FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Mirela Lungu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Imi cer scuze pt intarzierea cu care va raspund, dar au intervenit probleme neprevazute legate de plecarea mea din tara (temporara, desigur) si sunt cam 'bulversata' momentan:(
Cornele, 'fixatia' barbatilor pt zona 'aceea' nu ma surprinde, sa stii:))
Multam' de catren:)
Cristi, sincer, nu stiu cata 'rabdare' mai exista in mine la ora asta, abia reusesc sa mai scriu cuvintele astea, sunt cu 'stresul' in gat;)
Daca-as putea sa fac o demarcatie intre 'ceea ce sunt' si 'ceea ce nu sunt' as fi o adevarata 'filosoafa':)
Dar, vb lui Socrate, e mai usor sa spui 'ce nu este' un lucru, decat 'ce este' el;)
Multumesc pt stea:)
Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-06 10:48:12
         
 
  Radu, inainte sa mai pui intrebari, ar fi cazul sa-mi raspunzi, nu crezi?!
P.S. Parca in 'fotbal' exista 'fair-play';)
O 'microbista' inraita:))
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-04 23:17:45
         
 
  Stimate George Savu, am simtit nevoia sa-ti raspund separat, deoarece esti unul dintre cititorii si comentatorii mei fideli, ma bazez pe dumneata intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat sa-mi faci o 'recenzie' la volumul de 'sonete' pe care intentionez sa-l public pentru 'confirmarea' matale:))
Ma bucur ca stii 'totul despre mine', in caz de 'nelamuriri', am la cine sa apelez;)
Am inteles si io, in seara asta, in sfarsit, cine esti:)
Dar nu-mi dau seama de ce e nevoie sa folosesti o 'clona' ca sa te conversezi cu mine atat de 'literar' prin 'subsoluri' de texte:))
Ca sa nu-mi maresti 'ratingul', probabil..
P.S. Cine stie, cunoaste (vezi 'tocanita' lu sora Geta;)
Cu reciprocitate,
Euridice
P.P.S. Partea a treia, maine:)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-04 23:10:33
         
 
  In numele asistenței devorată de curiozitate, multumesc pentru precizare...

In nume personal, aș mai pune trei:

pentru ce ii mai acorzi iubitului un minut?

si câte minute a avut inainte la dispoziție?

dacă se jucau inca 30 minute, Dinamo dădea in seara asta golul al doilea?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-04 23:07:45
         
 
  Radule, eu nu te-am lasat 'nelamurit':), spre 'deliciul' tau si al intregii audientze:))
Acum e randul tau sa-mi explici, pt ca nu 'reiese' din catren cine e de un 'ridicol absolut': bietul Van Gogh, caporalul sau 'modelul'?!
Ma intreb si eu, asa, vorba ta;)
P.S. Pana la urma ti-a(m) placut sau ba?
Daniel, multumesc pt 'acord':)
Era mai rau un 'dezacord', d-alea din care comit eu prin 'sonete', din cand in cand:))
Replica ta e 'faina' rau, sincer, nici nu cred c-ai putea sa scrii 'prost' vreodata ori sa nu dai gol in poarta:))
Esti un 'jucator' si te pricepi al dracului de bine sa 'dezbraci/imbraci' cuvintele dupa bunul tau plac;) ceea ce nu e un 'pacat', zic eu...
M-ai intrebat ceva important: de ce 'absolut'?!
Iti mai amintesti de gustul acela, al adevarului 'absolut' (unul dintre ultimele sonete 'memorabile' creatie proprie)?!
Ei bine, la mine este totul 'absolut' (binele sau raul)!
P.S. Sexul nu e un 'pacat' in sine, dar in lipsa iubirii devine;)
Cu prietenie,
Mi-re-la:)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-04 22:52:23
         
 
  Îți mai acord...
Să explicăm...
Uite, vezi, mai există puțină răbdare în tine, cu tine, cu un fel de mod de a înțelege lucrurile, cu un el ... iubitul la trecut, cu clipele torționare ,care n-au știu să fie lângă tine, cu timpul revolut căruia nu i-a păsat de tine, cu ... etcaetera...bis sau dublu, depinde cum aranjezi, cum lași să te pătrundă cuvintele sau argumentele, pe care să le lași să evolueze în direcția cerută de formele pictate ale unor gânduri care știu să joace după reguli, mai mult sau mai puțin impuse!
Un argument al unor gânduri care n-au căzut și cu fața curată s-au văzut...
Și fără trucuri, la final, acord, pentru un poem aproape de absolut, într-un timp cât se poate de revolut, semnul care face distincția între ceea ce ești și ceea ce nu ești...
a fi sau a nu fi ...
Cu drag,
Cristi*
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-10-04 20:40:21
         
 
  Anda, merci, am corectat:)
Mi-a trimis cineva aseara un sms in legatura cu asta, dar eram convinsa ca se inseala si vede el dublu:))
Mihai, vad ca tu ai inteles cine cui si ce a 'pictat':), dar ca sa fie clar si pt Radu, i-am facut 'precizarea';)
Ai dreptate, sunt o persoana 'indulgenta', chiar si cu cei care nu merita asta, dar, vezi tu, exista intodeauna 'ceva' care ne ajunge la suflet, dincolo de 'pacate', 'trucuri', 'erese', buze, sani si fese:)) Apropo de ultimul cuvant care a delcansat, probabil, multe 'clickuri':)) (pe text, desigur;), ma bucur ca acest poem 'te-a inaltat spiritual':), eu ma temeam de contrariu;)
Multumesc pt vot,
Euridice
P.S. Va urma si partea a-II-a de 'raspunsuri' (dupa ce mananc si eu 'ceva':))
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-04 19:20:27
         
 
  S-atat de mandru,cele doua trese
Imi stralucesc pe umeri si as vrea
Sa te mai mangai de trei ori pe fese
Sa-mi daruiesti ,iubito, azi o stea...
Cu prietenie,Cornel Balescu
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2007-10-04 16:38:37
         
 
  Mirela ai un typo în ultimul vers! Adică ''în''-ul e dublat!

Oare am voie să dublez și eu votul?!

Mai ''ști''?! :))))

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-10-04 16:34:24
         
 
  Mirela, acum știu totul despre tine. Confirmă! Ai terminat Facultatea de Irelevanță Comparată, secția Literatură Sumeriană Contemporană. Pasiunea ta este tetrapiloctomia sonetistă iar forma de manifestare socială este tocănița virtuală, soro! Oligarhia populară cititoare de sonete te felicită pentru că ști sa numeri: 100, 101 etc.  
Postat de catre george savu la data de 2007-10-04 11:44:30
         
 
  Doar un acord, Mi-re-la...

Doar un acord (mi-re-la) cânt scăzut,
pe la fereastra ta. Pe-aci tot iese
alt zburător, cu aripile ce se
deschid vioi, de care n-am știut.

O, mie! Și-una poartă cu mirese
de mi s-ar pune-n cer, i-aș da un șut,
precum Van Persie-n Ghencea. Gol și mut,
înghit barbiturice, ca Pavese.

De tren rapid, prin Nurnberg pierdut,
De elfi câinoși din Boras, n-o să-mi pese,
mă duc să mor, de ciudă pe erese,
trag ușa-n spate, dogii îi asmut...

Un gând din cap (de Yorik) nu îmi iese:
păcat e, înțeleg... Dar și-absolut?

:)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-10-04 10:22:23
         
 
  e chiar Van Gogh
dar fin'că nu reiese/
pe ale cărui fese/
el a pictat cu formele de lut/
fă-l caporal cu două trese/
și plimbă-l pe alei legat cu lese/
să-și latre la canișe in accese
de patimă/
eresele de un ridicol absolut/
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-10-04 09:44:30
         
 
  Esti indulgenta scumpa domnisoara
de-i mai acorzi acel minut in plus
el a-ntinat iubirea ta-ntr-o doara
si ti-a lasat durere si s-a dus!

Nu merita ca sa-ti aduci aminte
ca tu i-ai pus pe umeri doua trese
ca el prin mincinoasele-i cuvinte
cu mana ti-a pictat ceva pe fese

si un vot ptr o poezie deosebita, care m-a inaltat spiritual!
Felicitari, poezile tale suna bine de tot!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2007-10-03 23:28:47
         
 
  Anda, multumesc pt vot si sugestie:)
Simteam ca nu e ceva in regula acolo, am oscilat intr 'in' si 'de', insa 'din' mi se pare perfect;)
Tavy, esti un 'dulce', dar ma tem ca el m-a facut praf pe mine:)), eu fak doar pe 'grozava';)
Multam ' de vot:)
Sanda draga, ai mare dreptate, 'minutele' sunt pretioase;)
Cu drag,
Mirela


 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-10-03 22:58:56
         
 
  eu completez: Iubirea-mi muribunda
nu-ti mai acorda zau, nici-o secunda!

cu mult drag,
sanda
 
Postat de catre Sanda Nicucie la data de 2007-10-03 22:12:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  vot draga Mirela, pentru un zambet in versuri.

:))
l-ai facut praf pe dansul.
:)

cu drag, tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-10-03 21:41:29
         
 
  Frumos Mirela!
Daca imi permiti o sugestie, as spune ca antepenultimul vers ar suna mai bine :
Și am fugit din timpul revolut

Vot!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-10-03 21:36:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE