| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              nu mai stiu cum se numea               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Marinela Adam                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              eu te iubesc si-asa de mult ma doare  
la inima eu simt un dor cam tare  
ma defatam trupeste langa tine  
la amandoi ne era foarte bine  
 
dar din pacate tu m-ai parasit  
sotia a venit si te-a rapit  
si ti-a vorbit urat si te-a-njurat  
la faza asta nu m-am asteptat  
 
nu vreau sa te despart de-a ta nevasta  
cu toate ca eu stiu - e o napasta  
dar te iubesc. te vreau in poala mea  
n-o sa ma supar de ma lasi grea  
 
stiu ca-ti iubesti copilul care plange  
dupa taticul lui, ca nu-i ajunge  
cat sta cu tine...o sa-l luam la noi  
si fericiti, toti trei fugim prin ploi  
 
eu te iubesc...hai vin-o inapoi! 
               | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			Text anterior 				     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Marinela, draga mea 
Acum imi cazu si"fisa"! 
Stiu cine esti, batute-ar norocul 
Imi dadui emotii, sa ard...ca focul! 
Zi-i nainte ca zici bine 
Sa tot rad de toti imi vine 
Cand ii vad asa mocnind 
Cu versuri toti clipocind 
Imi vine in brate sa te strang 
Iata, trei stele luai pe rand! 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasilica Ilie               la data de  
              2007-11-11 10:40:20               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              A fost o vreme cand si eu am suferit de boala clonarii...imi amintesc cu drag de reactiile pe care le-a starnit la vremea respectiva atropa belladona sau adam ghimpe... macar, clonele mele se straduiau sa fie cat de cat istete si sa evite penibilul! In plus, nu erau facute nici sa jigneasca nici sa loveasca miseleste in alti autori, ci doar sa testeze cat de cat valoarea propriilor texte: atunci cand te invechesti pe un site, apar simpatii, antipatii, deci nu poti miza pe foarte multa obiectivitate in analiza valorii textelor...azi, mi se pare o pierdere de timp inutila clonarea, cu un desconspirator de talia lui Norica, mai devreme sau mai tarziu, omul acesta te adulmeca mai ceva decat un caine politist!:) 
Dar modul in care actioneaza aceasta clona, cu umorul ei grotesc, imi pare nu doar extrem de infantil, ci de-a dreptul o insulta la adresa utilizatorilor spatiului virtual al siteului, dar si un abuz in ceea ce priveste utilizarea acestui spatiu. 
Vorba Vasilicai: am zis! :)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Carmen Anghelina               la data de  
              2007-11-11 09:41:15               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Casandra, imi cer scuze pentru banuiala. Ai dreptate, pe agonia esti Marilena, nu Marinela.  
E posibil ca numele Marinela Adam sa nu fie o coincidenta, ci o incercare de a indrepta banuielile catre tine. Dar fie da, fie nu, imi mentin banuiala ca este vorba de o clonă pusă pe mișto. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2007-11-11 09:21:26               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Părerea mea 
 
Eu nu cred că un autor slab ar trebui înjurat. Singura " pedeapsă " pe care cititorii sitului ar fi normal să o aplice e necitirea. Și spun din proprie experiență că asta doare cel mai mult. Cu toate astea, observ texte slabe aplaudate, comentate și înstelate mai mult decât capodoperele. Nu m-ar deranja acest lucru, dar, steluțele strălucitore, numărul imens de accesări și comentariile puhoi mă fac și pe mine să deschid și să lecturez textul cu pricina. Iar asta înseamnă o imensă pierdere de timp și mai ales riscul unei periculoase afectări a stilului. Ar fi nevoie poate (întreb retoric) de ceva mai multă responsabilitate din partea mai marilor sitului? 
 
Sucuze Marinelei Adam pentru folosirea paginii dumneaei, dar nu puteam posta mica mea părere pe prima pagină. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Constantin Puiu               la data de  
              2007-11-11 08:38:18               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dane, 
 
Eu unul nu o văd în stare pe Casandra de așa ceva.  
 
Casandra e un fir de frezie răsărit între  pălămidele ce suntem... 
 
In orice caz, textul de mai sus ar putea candida cu șanse mari la un premiu Europeea 2007 pentru umor (in)voluntar... alături, desigur, de notele de călătorie ale Vasilicăi Ilie. 
 
Chiar dacă cel care se distrează acum mai mult e clownul, eu unul, îi mulțumesc pentru show!  
 
:)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-11 08:12:36               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Eu cred ca vrei un dor ceva mai tare, 
intr-un organ vital pentru iubire, 
dar fii atenta, sa nu fie mare, 
sa nu ajungi din culpa, la ranire! 
 
Cand te simteai din ce in ce mai bine, 
imi pare rau, distinsa domnisoara, 
sotia lui l-a smuls de langa tine, 
si l-a jignit cu vorbe de ocara 
 
Dar de-l doreai amantul tau sadea, 
mereu, sub poale, il tineai la munca 
sa-ti stinga focul, sa te lase grea, 
sa nu-l gaseasca soata lui nauca 
 
Si vad ca vrei copilul, fara mama 
sa-l lasi, sa-l luati, sa-l duceti in noroi 
si sa umblati haihui fara de teama 
iar voi sa va iubiti udati de ploi 
 
PS: 
N-ar fi mai bine, draga domnisoara, 
sa nu mai cauti fericiri celeste, 
sa-ti scoti stupidul dor din inimioara, 
pentru barbati cu aprige neveste? 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Mihail Buricea               la data de  
              2007-11-11 06:32:51               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              imi pare rau, Dan Norea, ca ti-am lasat impresia ca as putea fi autoarea unei astfel de farse. 
 
dupa cum se poate observa din comentariile mele postate anterior, am semnalat coincidenta de nume. pentru mine este clar ca autorul farsei stie ca pe agonia sunt Marilena Adam.  
repet, Marilena, nu Marinela. 
sincer, cred ca farsa nu ii este adresata lui Rudy cat.. mie.  
sunt de acord cand spuneti ca este o facatura si ca se face misto. 
nu imi sta in caracter acest gen de manifestare, consider ca rolul europeea este de a indruma, eventual promova talente.  
nu cred ca, prin tot ce am scris si comentat aici indreptatesc parerea ca as considera europeea teren de joaca.  
 
bineinteles ca cineva, citind aceste comentarii, se amuza copios.  
 
sa mai spun ca se pot verifica IP-urile si probabil la aceasta ora se stie deja ca IP-ul celui/celei care a postat versurile nu corespunde cu al meu? 
 
 
 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nuconteaza nuconteaza               la data de  
              2007-11-11 03:02:46               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Fraților, nu se poate, nu cred o iotă. Dacă pe Vasilica o consider sinceră, Marinela cred că e o făcătură care face mișto de noi. Începând cu 'iubiul' Rudy și terminând cu ultimul comentator. Uitați-vă la poezie, uitați-vă la catrene, păi sunt artificiale, nu se compară cu producțiile naturale ale Vasilichii. 
 
Și vă spun și pe cine bănuiesc: pe Casandra Adam. 
Am un indiciu suplimentar față de voi: acum câteva luni am avut același comm semnat Casandra Adam pe europeea și Marinela Adam pe agonia. 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Dan Norea               la data de  
              2007-11-11 02:23:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Stimata Doamna Casandra..... este o coincidenta... pe tata il cheama Voicu Adam si de aceea pe mine ma cheama Marinela Adam. Sa nu va suparati pe mine...... o sa-mi schimb numele cand o sa ma marit cu marea mea dragoste.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:40:34               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              "despre asa zisa concidenta de nume nu aveti nimic de spus, doamna "Marinela Adam"?"               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nuconteaza nuconteaza               la data de  
              2007-11-11 01:11:51               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              lui Rudy, cu dragoste........ te iubesc..... marea mea dragoste! 
 
de ce iubitule ma alungi cu pietre 
nu vezi ca lasi in urma doar regrete 
te-astept ca-ntotdeauna dragul meu 
caci fara tine tare-mi este greu 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:05:20               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              pentru cei ce i-am uitat  
sa ma ierte ca s-anoptat 
si mi-e somn ma bag in pat 
tot cu gandul la ....ACEL BARBAT 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:04:30               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Celor care mi-au spus de greseli... va multumesc... o sa le corectez cand voi sti cum sa o fac 
 
nu gramatica e grea 
a fost doar emotia. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:04:12               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Lui Sanda..... multumesc pentru versurri. Cu dragoste Mari 
 
vine toamne dupa toamne 
unde-e iubitul meu?doarme? 
fat frumos cu stea in frunte 
maine vom pleca la munte 
in gradina Domnului 
ne lasam prada somnului. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:03:14               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Pentru Luchi.... nu fii rau cu mine eu am scris o poezie de dragoste. 
 
 
copil-minune a vietii, doar cu el 
cu rudy vreau sa fac un baietel! 
poezia mea nu e manea 
vreau sa-mi stie dragostea. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:02:22               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Lui Eliza Voicu.... iti multumesc ca ai trecut pe la tetul meu 
 
am gresit, dintr-o eroare 
si acuma rau imi pare 
o sa corectez indata 
un cuvant ce are-o pata. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 01:01:19               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Domnului Radu......iti multumesc pentru observatii. Te mai astept si la vitoarele mele texte. 
 
domnul Radu, dragul meu 
cu patru ar fi mai greu 
sunt doar trei dar voi vedea 
cand el se va intorcea               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 00:59:44               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Lui Vasilica. Te mai astept pe la mine. Cu drag, Mari. 
 
eu il doresc, e dragul meu iubit 
dar il doresc intr-un mod cinstit 
iti multumesc pentru observatie 
esti de senzatie. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 00:56:50               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              O intrebare aș mai avea, și după aia aș merge la culcare: in versul  
 
''Ma defătam trupește lângă tine'' - mi-am permis sa pun diacritice - apare un verb nou, cu puternice virtuți poetice, '' a se defăta'' 
 
poți da câteva detalii, Marinela?  
 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-11 00:56:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Lui Adrian....... iti multumesc ca ai venit la mine la text. te mai astept si iti doresc o seara minunata. 
 
tu esti un inger...dulce ti-e cuvantul 
imi mangaie timpanul ca un flutur 
tu imi alini durerea cu cuvantul 
el e de ghiata ca un turtur. 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Marinela Adam               la data de  
              2007-11-11 00:55:33               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Textul ăsta, fraților, mi-a adus lacrimi în ochi. Am râs cum n-am mai râs de foarte multă vreme. Da, este un text reușit și merită să stea lângă textele lui Rudy numai și pentru faptul câ transmite aceleași mesaje pitorești, cu un limbaj asemănător cu cel al MMI-ului, dar cu o sensibiltate la care marele maestru n-a reușit să ajungă și nici nu cred că va putea. Textul merită evidențiat indiferent câți contestatari se vor găsi să critice acest fapt, pentru că, fără să pun la îndoială talentul autoarei și nici al lui Rudy, acest poem (EU TE IUBESC ! = poezie = ...:))) este singurul text care mai poate concura cu textele Marelui Maestru. Credeți că Rudy va putea parodia acest text ? și dacă o va face, credeți că se va ridica la nivelul acestuia ? Eu nu cred. N-am să fac referire la comentariile naive ale Agheorghesei, nici la ieșirea plină de invidie și fără nicio stralucire de inspirație a MMI-ului, ci mă voi mulțumi să felicit autoarea (autorul) pentru savoarea pe care mi-a provocat-o acest text. 
Zexe.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Andrei Florian               la data de  
              2007-11-11 00:49:13               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              subscriu. 
am impresia ca cuiva ii arde de joaca.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nuconteaza nuconteaza               la data de  
              2007-11-11 00:42:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Cerem doamnei Adam sa faca dezvaluiri complete cu privire la acest subiect! 
 
Cristi 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Cristian Vasiliu               la data de  
              2007-11-11 00:40:52               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              e problema doamnei cat il iubeste pe Rudy. 
interesant este faptul ca numele doamnei seamana atat de mult cu al meu!  
???? 
desigur o coincidenta, sper ca nu intentionata,  ca de stil sau pasiuni... nici vorba! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nuconteaza nuconteaza               la data de  
              2007-11-11 00:21:19               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Radule, 
 
 
...Mi-ai luat un cataroi direct de pe splina, neică! 
 
...Sincer sa fiu, mi l-ai luat tu de cand cu ''erata'' (diagnostic de la medic), insa eu tocmai atunci scriam si nu-l vazui. Ce sa-i faci? Nivelul asta de 10 boabe:(! 
 
...Amu' imi trag doua, trei, patru sau chiar 5 perechi de palme, zic un sorry ca ti-am stricat jucaria si ma pierd tiptil in subsol!:)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adrian A. Agheorghesei               la data de  
              2007-11-11 00:17:00               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Radu, 
 
...Tu te auzi ce spui? Sper să fii doar ironic! Desi... 
 
(Adrian A. Agheorghesei ) 
 
Adrian, mi-ai stricat jucăria... 
Făceam mistooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo............ 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-11 00:13:21               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Da' oare pentru ridicarea poalelor în cap nu avea nevoie de aprobare? :) 
 
(Liviu S. Bordas) 
 
Ar fi fost antidemocratic să-i interzicem doamnei exprimarea acestui sentiment mistuitor... :) 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-10 23:58:23               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Radu, 
 
...Tu te auzi ce spui? Sper să fii doar ironic! Desi... 
 
...Te-as acuza de subiectivism daca nu chiar de nepotism, Radule, insa, declar ca nu ma mai intereseaza!  
 
...Daca tu pentru un text atat (Doamne!), atat de jalnic (parere impartasita de toti colegii) ai fost in stare sa declari ca nici in textele mele si nici in ale tale nu ai gasit atata vigoare si talent doar pentru a-ti acoperi risipa de generozitate discordanta de la inceput, atunci eu delcar inchisa orcie cale de comunciare dintre noi pe baza...nepotrivirii de caracter! 
 
 
...Cu bine!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adrian A. Agheorghesei               la data de  
              2007-11-10 23:56:13               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Erată: Adică de un medic, bre.               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-10 23:53:25               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Doamna Marinela Adam trebuie să-l sune pe d-l Corbu, pentru ridicare de nivel!  
 radu stefanescu 
 
Da' oare pentru ridicarea poalelor în cap nu avea nevoie de aprobare? :) 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2007-11-10 23:52:25               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Adrian, 
 
Nu am dat eu stelele, dar le merită, cu siguranță. 
 
In poeziile tale nu am gasit niciodată atât de multa vigoare și talent, despre ale mele nici nu mai vorbesc. 
 
Sub imperiul emoției, doamna a făcut câteva mici greșeli de ortografie... și ce dacă? Oameni suntem. 
 
Doamna Marinela Adam trebuie să-l sune pe d-l Corbu, pentru ridicare de nivel!  
 
P.S. Cred ca in cazul de față, mult mai important decat modesta noastră prezență in comentarii ar fi un diagnostic.                | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-10 23:48:40               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
               Dacă se mai cizelează puțin și dă de acest text cunoscutul copil minune, sunt șanse reale să iasă o manea de succes garantat 100%. Părerea mea. 
 
	  	 
	Postat de catre Luchi Tenenhaus 
 
Corect. Dau și un titlu: 
 
Iubite, hai, în poala mea, vomită... 
 
pe melodia 'Hai, vino iar în gara noastră mică' 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2007-11-10 23:47:53               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Marinela Adam,, micutzo, pe langa faptul ca ai folosit numele MEU sacru pentru a-ti face publicitate,  scrii ca o cizma!Daca nu cumva esti Anda Adam deghizata, nu avem cum sa ne cunoastem! 
 
M.M.I 
Rudy               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              MARELE MAESTRU INTERGALACTIC               la data de  
              2007-11-10 23:44:51               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              HAI VIN-O INAPOI! 
postat de Marinela Adam  
 
Marinela, te rugăm, 
pune-un pic de cocolino 
ca să nu-l mai înjurăm 
p'ăla care ți-a zis vino! 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Anda Andries               la data de  
              2007-11-10 23:34:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              ''Cum să nu? O inversiune care dă farmec versului! :))) 
Nu putea să-i spună iubitului HAI O-VIN ÎNAPOI. Ar fi fost un apelativ prea teribil pentru junele atît de rîvnit!'' -Liviu S. Bordas 
 
Nu, Liviule, nu! te inseli groaznic! Era inversiuena de la: 
 
 
O, vin' odorul meu puriu  
Acum de-mi umfla poala, 
Caci poate-asa ajung sa scriu 
Deși sărit-am scoala. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adrian A. Agheorghesei               la data de  
              2007-11-10 23:34:09               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
               si pe VIN-O nu l-a vazut nimeni? 
 Eliza Voicu 
 
Cum să nu? O inversiune care dă farmec versului! :))) 
Nu putea să-i spună iubitului HAI O-VIN ÎNAPOI. Ar fi fost un apelativ prea teribil pentru junele atît de rîvnit! 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2007-11-10 23:29:32               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Dacă se mai cizelează puțin și dă de acest text cunoscutul copil minune, sunt șanse reale să iasă o manea de succes garantat 100%. Părerea mea. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Luchi Tenenhaus               la data de  
              2007-11-10 23:26:30               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              deși toamne după toamne 
mai învaț ceva, azi iată 
am rămas gură căscată... 
Mare Ți-e grădina...Doamne! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Sanda Nicucie               la data de  
              2007-11-10 23:20:10               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Daca s-a vrut umoristic, a esuat lamentabil; daca s-a vrut ironic, a sfarsit penibil. 
 Adrian A. Agheorghesei  
 
Da, dom'le! Și ce început fulminant!... :)) 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2007-11-10 23:10:27               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              si pe VIN-O nu l-a vazut nimeni? 
grea gramatica asta... grea 
 
trei stele pentru ce?! 
penibil text 
 
Rudy chiar nu merita asta:)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Eliza Voicu               la data de  
              2007-11-10 23:06:12               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Radu, 
 
...Vers apoteotic zici tu? ''Poem'' ? Înseamnă că avem viziuni lirice total diferite (și nu poate fi vorba de gust aici) 
 
'' Stimată Marinela, e o greșeală aici: 
 
''Si fericiti toti trei fugim prin ploi......'' 
 
trebuia ''toți patru'', să numărăm: tu, Rudy, copilul din prima căsătorie, plus copilașul încă nenăscut, din versul doișpe. '' -observatia ta este sensibilă si justă, însă până acolo speram să taxezi ce nu am taxat eu: virgule lipsă, virgula pusa eronat, un semn de punctuatie inedit (5,6, sau chiar 7 puncte de suspensie), VIN-O... 
 
 
...Acum...ori oi fi eu strâmt in pupile, ori textul sta are 3 stele care pe mine ma baga-n bezna?. Of, of! 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adrian A. Agheorghesei               la data de  
              2007-11-10 23:04:11               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Stimată Marinela, e o greșeală aici: 
 
''Si fericiti toti trei fugim prin ploi......'' 
 
trebuia ''toți patru'', să numărăm: tu, Rudy, copilul din prima căsătorie, plus copilașul încă nenăscut, din versul doișpe. 
 
mi-a plăcut poemul, iar ultimul vers mi s-a părut apoteotic.... 
 
aprecieri pentru debut! 
 
 
 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2007-11-10 22:47:25               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Mai, dar toate va-ngramaditi pe bietul Rudy 
Nu stiu ce a-ti gasit la el ca lesinate il strigati:"iuby!" 
Dar ai grija cu dorinta ta de te-o lasa grea 
Ca ai mancat o litera din cuvantul a "desfata"               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Vasilica Ilie               la data de  
              2007-11-10 22:32:44               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Eu nu am înțeles cam ce a vrut textu' asta. Daca s-a vrut umoristic, a esuat lamentabil; daca s-a vrut ironic, a sfarsit penibil. 
 
Whatever! mie imi suan mai degraba a hartuire scolareasca. Ca sa nu mai vorbesc de constructia sa bolnava de plamani. 
 
 
...cu bine! 
 
 
p.s Aaa! mi-am exprimat super-meha-hyper mirarea pentru steluțe? nu cred...of, of!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Adrian A. Agheorghesei               la data de  
              2007-11-10 22:29:29               | 
             | 
             |