FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cascade
Text postat de camelia silea

Mă întreb adeseori de ce nu pot să las să curgă din mine acel torent ce stă să răzbată, închis așa ca-ntr-un baraj. Știu de ce! Dacă i-aș da drumul, s-ar produce adevărate catastrofe și, oricum, mai nou la știri, se vorbește doar despre inundații…Și mi se rupe sufletul… Atunci mă gândesc cât de bogată sunt de fapt așa săracă precum sunt și… stop… lapsus…
Deci, să trecem mai departe. Mda, despre ce era vorba? Despre torente…cât de mult mi-a plăcut să citesc romanul acela…de ce îmi plac mie toate poveștile triste? Cine m-a învățat pe mine să citesc toate cărțile acelea? Nu puteam eu mai bine, în loc de Pasărea Spin să citesc altceva? Uite că nici nu mă pot gândi ce mi-ar plăcea acum să fi citit atunci, pe la 16-17 ani…sau mai bine zis ce anume mi-ar fi plăcut să înțeleg altfel de cum înțeleg acum lucrurile.
Încercasem și altceva, bineînțeles, să nu credeți că nu…în afara lecturilor școlare…de exemplu ”Pe culmile disperării”…uf…iară…tot pe acolo mă trezesc…mai bine să fug de aici și să mă gândesc la altceva…mai bine s-o las pe mâine seară.
Mă gândesc acum că am fost de vreo două ori la cinema la “Pe aripile vântului” cu colega mea de bancă și nu cred că am chiulit…ce mai…era din aceeași zodie cu mine… Ne obișnuiserăm să ne sărbătorim zilele de naștere - oricum foarte apropiate - și mâncam prăjituri în oraș, schimbam cadouri, distracție așa ca pe vremea aceea…
De fapt orașul îl străbăteam zi de zi pentru că nu ne mai plăcea tradiționalul și mai scurtul drum spre casă, ci acela “pe centru”…în fond, noi eram de alte străzi? Trebuia să ne etalăm cu mândrie uniformele școlare și numerele matricole… Timpurile acelea aveau farmecul lor…chiar dacă era greu și nu era mai nimic prin magazine…noi împărțeam orice…până la ultima bucățică de pâine… și relele și bunele…
Uite că mi-am amintit de ea. Ar trebui s-o sun, nu?… E doar ziua ei…promit…mâine…
Când mă regăsesc acum prin vechiul nostru liceu căruia unii îi spuneau Bastilia???, toate sunt în mare parte la fel, numai că oglinzile îmi arată alt chip, cu vreo 20 de ani peste el, deși de obicei ei îmi spun că nu m-am schimbat deloc…de-asta de multe ori mi se spune și acum dragă sau domnișoară…În fond, să știți că locul acela mi-a purtat noroc atunci mă așteptam foarte puțin. A fost, de fapt, portița prin care m-am întors după 10 ani…de aceea…privesc cu drag spre el dinspre colțul străzii, dintr-un loc ce poartă acum doar o umbră…în rest…nimic…nici măcar o amprentă…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cristi,
multumesc pentru cuvinte, pentru vot, pentru aprecieri.
Cu mult drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-09-26 17:54:51
         
 
  O amprentă a unui stil deja scos la rampă!
Un text care privește drept în ochii cititorului!
Pe lângă cuvinte, plusez c-un vot, și-aprecieri!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-09-26 00:24:42
         
 
  Nicole,
îți multumesc pentru că ai trecut pe aici și ai găsit ceva care să rezoneze cu tine.
Cu tot atâta drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-09-25 21:15:25
         
 
  Vero,
mulțumesc pentru trecere ți pentru lectura.
Așa e, cum spui, dar toate au un început.
Sunt scrise așa ca pentru mine, dar aici, cu voi, mă simt ca într-o familie.
:)))
Cu mult drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-09-23 21:43:51
         
 
  Si eu ma intreb adeseori de ce nu pot lasa sa curga din mine acel torent si...stop
Mi-a placut textul, felicitari!

O seara placuta!

Cu drag, Nicole
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2007-09-23 21:34:00
         
 
  Pagina de amintiri, nostalgii...
Da, mi-a placut. Se spune ca memoriile i-ar interesa pe cititori numai cand sunt scrise de personalitati. Poate. Cand sunt scrise cu suflet pot insa emotiona chiar daca autorul nu este (inca) un nume cunoscut :))))
Bravo!


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-23 18:56:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE