FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
După noi ... internetul
Text postat de Al Trep
Internetul pătrunde tot mai mult în viețile noastre.
După ce poșta electronică a făcut desuetă corespondența clasică, a urmat IRC și mai apoi mesageria instantanee. În acest mod s-au creat legături între oameni din toată lumea. Mesageria instant, pe lânga conținutul mesajelor, mai oferea posibilitatea exprimării sentimentelor prin acele iconițe animate, ale căror număr va crește mereu. Nu va mai fi nevoie de contacte directe, de poveștile cu prietenii lângă o cafea sau bere... De ce să ne facem timp pentru o ieșire când totul se poate rezolva de acasă, îmbrăcați lejer și din fața calculatorului? Împărtășim poze și impresii de călătorie, trimitem flori sau cărți, facem declarații de dragoste, ne putem chiar îndrăgosti virtual...practic orice. Mai apoi vom ajunge să facem dragoste virtual, poate chiar să se oficieze și să se consume căsătorii în cyber-spațiu, dar... mai rămâne de rezolvat problema urmașilor.... E asta o problemă? Nicidecum. Doritorii vor întocmi un profil (câmpuri obligatorii: sexul; câmpuri opționale: culoarea ochilor, a părului, forma feței, semne, eventual tatuaje, etc) iar dacă oferta pe un profil dat va fi mai mică decât cererea, se vor organiza licitații pe pagini specializate. Se accepta VISA, MASTER CARD sau AMERICAN EXPRESS.

-2005-
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cristi,
poate că și eu sunt nițel conservator, motiv pentru care sunt tot mai greu de prins pe mess ;) ... nu de alta dar îmi place atât cafeaua cât și berea... în compania prietenilor....

Cât privește stewardesele,

serviciul pe submarin
nu-i ca a sta sub umbrar,
iar de nu-i dai un florin
măcar să-i dai numerar

Mulțumesc de trecere și de vot

 
Postat de catre Al Trep la data de 2007-11-14 11:12:38
         
 
  De bon ton să consumăm impresii și să pălăvrăgim la o bere...
Cât despre dragoste, sunt conservator până la un anumit punct!
O prefer natur!!!
În puținul timp liber mă mai ocup cu licitații pentru stewardese(locuri libere doar pe submarine și feriboturi)!
Plata:cash!!
Asta ține tot de conservatorismul meu. Mă refer la bani și nu la stewardese!!!
Mi-a plăcut ideea!
Stimulează imaginația!
Hm! Până la urmă acept și Master Card!!!
La bună citire!
Votez!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-11-14 09:25:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE