FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dragii mei, am lipsit două zile pentru că am fost într-o (altă) călătorie dragă inimii mele: mi-am revăzut, împreună cu fratele meu, locurile copilăriei. Poate voi povesti despre asta.

Diana Luiza, EliaDa, Ștef, Cami, Tavy, mulțumesc pentru vizită, mă bucur că v-a plăcut descrierea călătoriei.

Radu, mulțumesc pentru stea.

Cami, așa e, n-am ajuns la Coronini și din cauza asta n-am văzut babaica. Dacă mai ajung pe acolo o să țin minte.

Tavy, am fost și eu pe Ada Kaleh într-o excursie cu pionierii. Țin minte covoarele lucrate manual, ruinele zidurilor cetății, vegetația și faptul că majoritatea localnicilor erau turci. Mă întreb unde au ajuns locuitorii și urmașii lor.
Și să știi, Tavy, că peste 30 ani o să vin să te bântui că mi-ai ursit numai 29 ani de viață
:))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-09 21:27:22
         
 
  draga Norica, ma bucur ca ai ajuns cu bine acasa, aventura acestui concediu , expusa, pozata, traita si povestita...plus supra citita...m-a avantajat, mi-a deznodat aripile si le-am pregatit (uns, aspirat,calcat, parfumat,echilibrat) pentru marea destindere din concediu care va venii...Oare, anul asta?
:))
nu cred dar sper!

m-ai facut ranchiunos, m-ai facut sa cred ca astazi s-a terminat placerea, ...la cazane.
fain draga Norica.
mi-a ramas un gust dulce in gura dupa citire...parca ma vedeam langa Decebalu` lui Constantin Dragan. si ...aducerile aminte. in `64 inca era cafea buna pe insula Ada Kaleh, acolo am vazul prima data in stare libera(pe peretii gardurilor din piatra a stradutelor) curmale. erau ca niste prune, verzi in anotimpul acele...
fain, (greu de digeratr...amintirea)
dar...
sa traiest maestre (fara GPS) si sa mai mergi inca vreo 29 de ani de aici in colo prin frumusetile mioritice...
:)
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-09-08 16:49:33
         
 
  Dane,
Babacaia e o stâncă în mijocul Dunării în dreptul localității Coronini. Dar, probabil că nu ai ajuns până acolo.
În rest, îmi plac imaginile. Din păcate, eu nu am fotografii, deși mi-ar fi plăcut tare mult...
Așa că textul și imaginile postate de tine îmi încălzesc inima:)))pe bune...
Cu drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-09-08 14:43:24
         
 
  Felicitari pentru intregul serial, intregit acum la final cu imagini

L-am citit cu mare placere

*Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-09-08 12:00:15
         
 
  Las si eu un semn. Mai am de citit doua episoade - dar o voi face neaparat. Imi plac notele tale de calatorie, dar si pozele. :)  
Postat de catre elia david la data de 2007-09-08 09:11:21
         
 
  Dane, mi-ai luminat sufletul cu aceasta felie de tara pe care n-am apucat s-o vad inca!Nu stiu cum se face ca tot timpul am fost pe fuga cand o bateam la pas sau e doar senzatia mea canu ma mai saturam...:) E frumoasa dom`le, sunteti si suntem frumosi!:) Multumesc mult, caci este un adevarat cadou!Mai ai?:)  
Postat de catre Diana Luiza la data de 2007-09-08 09:04:12
         
 
  Tea, Gina, mă gândeam eu că imaginile vor completa armonios textul. Îmi pare rău că n-am reușit să le postez de la început. Acum am revenit și am adăugat câteva și la episoadele trecute, dar e prea târziu.

Mulțumesc încă odată pentru vizită și 'regards'.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-08 01:52:40
         
 
  jurnal in chiar forma lui clasica...imaginile ca o poveste nerostita - rostita...ne-ai 'carat' si pe noi Norica prin acele parti de Romanie care dau forma 'gleznei' retinei si aortei...uneori uitam ca in chiar al nostru caus al palmei mai tinem cate o secunda un Brancusiii...placuta lectura...


regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-08 01:26:30
         
 
  Splendide! Imi pare bine de cunoastinta...in direct

Cu drag, Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-08 00:42:20
         
 
  Uraa ! Am, învățat să pun poze, în ciuda ghilimelelor. Mă duc înapoi să adaug poze și la celelalte episoade.

Cami, cum să mă supăr ? Doar atât, că am rămas nedumerit: ce este babacaia ?

Tea, iată că merge postarea de poze. Când ai nevoie, te ajut. Mulțumesc pentru susținerea morală.
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-07 22:51:00
         
 
  erata: partile (practice)  
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-07 22:19:46
         
 
  Dane draga te-as ajuta daca as avea idee....toate chestiile astea tehno-computerizate ( sunt convinsa ca nu-i corect...dar la mine merge)...zic ...imi sunt numai necesare pe ici pe colo.....in rest.....tamaie!

Ce sa fac...boala veche....cititul ( dar nu de manuale) m-a tinut departe de.....parile practice.....'cai verzi pe pereti' ar zice tata care...tot el....mi-a pus carte in mana de la 6 ani.....si m-a contaminat.

Cei care stiu ar trebui sa ajute .... mi-ar place sa nu mor proasta....dar banuiesc ca-i prea tarziu ....vorbesc de mine...numai

Cu drag, Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-07 22:18:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dane,
uite să știi că reiterezi un traseu pe care l-am parcurs nu de mult pentru prima oară în viața mea și chiar că mă faci acuma să-mi pară rău că a trecut vara...și concediul...
Superbă zonă clisura Dunării...dar n-ai zis nimic de babacaia...
Plus că locurile acelea... prezentate de tine... ce mai...super:)
Cu mult drag,
sper să nu te supere îndrăzneala mea,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-09-07 21:58:16
         
 
  Vero, mulțam și ție pentru că ne-ai însoțit în drumul ăsta atât de frumos.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-07 20:36:16
         
 
  Mulțumesc, Tea, salutările sunt reciproce.
Mie îmi pare rău, aș posta și niște poze prin text, dar nu știu cum să fac cu ghilimele alea. Se înlocuiesc cu apostroafe ?

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-09-07 20:35:10
         
 
  Hei, si mie mi-a mers la inima povestea calatoriei voastre! Chiar ca era frumos, pacat ca s-a terminat!

Odihna placuta!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-07 20:33:58
         
 
  Scrii despre statuia aia cu muierea inclinata spre malul sarbesc si zici ca n-ai suspense!

Serios vorbimd, Dane, acum la 'intoarcere' ti-am urmarit calatoria cu interes crescand....v-am insotit cu fiecare pas (kilometr) facut....m-am bucurat de bucuria voastra si, mai ales, mi-ati devenit deosebit de familiari.....transmite salutarile mele tuturor!

Merci pentru placerea lecturii,

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-07 20:31:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE