FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Anda Andries
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lasa, ca-ti zic eu, dupa ce trece ziua ta. :)  
Postat de catre elia david la data de 2007-10-29 20:08:48
         
 
  Mulțumesc Epi, mulțumesc, EliaDa !

EliaDa, dar tu râzi de mine. Niciodată n-am știut când ești născută. Nicăieri nu scrie. Și în plus, uitându-mă acum în pagina ta de autor, am constatat un lucru îngrozitor: ți-ai șters toate textele :(

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-10-29 19:48:05
         
 
  La multi ani, Dan.

Cam tarziu, dar sper sa nu tii cont de asta cand o sa fie ziua mea. :)
 
Postat de catre elia david la data de 2007-10-29 19:10:46
         
 
  La multi Ani si din partea lui Epi!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2007-10-29 18:36:19
         
 
  Mulțumesc mult, tizule de pe plai moldav. Pe la Constanța când ajungi, să ne vedem și noi la față ?

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-10-29 13:35:31
         
 
  Multi ani, Dan Norean Căpitan de Play Dobrogean,
sănătate și spor
în toate!

Anda, felicitări pentru darul catrenar și ținerea întru aducere aminte!
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-10-29 12:42:26
         
 
  Jupp, mulțumesc pentru urare, asemenea și ție !

Goia, mulțumesc și ție, ai dreptate, în viață de ce ți-e frică nu scapi. Trebuie să-ți fac o mărturisire: sunt timid, am o teamă cumplită de femei !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-10-29 09:48:58
         
 
  La multi ani! Norica...spuneai ca vrei sa mai indoiesti dependenta de net...acum ma gandesc la legile lui Murphy...de ce te feresti...nu scapi!

sanatate si un gand bun de pe insula...

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-29 00:17:21
         
 
  Dane, la multi ani si din partea mea. Sa ti se indeplineasca toate proiectele!  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2007-10-29 00:04:17
         
 
  Liviu, Radu, va mulțumesc a doua oară :)

Sanda, Mari vă mulțumesc prima oară :)
Dar Sanda, am primit volumul, așa că îți mulțumesc și ție a doua oară :)


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-10-28 20:58:19
         
 
  Dan, să fii sănătos, fericit și inspirat! Cei dragi ție să fie bine și să vă bucurați unii de alții!
La mulți ani!

Cu mare drag,
Mari
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2007-10-28 20:30:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  LA MULTI ANI, DAN NOREA!  
Postat de catre Sanda Nicucie la data de 2007-10-28 17:19:28
         
 
  Dane, eu îți doresc sănătate și cât mai multă ''dependență''... avem nevoie de zâmbetul tău.

(cu mare întârziere, după ce Anda a dat păcătoșilor dezlegare la urări)...

Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-28 17:14:04
         
 
  Dane, mulțam de mulțumiri...
Abia acum constat că am uitat să fac urările. Am apucat doar să-ntreb dacă-i slobod. Că Anda ne-o pus interdicții... Iar după ce-am aflat că se poate, am uitat, uita-m-ar necazurile.

Așa că, LA MULȚI ANI, Dan Norea!
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 16:46:20
         
 
  Anduța, mulțumesc din inimă pemtru catren și trilulilu :)
Și în niciun caz nu-i spune lui Carmen de unde știi, de ce știi, cum de știi atâtea :))

Carmen, Liviu, Radu, Vero, Adelina, Tea, vă mulțumesc pentru urări și pentru prezență.
Vero, nu m-am lasat de atelier, fac numai o scurtă pauză. Revin curând, nu scăpați de înțepăturile mele :)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-10-28 16:34:58
         
 
  LA MULTI ANI, Dane! Sanatate, bucurii si....spor la scris,

Cu drag,
Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-10-28 16:20:21
         
 
  Dan (nu cred că a uitat
de șampanie și tort)
dirijează vântu’-n port,
dintr-un mal pe celălalt
ca să prindă răsăritul
ce-i va rotunji trăitul!

Și pentru că este deja 28… La mulți, mulți ani frumoși Dane! Cu sănătate și multe, multe împliniri!
Adelina.
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-10-28 00:12:29
         
 
  Imi iau dreptul sa comentez inainte de 28, ca la mine 28 vine muuult mai greu decat la voi....iar cand ma scol maine din somn, la voi e deja dupa amiaza de 28!
Asa ca: LA MULTI ANI, Norica, sa fii sanatasos si sa ai mereu inspiratzie pentru noi care te citim si te asteptam. De tzigara te potzi lasa, da' de ce sa te lasi de Atelier??

Cu drag,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-10-28 00:04:25
         
 
  Carmenuța, cum am auzit de whiski cum m-a luat bâțâiala și-o dădui de două ori...ștergi matale?

:)

Radule, încălzirea e foarte importantă ...da' nu mă întreba pe mine dacă poți...

:)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-10-27 22:55:27
         
 
  Liviule, ai voie la nenumărate urări... și bine faci că nu comentezi că doar vezi că șampania asta e cam pișcăreață...e riscant :)))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-10-27 22:51:11
         
 
  Anda, pot sa mă-ncălzesc un pic ora asta, pân' se face 28?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-27 22:50:57
         
 
  Promit să mă abțin de la comentarii pînă pe 28.
Da' urări, urări se pot face? :)

Întreb, nu comentez...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-27 22:47:30
         
 
  In 28, inca nu suntem, asta stiu sigur, da' nu-s prea sigura de an...

Daca se supara ca-l sarbatorim mai devreme, ca pedeapsa, o sa-l sarbatorim si mai tarziu, dupa...si-i trimitem nota de plata. da' fara whiski:( :)))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-10-27 22:44:36
         
 
  Anghelinuțo, și ale mele-s înainte, să fie doar coincidență?
Da' văz că n-ai respectat regula, ce, azi e în 28?

:))) Nu s-o supăra (sper) Nouraș că-l sărbătorim oleacă mai devreme!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-10-27 22:36:49
         
 
  La multi ani, Norica, sa ne traiesti!
Da' vad ca Anda stie multe, adica, de unde stie, de ce stie, cum de stie?!
Mi-a sarit somnul pe noaptea asta! :)

p.s. Anduto, ceasurile mele-s inainte!:)
si multam. stii tu, de ce...:)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-10-27 22:32:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE