si apreciere!

Vero


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 20:52:53
         
 
  Mult adevăr aici în rândurile tale, Vero. Mă bucur mult că nu am pierdut textul tău.

-Iubiri fericite există. Nefericiri amoroase vor mai exista. De ce însă indiferența pune stăpânire din ce în ce mai mult pe viețile noastre?-
- Dar atunci cum rămâne cu nevoia fundamentală a oamenilor de a fi iubiți?-
Am selectat doar câteva dintre rândurile care m-au pus pe gânduri.

Felicitări pentru coerența gândurilor.Atât, că mai mult nu pot.
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-11-23 20:16:26
         
 
  Cat de darnica a fost lumea cu mine!!!

Mariana,

Spui multe adevaruri despre imaginatie.

Am putea sa o folosim si la iubire? Nu cred! poate ca este singurul lucru pe care nu-l putem "imagina", iubirea prietenilor.

Multumesc pentru trecere si vot, nu era gresita urarea ta de "zi fericita", pentru ca am vazut comentariul abea azi dimineatza :))))

Adriana,

O stea de la tine e o intreaga galaxie pentru mine! Sunt de-adreptul coplesita...Foarte multumesc!

Adelina draga,

Ce frumos spui "doua masti nu pot comunica"....
Si ce bine ca te simt alaturi...

Multzam mult de aplecare, sunt onorata de vizita si aprecierea ta!

Cristi, generosule,

Ceea ce stiu sigur este ca tu nu poti fi INDIFERENT, si asta e grozav si pentru tine si pentru cei din jur!

Multzam mult pentru apreciere!

Tea draga,

Sigur, completarea ta e mai mult decat adevarata, e mai mult decat aplicabila si e mai mult decat trista, e, zic eu (sentimanetala), tragica!

Multzam mult pentru trecere si comentariu,

Aprecieri ca intotdeauna,

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-11-23 17:14:11
         
 
  Daca ar fi numai "mijloacele tehnicii moderne" ( cauza insingurarii) cred ca ma putea incerca o remediere, dar..... am senzatia unei alunecari in gandire.....o deteriorare fundamentala a modului de a fi- ca oameni- si.... dece? stiu eu? poate istoria , poate gandirea filozofica, poate oboseala rasei (umane) poate viteza...alergarea nebuna catre ceva- nedefinit- implica un anume consum...uneori epuizant....... s.a.m.d.

Si inca ceva: se intampla tocmai ca proces invers momentului actual cand se trambiteaza "ansamblul"- ak globalizarea .....grija fata de celalalt...etc.

Felicitari,
Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-11-23 15:12:59
         
 
  Măi să fie...
Cu asemenea întrebări poți scrie atâtea...
Voi încerca să nu rămân indiferent la aceste idei, sau mai bine spus, la aceste întrebări care fac parte din umila noastră existență!
Am rămas ancorat la o stare a sufletului puțin tratată de oameni, scriitori...
Este vorba despre nevoia oamenilor de a fi iubiți, care, fără doar și poate, este o nevoie fundamentală!
Dar și celelalte nu rămân mai prejos!
Este mult de vorbit, de spus, și eu cred că poți trata separat fiecare aspect, fiecare problemă!
Admirație, prietenă, pentru cele scrise!
Și cu lumină!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-23 13:48:22
         
 
  ’’ O prea mare dragoste ucide. La fel însă și indiferența.’’

Nu știu a vorbi despre fericire… Știu însă că o poveste de dragoste chiar dacă nu se profilează mereu pe diorama fatidicului, o precede absența… și câtă durere!
Durerea este aceeași, durerea este egalizatorul ființelor umane. Ea ne așează la pământ, în genunchi, pe toți, în același mod. Cu umilință. Durerea subminează ierarhiile. Desființează privilegiile, clasele sociale, invalidează orice bogăție de pe lumea aceasta.
Cei care nu au curajul să-și recunoască durerea sunt încă în stadiul pervers al negării de sine. Negarea de sine creează o stare de falsitate. Cei care au curajul să-și înfrunte durerea, s-o recunoască, scapă de tortura la care îi supune subconștientul, depășesc întunericul ascunzișurilor. Permit nașterea conștienței. Și doar atunci când oamenii își pot privi durerea în față, se simt egali, învață să rostească adevărul din experiența lor. Toate relațiile, indiferent de natura lor, deci implicit și cea de prietenie, bazate pe negare reciprocă sunt cu adevărat temnițe ale trupului, sufletului și minții, cele mai cumplite închisori emoționale. Și asta doar pentru că două măști nu pot comunica…

Nevoia de dragoste? Cine poate măsura nevoia de dragoste? Câți dintre noi mai sunt dispuși să se plece asupra nevoilor celorlalți?

Iarta-mi disertația Vero, dar textul tău m-a dăruit gândurilor, depărtărilor…

Cu lumină,
Adelina
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-11-23 11:41:23
         
 
  diagnostic riguros, pus cu amaraciune.
*, Vero
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2007-11-23 11:08:26
         
 
  După ce te trezești. Iar n-am fost atentă. Somn ușor.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-11-23 07:23:53
         
 
  Pline de adevăr aceste gânduri ale tale. Omului, poate mai mult decât hrana, apa și adăpostul, îi e necesară imaginația. Fără ea n-ar fi reușit să creeze tot ce vedem azi real sau doar în muzee și cărțile de istorie. E un creator de spații, indiscutabil, de lumi ale lui, uneori reale, în care se cuprind oameni. Nimnei nu poate să creeze, chiar în imaginație, lumi goale de semeni sau ceva, cineva care să le urmărească această creație, să se bucure sau să pizmuiască. Iubirea e nevoia omului de întregire - din păcate, nu destul de constantă și poate că în niciun moment din viața lui sau a omenirii pentru eternitate. Eternitatea e doar a sufletului, dar și pe el îl cred uneori în stare să înfulece la o masă o porție de sarmale cu mămăligă fierbinte, uitând că cineva îl așteaptă!
Votez. O zi fericită.
 
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-11-23 07:07:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE