FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Veronica Pavel
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Petre,
Venirea lumina tale a fost mai neasteptata decat toate celelalte comentarii si voturi, care si ele m-au surprins, evident placut!

N-ai idee cat ma bucur ca ti-a placut articolul, asta inseamna foarte mult pentru mine!

La buna citire,
Cu drag,
Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-13 21:34:53
         
 
  Veronica, un articol foarte bun, emotionant pe alocuri, un articol din care am invatat foarte multe.


Felicitari pentru aceasta demonstratie de sensibilitate.

Aprind o lumina!

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-13 21:14:55
         
 
  Dragii mei, sincer nu m-am asteptat sa transpire, prin cuvintele mele, pasiunea pentru muzica....

Mariana, multzam, tare frumos mi-as scris!
Elia, bun sosit pe pagina mea. Cred ca m-ai mai citit, dar taceai si azi m-am bucurat fantastic ca ai grait! Nici prin cap nu mi-a trecut ca acest articol te va stimula sa rupi tacerea scrii. Foarte multumesc, zau ca te asteptam...

Norica, in muzica poti fi poligam, nu e ca in amor! Asa ca poti iubi Imperialul la fel de mult ca si o fuga de Bach. Infine, cine iubeste mult muzica vrea neaparat sa o si cante (cand iti trece prin degete si corp e grozav!), dar Imperialul e groazanic de greu din pdv tehnic! Asa ca ma rezum la a exersa inca si acuma concertele 1 si 2 de Beethoven, care sunt tare frumoase si mai usor de cantat. Eu le balmajesc la pian, dar le aud cu urechea interioara...
bach insa e si muzica, si matematica, si arhitectura, si fizica, si filozofie, Bach e TOT, e normal sa-l iubesti!

Multzam de trecere si vorbele bune!

Dorule (cel care porti acelasi nume cu iubitul meu tata!), neaparat asculta-l pe Glenn Gould! era un tip cu mult umor: a compus o fuga pentru patru voci omenesti cu cuvintele "daca vreti sa cantati o fuga de Bach", un fel de parodie moderna a muzicii lui Bach, e aboslut grozava!
Ii admir pe cei care, dupa Glenn Gould, au mai avut curajul sa se atinga la pian de muzica lui Bach. Si totusi au facut-o, si chiar bine! dar Glenn ramane UNIC!

Multzam de trecere si vorbele bune,

Cu drag tuturor,

Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-13 17:32:08
         
 
  Mi-ai trezit interesul pentru Glenn, am sa-i caut inregistrarile...
Frumos articol, pasionant.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-13 13:05:12
         
 
  Vero, îmi place textul tău mai mult decât crezi. Știi de ce ? În tinerețe îmi plăceau Mozart, Chopin și Ceaikovski. Apoi am avut o scurtă pasiune pentru Grieg. A urmat o foarte lungă perioadă Beethoven, în care Imperialul era piesa numărul 1 din top. Dar de câțiva ani Bach a a devenit prferatul meu și nu cred că se va mai schimba ceva.
Nu am cultură muzicală, nu auzisem pînă acum de Glenn Gould, dar o să-l caut.
Mulțumesc !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-13 09:01:13
         
 
  Cat de frumos ai scris ! Cata muzica este in acest text ! Biografii, jurnale, memorii - 'personalele' adica :) - mi-au placut intotdeauna. Acolo simti sufletul, harul, daruirea, implicarea, de acolo poti chiar invata sa traiesti. Mi-a mers la suflet. Cred ca acum nu mi te voi reprezenta altfel decat scriind versuri pe clapele pianului.:)  
Postat de catre elia david la data de 2007-09-13 08:34:33
         
 
  un om de geniu nu se poate acomoda vieții obisnuite, chiar dacă prezența oamenilor de lângă ei îi este indispensabilă.

Cam așa e. Geniali sau nu, mulți dintre noi căutăm izolarea pentru a putea face în liniște ceea ce ne cere sufletul - poezie, muzică, sculptură, artă în general, știință. Prezența celor din jur este însă un element foarte necesar. Sufletul nu se simte întreg singur cu creația sa. Oameni!
Îmi place mult pianul. Mi-a plăcut enorm "The Legend of 1900".
Un material scris cu mintea și sufletul de un îndrăgostit de muzică clasică, pian, pentru un om care a trăit cât a fost posibil, muzica. Lui și tuturor creatorilor geniali gândul meu bun și recunoștință. Ție, speranță! Sunt și alții. Votez. O zi fericită.
 
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-09-13 06:27:53
         
 
  Multumesc, Cristi, de trecere si comentariu. Stii? Ar fi trebuit sa pot atasa un clip muzical cu Glen Gould cantand Bach. Din pacate eu nu sunt atat de buna la tehnica....dar daca l-as fi pus, s-ar fi auzit vocea lui care canta (soptit) simultan cu pianul.

Asa l-a invatzat mama lui de cand era mic si obiceiul i-a ramas. Mama lui i-a spus pianul trebuie sa cante ca vocea si l-a indemnat sa cante din voce ca sa se auda si sa stie cum sa cante la pian.

Tu, Cristi, daca l-ai fi auzit, ai fi avut o mare placere, stiu asta!

Noapte buna si merci,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-13 02:37:22
         
 
  Multumesc, Cristi, de trecere si comentariu. Stii? Ar fi trebuit sa pot atasa un clip muzical cu Glen Gould cantand Bach. Din pacate eu nu sunt atat de buna la tehnica....dar daca l-as fi pus, s-ar fi auzit vocea lui care canta (soptit) simultan cu pianul.

Asa l-a invatzat mama lui de cand era mic si obiceiul i-a ramas. Mama lui i-a spus pianul trebuie sa cante ca vocea si l-a indemnat sa cante din voce ca sa se auda si sa stie cum sa cante la pian.

Tu, Cristi, daca l-ai fi auzit, ai fi avut o mare placere, stiu asta!

Noapte buna si merci,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-13 02:37:13
         
 
  Nu este ușor a te delimita de trecut!
Iar dacă dorim o apreciere deschisă a unei valori, a unei personalități, nu este necesar a face acest lucru!
Nu vom putea avea rezerve deoarece vom deveni incompatibili cu ideile pe care le propagăm sau la care aspirăm!
Remarc un articol care se sincronizează cu spiritul literar al autorului!
Aprecierile mele pentru cele scrise!
Vot!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-09-13 01:52:59
         
 
  Oh, Tea, ma bucur ca ai poposit pe taramul Bachian al pianistului "nostru" canadian...

Multzam mult de trecere si comentariu.

Am trecut si eu pe la Bulgakovul tau si BOOOM, am fost direct fulgerata, am si facut vizibil fulgerul. Da' n-am zis acolo nimica, sa nu disturb frumusetzea textului tau :)))

Cu drag si enorma pretuire,
Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-12 23:13:17
         
 
  Stiu  
Postat de catre sters sters la data de 2007-09-12 23:09:34
         
 
  Hi Vero! Uite cum ma faci tu sa ma uit intr-un timp de care ma feresc!

Despre muzica nu se poate vorbi.....eh! sigur ca se poate...dar degeaba!

Emotia ta e directa ( in aricol, vreau sa zic)....ai capacitatea aceea rara de a comunica emotii fara 'dulcegaria' expunerii....

Calvar.

 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-12 23:04:58
         
 
  Kosta,
E tulburatoare marturia ta. Te intzeleg, pentru ca am o matusa (pe care o ador de cand eram mica)si care-mi spune exact ca tine, ca niciodata n-a putut "arde".

Cum sunt convinsa ca in toate cele pe lume exista un amestec de pozitiv si negativ, poate ca sunt si avantaje in faptul ca nu te-ai mistuit in dorintze inflacarate si, de multe, foarte multe ori, nerealizate....

Iti multumesc mult pentru trecere si comentariu, te pretzuiesc si eu, in tacere si de departe, fara sa stii....

Cu drag,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-12 22:30:54
         
 
  Nu stiu de ce im place asa de mult textul tau. Poate pentru ca admir pe toti cei care pot fi pasionati cu ardoare de ceva. Eu n-am putut sa am asemenea pasiuni sfasietoare niciodata si consider asta ca pe o infirmitate sufleteasca. Ani la rand n-am putut admira nimic cu adevarat, nu m-am pasionat pentru nimic. Tot ce faceam faceam cu plictiseala pe care ti-o da presimtirea escului. m-am strecurat prin viata tarandu-ma, pe linga umbrele celorlalti, nereusind decat sa adun esec dupa esec de parca as fi urmat cu credinta instructiunile unui blestem ancestral. Tarziu de tot l-am descoperit pe Dumnezeu, mai precis am incetat de a fi un ateu convins. Bucuria a fost imensa dar tardiva. Acum, despre subiectul textului tau, cred si eu ca-ti place Bach. Semidoct cum sunt, pot totusi sa fac diferenta intre doua interpretari, chiar daca nu stiu sa spun in ce consta. Daca m-as fi nascut mai putin lenes, as fi vrut sa invat muzica. Dar ea a trecut pe linga mine ca multe altele, exact ca sansa ta de a-ti intalni interpretul preferat. Te inteleg cum poate nu crezi. Kosta  
Postat de catre sters sters la data de 2007-09-12 22:21:52
         
 
  Multumesc, Gina! ce simplu si frumos spui tu!

Uite, eu am votat mai devreme textul tau si am fost tentata sa pun in coment doar V-V (Vero-Vot), dar am lasat asa, m-am gandit ca stii tu si fara sa zic cine e ala care se ascunde sub vot...

Multzam de trecere, prezentza ta ma flateaza de-abinelea!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-12 21:39:16
         
 
  de obicei dupa vizitarea dentistului zambim cu toata gura...tu ai experimentat o sfarseala asa cum de obicei se intampla atunci cand moartea unui semen atinge sufletul...o scriere blanda si o amintire a celui care a fost exceptionalul Glenn Gould...placuta lecturarea Veronica...

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-12 21:32:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE