FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Mirela Lungu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ioana, multam' pentru prima noastra stea adevarata;)
Cine a scris?!
Eu am venit cu ideea:), Radu cu tehnica:))
P.S. Daca vrei sa citesti varianta mea, o vei gasi sub numele de 'Voi sunteti surzi atunci cand eu va strig', adica sonetul anterior.

Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-09-04 18:09:55
         
 
  imi place ca scrieti impreuna. in general, apreciez generozitatea si altruismul artistilor care pot lucra impreuna, indiferent de produsul artistic si valoarea lui. in occident se practica mult asta, mai ales in USA. in Romania artistii sunt veleitari si au vanitati uriase a propos de unicitatea nu atat a operei cat a autorului. probabil pentru ca este o tara mica in care toti se cunosc. a trai prin opera si nu opera prin tine nu este usor de realizat, pentru ca opera are valoare intrinseca, nu are amici de bere si iubiti la edituri.

salut cu stea colaborarea voastra si incurajari maxime.

pana la urma, cine ce a scris?:)

 
Postat de catre I BG la data de 2007-09-04 12:44:49
         
 
  Radu,
Mirela și Sabina au venit cu lămuririle necesare. Este exact ceea ce am dorit să spun.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-04 10:31:25
         
 
  Erata: pseudo-autobiografica;)  
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-09-03 21:48:16
         
 
  Elena, hai sa nu transformam subsolul acestei poezii (sonet, manea sau ce-o fi ea:)) intr-o jelanie 'psudo-autobiografica', ca e totusi un site literar;)
Ca daca-ncep si eu sa va depan 'necazurile' mele o sa planga europeea cu lacrimi de crocodil(a):((dupa care, desigur, o sa ma inghita:))
Eu zic ca e mai 'igienic' sa ne limitam la comuri pe text, k?
Hai sa ne rezolvam 'razboaiele personale' pe alte cai, in alte locuri, de ex. la o serbare din aia muzicala etc.

Cu prietenie,
Mirela

P.S. Nu vreau sa crezi c-as indrazni sa ma amestec in 'relatia' ta cu Radu;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-09-03 21:46:47
         
 
  Radu Stefanescu, nu sunt pitesteanca, m-am mutat aici dintr-o trista intamplare, in urma cu 6 ani, trebuind sa-mi vand apartamentul pe care-l aveam la Piata Unirii, in Bucuresti:) pentru o mai buna intelegere, ( desi nu este relevant )iti dedic acest mic jurnal:))

ziua I
m-am trezit dintr-o viață trăită demult, domniță la curtea domnească eram pe atunci. scriam poezii în Turnul Chindiei din Târgoviștea natală, cuvintele alergau prin octombrie, în luna mea de naștere apărută pe bulevardul plin de castani crizantema își cânta partitura cu arcuș de vioară.

ziua 2
azi sunt o apariție vestimentară, scenă a vieții colorată în lumina reflectoarelor. trăiesc într-o metaforă tulbure cu imagine plană, crizantema de-atunci este în roșu- femeia- șpagat, dansează în chiot un nou french can can agățată de bară.

ziua 3
In această dimineață sunt libelulă. timpul prezent e-nvățat să deteste iluzia, arhanghelii veacului cântă simfonia dezastrului. garsoniera mea este un turn din vată de sticlă, printre gratiile ferestrei privesc fisurile zilei, poemul meu, ca o relatare neutră se-mpiedică în evenimentul banal.

ziua 4
m-am trezit dintr-o viață trăită demult. recit poeme cu glas distinct, gramofon într-un spațiu, ca o mitologie casnică, lipsită de savanterie rafinată. în jocul dintre inocență și ironie, aruncat între pernele moi, azi, scriu o nouă poezie, oglindită, nedumerit, în geamul protejat de grilajul din fier

ziua 5
dintr-un unghi al prezentului, o Alice îmbrăcată-ntr-o poezie de foc, udă până la piele, de sub apa de la Fântâni, îmi strigă: wake up, femeie! ce vremuri trăim!

ziua 6
p.s.salutări tuturor din pătratul prea alb al garsonierei mele fără parter înalt cu risc avansat de violare de domiciliu

:))

cu simpatie si in cautarea sursei de inspiratie din scrierea ta:)
elena toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-09-03 10:49:15
         
 
  Stefane,

nu te mai lua de cadranele noastre de lut...
suntem si noi la inceput!

:)

multam pentru trecere,
Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-09-03 00:05:25
         
 
  text postat de Marian Rădutescu, editorul meu de carte tipărită, nu virtală. George Savu  
Postat de catre george savu la data de 2007-09-02 23:53:05
         
 
  eu nu sunt un poet al rimelor. eu sunt un poet al versului alb. dar ador sa citesc dulcele stil clasic, ca sa zic asa, la contemporanii mei. mai ador ingineozitatea in poezie, daca e pusa in rime cu atat mai bine.
nu pot spune ca am gasit asa ceva aici. poate fi o poezie de calibrare a voastra, adica nu e rau daca mai incercati, dar cand avem rime atat de previzibile, eu zic ca trebuie sa dea de gandit. nu sunt eu cunoscator al acestui gen de poezie, se pare ca nu sunt cunoscator de poezie in general :), dar parca la sfarsit schioapata versificatia, sau poate nu pun eu accentul bine in vers. plus ca, si asta trebuie evitat in orice scriere, in aceasta scurta poezie un cuvant se repeta la o distanta de 3 versuri, cand nu ar trebui sa se repete. am spus, e o poezie de calibrare.
imagini gen cadranele de lut, sunt asa de uzate.
fara suparare, fara ranchiuna,
seara buna
 
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2007-09-02 23:51:23
         
 
  vezi Profana scriitură  
Postat de catre george savu la data de 2007-09-02 23:49:00
         
 
  Elena Toma,

daca nu te-ai fi născut în același oraș...

cu mine/ printre dulci/endomorfine/ o, câte ți-aș spune/ uscate, verzi/ gutui și prune/din livezi

dar așa, mă inclin/în fața orbului destin/ așteptând semn divin/din ochii limpezi/ai marelui poet

Dobrin

- pân'atunci, evident, mă rețin.

cu respect unanim,

trăncănim
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-09-02 23:15:52
         
 
  Elena, sa stii ca sunt mai pretentioasa decat crezi:), atat in ce ma priveste, cat si in ce va priveste;) mai bine zis, sufar de un soi de 'perfectionism', nu stiu daca s-a vazut asta din poeziile mele, dar mai e timp, vorba ta:)
Intr-adevar, nu ne sta bine sa fim 'rautaciosi', mai ales ca suntem oameni cu preocupari 'spirituale', nu?!
Ma bucur ca tu ma consideri o 'poeta veritabila' (scolita, filosof etc.), dar sa stii ca am insa o fire de 'hartista';)
Felicitari pt activitatea muzicala!

Cu stima,
Euridice

P.S. Eu prefer totusi 'sonetul':))
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-09-02 23:02:05
         
 
  Mirela...ma bucur ca nu esti la fel de pretentioasa, ca mine! ai gusta si tu dezamagirea! pana atunci, succes! citind asa sonete, aleg maneaua..desi, ca profesor de canto:)) imi instruiesc elevii alegandu-le repertoriul international clasic:) evergreen:) daca stii cum vine asta:).
sa nu fim rautaciosi, nu-ti sta bine, mai ales ca tu esti o poeta veritabila, scolita, filozof, etc. eu, sunt un simplu artist, scriu ce simt, cum simt, fara sa-mi pese. cui ii place ce si cum scriu, ma accepta asa cum sunt, fara veleitati, dar..la tine am pretentii:)).
cu sincera admiratie si respect pentru duetul de succes: ML$RS.

p.s - daca vrei sa auzi cum canta elevii mei, iti voi trimite invitatie la dubla lansare de carte si vernisarea celei de-a 23-a expozitie de pictura, eveniment insoit de un spectacol muzical sustinut de elevii clasei mele de arta si nu numai:), cu aceeasi ocazie aniversez si 30 de ani de activitate cultural-artistica, si asta o spun cu toata modestia.

Radu!..:)
stii ca te pretuiesc, doar sunt prima care, atunci cand ai intrat pe Europeea, te-am recomandat, instealandu-ti textul pentru talentul intuit si nu m-am inselat. daca mi=am permis sa scriu ce m-a nedumerit..asta nu inseamna ca am facut-o cu rautate, dimpotriva! doream sa-mi apreciezi sinceritatea, dar...mai e timp.:)
cu acelasi respect
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-09-02 22:41:05
         
 
  Radu, iti traduc eu acronimele din mesajul d-lui Cristescu:
JPS = Jean-Paul Sartre
SB = Simone de Beauvoir
Cred ca la ei facea referinta...
In rest, te las pe tine sa gasesti esenta/interpretarea comentariului.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-09-02 22:24:23
         
 
  Radule, eu cred ca dl Cristescu a vrut sa spuna ca visele de iubire sunt marete tocmai pt ca pot renaste din propria cenusa, ca si marile colaborari literare:) sau ma insel eu, d-le?!
Elena draga,
poti fi sigura ca noi doi putem mai mult, infinit mai mult:)) si timpul o va dovedi, desigur, daca vom continua colaborarea!
Insa vad ca tu nu prea sesizezi diferenta dintre 'sonet' si 'manea', asa ca, eu una, nu am pretenztii la tine, ca sa te citez;) in ce priveste problema 'diabetului', te credeam imuna:))
Stimate Florin Radulescu, esti, ca de obicei, un 'curajos':)
Multumim pt stelutza simbolica, sunt convinsa ca a fost daruita sincer, asa, ca o floare;)

Co-autorea
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-09-02 20:13:23
         
 
  Desi sunt doar consilier tehnic al echipei ML&RS, (aflata momentan in mlastina diviziei B, dar aspirand, firesc, la promovare), intreb:

domnule Cristescu, puteti sa-mi furnizati o traducere a comentariului, eventual fara acronime?

n-am priceput nimic!

Elena Toma, daca productia de mai sus ti s-a parut prea diabetica, nu e nici o problema, iti putem furniza urgent un pamflet, parodie, ca in atatea alte ocazii...

Rudy, inteleg ca steluta pe care ai acordat-o are menirea sa incurajeze noul cuplu literar? :)

multumim pentru trecere si interes,

Unirea Urziceni


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-09-02 18:46:49
         
 
  Subscriu,in mare parte, la cele spuse de curajoasa Lena!:)Totusi, nu pot spune ca e un sonet slab...Se vede 'mana' de maestru a amicului Stef.Si pentru asta, as acorda o stelutza de incurajare... *

Marele Maestru
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-09-02 13:33:00
         
 
  sincer, va cred in stare de mai mult:))
am pretentii la voi, pe bune!
suna patetic:
o, nu mai pot, caci dragostea de ieri
s-a stins, arzand sub asternut, bla-bla..
dar visul a trecut...off, off, mai, mai...
m-am strans in inima covrig...
afara ploua sau ti-e frig? ah, viata mea!:)

cred ca sunt singura curajoasa din grupul de admiratori care va spune, sincer: puteti mai mult!:)

cu drag
elena toma

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-09-02 13:15:43
         
 
  Măreția visului constă în, dacă mă pot exprima astfel, phoenixitatea sa.

Dacă tot remarcam JPS&SB iată că site-ul recidivează.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-02 12:38:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE