FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 53
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Aici trebuie să se scrie și să se comenteze TEXTE. (Finalul textului)

Mai dați-o dracului, colegi de club
Vă rog să comentați aici doar texte,
M-am săturat de-ofense și pretexte
Ori vreți de râs s-ajungem pe... youtub!?

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2007-10-28 20:14:06
         
 
  "sabino, fată,
se pare că nu prea știi bine cine te-a răpit în ancestralitatea ta mitică."

Ce spui tu, Ioane?!?
M-a rapit MITICĂ?!?
In ancestralitate?!?
Pun prinsoare ca nu! Asa e, nu mi-as permite sa-i spun "nemernic" chiar de Sf. Dumitru.

"de știut, însă, că, la probe, pare să fiu un individ cu sinapse de diamant."

Pare sa fii? Preferam sa nu para, ci chiar sa fii. Diamante spui? Pui si o pelerina din blana de vulpe arginie langa ele? Daca da, promit sa-ti dezleg manutzele de la spate. Vreau sa te vad in toata puterinta ta. Am inteles ca esti putin misogin... Ti-am spus ca si eu sunt putin misogina? Dar cel mai mult imi plac masculii cu sinapse - nu de diamant- ci viabile.
Cu cea mai mare dragoste iti spun ca in poezia ta - "Vino" (parca asa se numea) ai un typo. Frumoasa poezie. E pentru mine, nu?

pupicei,
Sabina
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-28 20:05:04
         
 
  Apoi, Ioane, că ți-ai legat mîinile la spate înțeleg, e un gest cavaleresc atunci cînd lupți cu o doamnă.
Da' se pare că te-a prins și cu sinapsele nefuncționale, și alea nu cred că ți le-ai legat singur... :)

Grijă mare la plete. Se dă Sabină, dar de fapt e Dalila!
Ferice de mine că n-am a mă teme. Pletele mele sunt amintire... :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-28 19:46:25
         
 
  sabino, fată,
se pare că nu prea știi bine cine te-a răpit în ancestralitatea ta mitică. pun prinsoare că nu. altfel, nu i-ai fi declarat drept nemernici. sau poate că te-au răpit numai pentru a te speria cu nuntiri neîmplinite? motiv de supărare pt tine...
de știut, însă, că, la probe, pare să fiu un individ cu sinapse de diamant. mă laud și eu ca marca aia de cremă de ghete!
liviu, care văd că e responsabil cu clasamentele divizie fantastice pe aci, m-a declarat învins la limită. poate pt că am căzut pe spate, în poziția "avioane la mică înălțime". altfel cum să declari bătut pe cineva care se bate cu mîinile prinse la spate, din respect pt victimele sale naive?!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-10-28 19:08:02
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, am atipit si m-am trezit in spasme. Trebuie sa stiti ce am visat. Se facea ca ionut caragea se va auto-proclama poet si, intr-un sictir de persoana a doua singular, se va face ca va cere scuze pentru limbajul depasit, chestie care nu am inteles ce inseamna. Depasit de ce ? De evenimente ? Apoi, va sugera ca este un domnitor, adica domneste, si va incerca sa explice de ce e el domnitor. Eu, personal, cred ca unul care spune ca ‘’domneste’’ este complet paranoid si are nevoie de ingrijiri medicale de specialitate. Sper sa ma insel si visul meu cosmaresc sa nu se transforme in realitate. Luati bine seama la pericolul care poate fi un domnitor pe site, mai ales daca este si poet auto-proclamat.

Cu respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-10-27 06:41:09
         
 
  Ionut Caragea la microfonul 'dusului':

'Stii ceva, da-ma afara, nu ma afecteaza, nu ai scuzele mele pana nu iei masurile ce se cuvin in cazul lui ecsintescu pe care il protejezi numai din motive stiute de tine. Eu nu plec, sefule. Eu stau aici ca un ghimpe in coastele nenorocitilor, idiotilor, cu speranta ca intr-o zi, sa iei masurile ce se cuvin.'

raspuns FERM: '31 octombrie 2007'- vine si ea 'vremea masuratorilor'!...Ionut Caragea esti de o impertinenta -diagnosticala!!!

****************************************************************************************************

Emanuel Cristescu indiferent de 'auxiliare ziceri-rostiri-conflicte' cei care stiu aprecia si analiza nu pot decat sa va respecte!

Sunteti gazda acestui site pe care autorii se pot desfasura liberi pliat pe texte/comentarii/polemici...etcaetera-eraaaaa!!

Liviu Bordas a 'creionat sensibil' - textul este directionat pe 'axa- Cristescu -Caragea'...diferenta de abordare si argumentare este usor de sesizat!


p.s laborator saab- hi five!...ca de' intre muieri!!

regards,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2007-10-26 23:59:52
         
 
  Bordas, bun prieten al lui Ecsintescu, ca un presupus profesor si om care are o verticalitate, tu consideri ca atacurile lui ecsintescu, limbajul lui si textele sale, sunt lucruri normale? Da Bordas, te intreb pe tine, da un click pe numele lui Ecsintescu si verifica, daca ai uitat.

Ionuț Caragea dixit.



No, aici se cer lămurite niște chestiuni.

Una ar fi aceea a prieteniei cu ecsintescu. Și nu a unei prietenii oarecare, ci a unei bune prietenii.

Apoi, ar mai fi chestiunea legăturii dintre zulă și prefectură. Care legătură, nu-i așa, este în relație directă cu reproșul pe care ți l-am făcut cu privire la modul, hai să-i spun eufemistic lipsit de eleganță, în care te-ai adresat lui Emanuel Cristescu.

Ultima, dar nu cea din urmă, ar fi chestiunea dacă eu am o verticalitate sau mai multe.

Pentru a fi consecvent cu prima parte a enunțului celei de-a treia chestiuni, s-o luăm de la coadă la cap.

Ca orice persoană cu multiple preocupări și pentru a nu ieși din tipicul unor astfel de indivizi, se întîmplă să am eu nu o verticalitate, ci mai multe verticalități. Una ar fi verticalitatea verticală. Adică perpendiculară pe orizontală. Plecînd de la aceasta, poți să intuiești din enunțul anterior că mai am o verticalitate orizontală și infinite verticalități oblice. Atîtea căte grade poți număra între zero și unghiul drept. Acestea fiind verticalitățile pozitive. De la primul unghi obtuz încolo, spre 180 de grade, încep verticalitățile negative. Simplu, nu? Trebuie doar să ai viziune în spațiu. Ceea ce ție se pare că-ți cam lipsește.

De ce afirm că-ți lipsește? Pentru că, dacă nu ți-ar fi lipsit, ai fi putut constata că zula nu are nimic a face cu prefectura. Decît dacă lipsește tridimensionalitatea viziunii pe care o ai asupra a ceea ce te înconjoară. După cum nici reproșul meu pentru limbajul utilizat de tine în comentariul adresat domnului Emanuel Cristescu nu are nimic a face cu războiul pe care-l porți cu ecsintescu. Război pe care, după modesta mea părere, îl pierzi de departe. Dacă s-ar da magna cum laude perdanților, ai fi unul dintre cei care-l binemerită.
Dar asta e altă poveste, ea urmînd a fi analizată la capitolul destinat bunei mele prietenii cu ecsintescul cel virtual, spaima ta de toate zilele.
Deci, ca să trag concluzia la acest capitol: faptul că ecsi are ce are cu tine (și tu cu el) nu-ți dă dreptul să te adresezi ca un hamal din port lui Emanuel Cristescu. Poți să-i reproșezi tot ce ai de reproșat pe un ton civilizat. Cu atît mai mult cu cît nu-mi aduc aminte ca el să te fi jignit vreodată. Emanuel Cristescu și ecsintescu sunt persoane distincte. Privind tridimensional, bineînțeles. Lucru pe care nu-l poți realiza.

No, și acum capul capetelor de acuzare: prietenia mea bună cu ecsintescu.
Ionuț Caragea, ceea ce scrie ecsintescu despre tine nu mă interesează. După cum nu mă interesează nici ceea ce scrii tu despre el. Războiul vostru îmi este indiferent.
Ceea ce vreau însă să subliniez este faptul că, dincolo de excesele de limbaj și atitudine, ecsintescu are verb. În proză. Față de textele lui, răspunsurile tale aduc cu argumentul suprem al acelor prunci care, nemaiavînd de fapt argumente logice, recurg la acel ‘ba pe-a mă-tii’…
Patetismul tău este jalnic. Poate că te deranjază ceea ce afirm. Dacă nu te simți în stare să duci un astfel de război, e mai util pentru tine să nu-l angajezi.
N-am apreciat excesele ecsintescului. Dar nu am putut să nu constat că toată proza lui dovedește talent. De altfel, i-am sugerat cîndva să nu se risipească. Cum însă nu-i sunt dădacă, n-am insistat.
Mă acuzi pe mine pentru ceea ce scrie ecsintescu? Citește căcărezele tale de mai jos. Și pe cele din alte texte. Măcar dacă ai fi lăsat o balegă. Nu dovedea mai mult talent, dar totuși era ceva...
N-ai vînă să jignești cu talent. Lipsește stofa. Ceea ce ne-ai arătat e o însăilare de toată jalea.

O ultimă chestiune, uitată de mine la prima numărătoare. Nu sunt profesor. Nici măcar presupus. N-am auzit pînă acuma pe nimeni să facă o astfel de presupunere, și nici eu n-am dat temeiuri să se creadă asta. Pe pagina mea personală stă scris, de altfel: consilier juridic.
Dar, nu mă mir. Dacă ai luat aprecierea mea față de talentul lui ecsintescu (și aprecierea lui față de ceea ce eu scriu) drept dovadă de bună prietenie, de ce n-ar echivala în ochii tăi profesia de consilier cu aceea de profesor?
Nu sunt chiar atît de snob încît să las nelămurită o astfel de problemă. Care, după cum deduc eu, te cam roade. De ce oare?

Uite că nici eu nu sunt infailibil. Chestiunea anterioară era abia penultima. Ultima urmează acum.
Cred că puțină modestie nu ți-ar strica. Lasă cititorii să te valideze ca poet. Sau posteritatea. Oricum, nu tu.
Orgoliul nemăsurat, lauda sinelui, afirmarea calităților proprii pe toate drumurile, exhibarea talentului și a părerilor altora despre acest talent și despre lucrările publicate miros de departe… Nu-ți spun a ce. Trebuie s-o afli tu însuți.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-26 23:49:09
         
 
  Sabina 1 - Ion 0

Date naibii unele muieri, Ioane. Nu prea ți-a mai lăsat loc de întors...
Da' și tu, prea ai crezut că-i o pradă ușoară!

Aștept cu interes restul testelor. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-26 21:29:21
         
 
  Hai, sa traiesc, Ioane!
M-au rapit, fir-ar sa fie, ca bine a fost rapita! Dar mi-au dat drumul... nemernicii...

Ochelarii de cal au utilitate, recunosc, da' la cai.

Nu iti pot face o conexiune pt ca inca nu sesizez prea bine ce inseamna "sa-ti solicit sinapsele prea tare ". N-as vrea sa ti se intample ceva rau, zau asa. De aceea, esti inca "in teste". Bun venit in laborator!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-26 21:17:33
         
 
  Să trăiești, Sabino!
Pe tine cine te-a răpit și cînd?
Ochelarii de cal au utilitatea lor...
Dacă tu poți gîndi 'în context', spre deosebire de alții, poți să-mi faci și mie o conexiune de acest tip, fără a-mi solicita sinapsele prea tare?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-10-26 21:02:40
         
 
  "Adică de ce se refuză deconspirarea acestui personaj anonim ..."

Pe naiba... ecsintescu ramane "anonim" numai celor care poarta ochelari de cal, nu pot face conexiuni si nu pot gandi in context.

Spor la deconspirare!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-10-26 19:52:02
         
 
  Băi fraților,
Îmi propusesem a nu mă mai implica în scandaluri de acest gen. Dar problema chiar devine imposibilă! Adică de ce se refuză deconspirarea acestui personaj anonim și grețos pînă la vomă, care poartă titulatura ecsintescu?! Cine-l apără și de ce? Lucrurile-s elementare: dacă se tolerează indivizi ascunși după fel și fel de pseudonime, indivizi ce-și pot permite orice, știind că nimeni nu-i poate repera, în timp ce sunt puși la index oameni care-și arată curajos fața și spun lucrurilor pe nume, - chiar dacă incomode - atunci e ceva-n neregulă cu cei care diriguiesc acest sait. Cineva, nu spun cine ca să nu stîrnesc reacții potrivnice, acceptă, cu bună știință, acest lucru și, culmea! îi acuză pe cei care iau atitudine, - chiar mai abruptă fiind, dar, prin comparație, departe de elucubrațiile abjecte ale pesonajului laș și intrigant mai sus pomenit - acel cineva îi acuză, zic, cum că ei ar fi cei ce seamănă discordie pe aici. Nu trebuie să fii un jude cu o atitudine impecabilă pentru a vedea absurditatea acestui fapt.
Emanule Cristescu, mă vei crede au ba, nu țin partea nimănui, dar atitudinea dumitale de partipri este super evidentă, nu numai în acest caz, dar și în altele. Îți place să fii periat și insul ecsintescu își bate joc de tine în văzul tuturor, căci atunci cînd te ia la sentiment, se vede clar că nu dă nici o ceapă degerată pe mata, ci urmărește numai să-și facă nestingherit jocul.
Fii, te rog, mai lucid și apreciază-i, mai degrabă, pe cei care ți-o spun verde,-n față. Căci, nu-i așa? mai bine un dușman cu 1% intenții bune, decît un lingău care te induce în eroare în proporție de 100%.
Ar fi bine să reflectezi și nu să faci pe profesorul cu noi, că nu suntem chiar în postura de a accepta orice fel de lecții, în orice condiții, dat fiind că nu ne așteaptă nici un examen la care, din spirit de 'echitate', să dai cu noi de pămînt.
Cît privește afirmația cu 'saitul meu', cred că te cam grăbești cu dreptul de proprietate. Net-ul e al tuturor, iar dacă matale ai făcut clacă pe o bucățică din el, nu înseamnă că îl stăpînești întru eternitate. Aere de-astea, de vechili, mai au și alții, prin alte părți. Saitul ăsta a lu' matale beneficiază de munca și talentul celor ce activează pe-aci. Fără ei, ar fi un ridicul extemporal, dat de un elev corigent. Cam prea multă aroganță în această afirmație. Pe mine, cel puțin, mă jignește.
Acum, sigur, mă vei reintroduce în categoria 'intolerabili' și vei regreta profund că nu mi-ai trîntit ușa-n nas, dar obișnuiște-te cu ideea că mai sunt pe lumea asta și tipi mai puțin ingurgitabili și încearcă, în calitate de diriguitor, să păstrezi cadența. Că așa cum o faci acum și pururea... pardon!

PS: PLEDEZ PENTRU ELIMINAREA TUTUROR PSEUDONIMELOR DE PE SAIT. NU PUTEM STA ÎN PREAJMA LAȘILOR CARE NE ARUNCĂ COPAIA CU LĂTURI ÎN CAP, RÎNJIND CA NIȘTE HIENE, ÎN SPATELE UNOR SEMNE GRAFICE AMĂRÎTE. DACĂ ÎNJURI, MĂCAR FĂ-O CU BULETINUL DE IDENTITATE ÎN MÎNĂ...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-10-26 19:01:56
         
 
  31 octombrie 2007  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-26 15:07:49
         
 
  ca for suprem si ca exemplu al corectitudinii siteului, nu ar trebui sa spui ca nu ai timp sa faci acum anchete. iti semnalez lucruri care lezeaza repet integritatea morala a unor persoane si texte care nu au nicio legatura cu genul poezie, critica, literatura

esti in rolul unui judecator suprem care este obligat sa judece faptele celor 2 si sa ia o masura corecta

iar faza cu amenintarea nu ma sperie, iti repet, pot intra ca si prietenul tau ecsintescu cu o mie de pseudonime si sub o mie de proxy, imi pot schimba numele cand vreau, si sa vedem atunci, isi va face cristescu timp sa rezolve conflictele existente pe site?

Nu ma voi adresa cu un limbaj respectuos pana cand nu dai dovada de corectitudine, iti arat stimabile, ca la fel cum te deranjeaza pe tine un limbaj de strada ce-l folosesc cu dumitale, asa ma poate deranja si pe mine limbajul porcos, atacurile la persoana pe care le foloseste ecsintescu. Una sunt comentariile pe text, parerile justificate asupra textului in sine, altele sunt atacurile la persoana, implicarea familiei si a altor detalii din viata privata.

Daca eu as zice cristescule ca iti bati nevasta inainte de a-ti scrie textele si ca ai capul ca o minge de rugby, consideri nca este normal?

Bordas, bun prieten al lui Ecsintescu, ca un presupus profesor si om care are o verticalitate, tu consideri ca atacurile lui ecsintescu, limbajul lui si textele sale, sunt lucruri normale? Da Bordas, te intreb pe tine, da un click pe numele lui Ecsintescu si verifica, daca ai uitat.

Vad ca incet/incet apar toti fanii Cristescu-ecsintescu...

deci cristescu, te rog sa iei masurile, in cazul AMANDURORA.



 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-10-26 14:57:13
         
 
  Spinule spin de Carmen IQelina,

Nu o să fie liniște așa că nu te plictisești. O să fie furtuni, ce spun eu furtuni, uragane, taifunuri textuale și de idei. Și parodii și epigrame și câte și mai câte.

Ionuț Caragea,

Nu am timp să fac anchete. Cine a început ce a zis cine a zis. Eu văd chiar în comentariile lui Ionuț Caragea din această pagină cuvinte inadmisibile. Însă rezolvați-vă conflictele între voi. Nu deturna subiectul discuției. M-ai lezat direct și intolerabil. Ai trei variante de rezolvare a raporturilor cu mine. Poți hotărâ pînă la 31 oct. După acea dată hotărăsc eu. Acum orice alte reclamații sunt tardive.

31 octombrie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-26 12:46:49
         
 
  pentru PS3: si daca o sa fie liniste, liniste, liniste, n-o sa ne plictisim ?!

Intreb si eu...

ingrijorata,
c.
:))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2007-10-26 11:27:43
         
 
  ia pune-ti tu mai Cristescule ochelarii si intra in pagina
...................
So, sefule, sa te vad cu analizezi situatia si sper sa lasi acest comentariu vizibil sa vada lumea ce si cum.
Postat de catre ionut caragea

Ionuț Caragea, constat că insolența ta nu are margini.
N-am găsit nicăieri în textul lui Emanuel Cristescu un astfel de mod de exprimare la adresa ta. Dimpotrivă, îl acuz de prea multă bunăcuviință în cazul tău. Nu o meriți.
Indiferent de conflictele tale pe acest site, Emanuel Cristescu nu poate fi tratat cu limbajul suburban din comentariul tău.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-10-26 09:26:44
         
 
  citez

PS2. Pentru ceilalți membri care generează și se implică în conflicte. Nu mă mai implicați pe mine ori editorii în acestea. Dacă nu sunteți capabili să conviețuiți în pace asumați-vă și consecințele faptelor voastre. Că nu aveți dreptul să ne răpiți din timp ca să vă arbitrăm ori să anchetăm stările conflictuale ale domniilor voastre.

PS3. Aici trebuie să se scrie și să se comenteze TEXTE.


conform PS3, semnalez, majoritatea textelor userului Ecsintescum nu se incadreaza la categoria poezie, sun nicio forma. Deasemenea, din punct de vedere etic si moral, sunt o lezare la integritatea unor persoane, printre care si subsemnatul. Va rog ca acele texte sa fie invalidate si userului ecsintescu sa ii fie redus accesul la 10, pentru o buna derulare a activitatilor pe site si pentru evitarea conflictelor pe viitor. Pentru a vizualiza textele userului ecsintescu, trebuie sa dati click pe numele sau, si veti intra in pagina de autor. Cu multumiri, Ionut Caragea, 31 oct anul curent.
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-10-26 09:23:03
         
 
  31 octombrie.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-10-26 08:52:42
         
 
  Hai sa-ti spun vreo doua, mister cristescu. Niciodata nu am provocat conclictele in cazul ecsintescu, am fost mereu atacat si injurat ca la usa cortului, asta numai pt ca un dezaxat are niste polite de platit, cine stie de unde, numai el stie. Intotdeauna ai fost plecat in vacanta si chiar daca ti-a fost sesizat, nu ai luat masuri de invalidare a textelor si nu ai redus accesul catelului ecsintescu. De altfel, ce treaba are nevasta-mea, mingea de rugby si alte chestii cu poezia in sine? Cum se face ca esti orb la toate astea? Cum se face ca cu cateva randuri mai jos esti orb la ceea ce ejaculeaza ecsintescu din nou?
Si tu imi spui sa iti cer scuze, pt ca umbli cu dedesubturi, pt ca iti asmuti cateii, pt ca detesti ca pe siteul dumitale sa vina cineva sa iti strice jocurile?
ia pune-ti tu mai Cristescule ochelarii si intra in pagina catelului Ecsintescu si vezi cate referiri sunt la adresa neveste-mii, la adresa sportului meu, cate referiri sunt la isbn, si alte ineptii, fara nicio legatura cu poezia in sine, fara nicio legatura cu critica literara, fara nicio legatura cu bunul simt. Hai pune-ti ochelarii.
Cum adica nu ti-am sesizat? Ti-am trimis emailuri la inceput, mai apoi am postat texte cu linkuri, mai apoi ca si acum iti dau exemple si te faci ca ploua?
Nu ma intereseaza de santierele si vacantele tale, asta nu e o scuza in a nu fi un sef corect al siteului.
Stii cand imi voi cere scuze in fata ta? Cand vei lua masuri in cazul ecsintescu, cand vei opri acest nemernic sa atace integritatea unor persoane, inclusiv a mea, cand vei tine la poetii autentici si nu la pseudonime menite sa denigreze, cand vei face ceva concret pt imbunatatirea calitatii siteului si interzicerea vulgaritatilor si comportamentului indecent.
Hai sa-ti zic ceva, amenintarea ta cu excluderea de pe site ma lasa rece, exclude-ma si iti vei demonstra lasitatea. Stii ca am dreptate in cazul ecsintescu, poate ca sunt useri care au tacut in cazul acestui nenorocit intrucat acei useri nu au alt spatiu unde a publica, stau la mana dumitale, sunt dependenti de comentarii si stelute de cacao. Public in zeci de reviste nationale si de afara, am aprecieri de la poeti si critici de seama, am premii in literatura si tu ii permiti dobitocului de ecsintescu sa se ia de fosta mea nevasta, de persoana mea, sa-mi atace integritatea si calitatea de Om?
Stii ceva, da-ma afara, nu ma afecteaza, nu ai scuzele mele pana nu iei masurile ce se cuvin in cazul lui ecsintescu pe care il protejezi numai din motive stiute de tine. Eu nu plec, sefule. Eu stau aici ca un ghimpe in coastele nenorocitilor, idiotilor, cu speranta ca intr-o zi, sa iei masurile ce se cuvin.

So, sefule, sa te vad cu analizezi situatia si sper sa lasi acest comentariu vizibil sa vada lumea ce si cum.

Ionut Caragea
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-10-26 08:20:51
         
 
  cam asa se procedeaza cand ai ogor mare de arat. infigi plugul in el, nu il scrijelesti cu pila de unghii. emanuel, primul text al tau plin de draci hotarati. eleganti, dar draci. am vazut azi ca dracii tai au batista la buzunarelul de la sacou. nu era naframa in varf de bat. no, sir.

incep sa te plac!

ave, auguri si aleluia

semnat: pink floyd, the wall, seq aia cu masina de tocat...

+semnul
 
Postat de catre I BG la data de 2007-10-26 07:49:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE