FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Anda Andries
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La buna citire Miruna, gestul tau merita toate aprecierile

Merci

P.S. Da' eu zic sa nu te mai necajesti din chestii de astea marunte, e o scapare softului de care nu te faci vinovata... iar pe subiectul asta s-a discutat si rasdiscutat degeaba...asa ca mai bine hai sa vedem cum putem prinde un pui de somn...ca eu deja vad stele dar pe mos Ene pe nicaieri...

:)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-04 02:54:41
         
 
  Crezi ca daca acel ''cineva'' vede cum te stradui tu sa repui stelutele n-o sa le stearga iarasi? Lasa-l s-o faca, eu nu tin la stelute si cred ca nici alti useri.

(Anda Andries)

Am repus acolo unde am memorat sau am avut indiciu/...

Daca stelele o sa dispara nu este prima nici ultima data - insa daca au fost oferite ramane gestul/cel putin!/...

La buna citire tuturor/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-11-04 02:48:54
         
 
  Ok. si o a treia si de ciuda!!

La buna citire/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-11-04 02:35:11
         
 
  Miruna mama, da' tu de ce nu dormi la ora asta puisor?
Crezi ca daca acel ''cineva'' vede cum te stradui tu sa repui stelutele n-o sa le stearga iarasi? Lasa-l s-o faca, eu nu tin la stelute si cred ca nici alti useri.
Asta nu inseamna ca nu-ti multumesc pentru gestul reparator! Aici au fost doar doua, cele date de Radu.

Are Constantin Puiu un sonet care vad ca a fost vaduvit de cele doua stelute (una acordata de mine), eu chiar cred ca merita sa le repui, mai ales ca-i user nou!

noapte buna!


 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-04 02:34:03
         
 
  Intrand in Administrare am observat ca un autor cu nivel 200 a eliminat stele de pe mai multe texte/...

Din memorie am repus stelele pe texte/...

Stiu ca alte texte evidentiate au fost vitregite/...

Aici o sa repun 2* - indiciu radu stefanescu/...

Din memoria vizuala imi amintesc ca erau trei (?)/...

Cer scuze celorlati autori aici/...

La buna citire tuturor/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2007-11-04 02:25:08
         
 
  ultimul catren mi se pare cel mai bun al serii...

** Radu
p.s. adica al Andei, desigur
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-03 21:51:23
         
 
  Doar atâta pot să-ți spun
Era vorba de furtun...
Când s-a terminat benzina
Am plecat să spăl mașina!

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 20:21:51
         
 
  Pun și eu o întrebare:
Amica asta, nu spui care,
Doar așa din întâmplare
Nu ești chiar tu, Anda, oare ?
 
Postat de catre Constantin Puiu la data de 2007-11-03 19:40:17
         
 
  Anda, mi-a zis mie-o tipă
Că aista-ar fi tipicul:
Ca să nu prea faci risipă
Te... sirvești cu polonicul!

Postat de catre Ioan Peia

Din tot ce spui, aici, Ioane
Eu văd doar scena cu amicu'
Când fuse dânsul la cucoane
Si îl băteau cu polonicu'!

:)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 17:30:47
         
 
  Măi băieți ce vă doriți
Cea mai mare ustensilă
Stați puțin și vă gândiți
Dacă n-ar fi inutilă!
(Anda)

Anda, mi-a zis mie-o tipă
Că aista-ar fi tipicul:
Ca să nu prea faci risipă
Te... sirvești cu polonicul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-11-03 17:04:17
         
 
  Radule nu știu ce spui
Cin' s-apucă de foraje
Trebuie să aibă cui
Si-un pickhammer în sondaje!

(Anda)

vine viscolu' hai-hui
avem căciuliță,
avem scule, avem cui
dar n-avem blăniță.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-03 16:59:43
         
 
  Scula maxi e utilă
la dinamitat,
când forarea-i dificilă:
totu-i calculat.
(Radu)

Radule nu știu ce spui
Cin' s-apucă de foraje
Trebuie să aibă cui
Si-un pickhammer în sondaje!

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 16:49:23
         
 
  Măi băieți ce vă doriți
Cea mai mare ustensilă
Stați puțin și vă gândiți
Dacă n-ar fi inutilă!

(Anda)

Scula maxi e utilă
la dinamitat,
când forarea-i dificilă:
totu-i calculat.

(tare mă tem, zău,
ăsta-i cazu' tău)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-03 16:40:02
         
 
  Si eu mă simt datoare sa fac următoarele precizări, poate capăt niște circumstanțe pentru toate prostiile pe care le-am făcut în mai puțin de cinci minute! Lucrurile stau cam așa, mi-am adus farfuriile cu mâncare la calculator (ca un dependent profesionist ce mă aflu) din două ferestre de YM eram bombardată cu mesaje (nu vă gândiți la prostii) una dintre farfurii a reușit sa ajungă pe tastatură, cu un deget escaladam toate obstacolele pentru a posta răspunsul și colac peste pupăză mai reușeam să duc și furculița la gură... de dincolo de ecran: ''sculă nu rimează cu inutilă'', ''vezi că ai înghițit un n'' etc etc.
Si acum spuneți și voi, nu-i așa că merit să mă iertați?

Să-mi fie de bine!
:)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 16:35:47
         
 
  Anda, vezi ce se-ntâmplă dacă scrii cu gura plină?

(precizare necesară, Anda era la masă)

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-03 16:24:45
         
 
  erata eratelor
gândiți

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 16:19:19
         
 
  Erata...

Măi băieți ce vă doriți
Cea mai mare ustensilă
Stați puțin și vă gâdiți
Dacă n-ar fi inutilă!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 16:17:36
         
 
  Erata...

Măi băieți ce vă doriți
Cea mai mare ustensilă
Stați puțin și vă gâdiți
Dacă n-ar fi inutilă!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 16:17:33
         
 
  For all!

Măi băieți ce vă doriți
Să aveți mai mare-o sculă
Stați puțin și vă gâdiți
Dacă n-ar fi inutilă!

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 16:12:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Anda, am un mesaj pentru amica ta:

ia vezi dacă n-ai
la muștiuc vreun viciu
și de nu cumva-i
pompa lu' Patriciu

fi'ncă:
foaie verde de dudău,
daca e sorbul prea nou
șade pompa, popândău
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-11-03 15:55:52
         
 
  Se poate pune o-ntrebare?
Zice-o tipă oarecare
Jucăria asta mare
E doar o mică stropitoare?
 
Postat de catre Teo Teofil Traven la data de 2007-11-03 15:22:44
         
 
  Ca să știm că nu-n zadar
A intrat în panică,
Spune-ne amica, dar,
Cifra cea octanică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-11-03 15:01:19
         
 
  Ce făcuși domnu' Dănuț?
(Pricepui din prima frate)
Te gândiși dup' un picuț
Că la două cad pe spate?
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 14:55:18
         
 
  Două litere-oarecare
Un a...mic mai de duzină
Stă pe umăr c-un...a mare
Juri că-s pompă de benzină!

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-11-03 14:44:04
         
 
  Nu încape echivoc
Tu n-ai fost la mănăstire
Insă fetei cu noroc
I-ai prins poza de-ntâlnire!

;)

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-11-03 14:43:13
         
 
  Două litere-oarecare
Un a...mic mai de duzină
Stă pe umăr c-un...a mare
Juri că-s pompă de benzină!

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-11-03 14:40:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE