FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de traian voicu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Să mă fac bine înțeles. Nu-mi convin deloc apelurile unor străini și nici că numele meu a fost implicat în acest conflict. Techirghiol este un oraș mic. Dacă este să mă spovedesc, o fac numai la părintele Arsenie. Nu sunt aici să satisfac curiozitatea unor necunoscuți în ceea ce mă privește. Sunt aici pentru a sesiza o neregularitate. Nu am încredere în persoane pe care nu le cunosc. Nu știu despre ce vorbiți și nu vă înțeleg referirile. Toate informațiile se pot verifica, îi pot confirma mai multe pe privat numai celui care se ocupă de acest site. Nu am mai nimic de câștigat din acest episod. Voi aveți mai mult de câștigat, pentru ca să știți cu adevărat cine vă insultă și vă induce în eroare.

Este ultimul mesaj pe care îl voi posta. Nicolae, nu mai face pe prostul. Dacă ai ceva să-mi spui, vino la Iulică la cârciumă. Asta dacă ai curaj să-ți miști hoitul pricăjit de adolescent cu coșuri cu care sperii lumea.
 
Postat de catre traian voicu la data de 2007-10-30 23:37:25
         
 
  'Vă rog să luați măsuri de ordin moral împotriva celor care fac glume proaste pe seama mea și a altora.'

T.V - a nu se 'comfunda' cu televiziunea de patrula!!

buna seara

Numele meu e gina goia si din cate stiu 'io' /aici pe sit editorii iau masuri ca/cum ar fi:

rand pe rand autorii implicati o sa fie batuti pe fund...sa le vina mintea la cap...mai apoi se intocmesc 'dosare de intentionare' care vor fi trimise la Curtea de la Haga...

aveti rabdare...totul se rezolva...

yeap,

g.



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-30 20:20:57
         
 
  ionica..ionica...

Hi hi hi Hi

atat poti mai baietica ...

hi hi hi hi

google... doamne cat esti de stupid

Crezi ca daca dai pe google numele traian voicu esti Hercule Poirot? Doamne crap de ras..

esti in vrie maestre..turbezi..

hi hi

un sfat curativ mai dormi si tu ca sa nu ajungi pe www.morti.ro

ma vei cunoaste curand iubitule si crede-ma vei avea o mare surpriza..

pana atunci regrupeaza-te, nu miza pe peia pentru ca are totusi o varsta.

promit ca o sa ne cunoastem cu totii foarte curand

nice searching
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-10-30 08:29:03
         
 
  asa de curiozitate intreb: daca spuneti ca numarul de telefon 0730216573, care a fost publicat pe site ca fiind al dvs nu va apartine... pe ce numar ati fost sunat, stimate domn?  
Postat de catre Stan Papusa la data de 2007-10-30 07:21:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE