FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Cristi Stanculeasa
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Hmmmmm!!!!
Gânduri și cuvinte matinale!!!
Cât despre minte... ca s-o las să zboare... nu întotdeauna...
O să mă mai gândesc la detașarea de procedeele te(h)nice!!!
Mulțumesc de trecere, vot și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-09-01 11:00:37
         
 
  Domnul psiholog:)), atunci cand scrii poezie, mai detaseaza-te de procedeele astea 'tehnice';) si lasa-ti mintea sa zboare!
Am retinut finalul:)

Votez gandurile tale,
Euridice

P.S. Intotdeauna, gandurile ne vorbesc..
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-09-01 05:44:11
         
 
  Cristi, o să încerc să nu mai abuzez de procedeele tenice!!!
Am înțeles metafora!!!!!!!
...
Thanks!

Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-09-01 00:21:19
         
 
  Cristi nu mai abuza, literar vorbind, de procedee tenice (sic!)(ai inteles metafora : tenice - de la tenie:)) de juxtapunere ca scurtcircuitezi simpsele unei variabile X, egala (dupa derivare) cu FI (A FI sau a nu FI? - mai degraba a nu FI! :))

Bleah,

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-08-31 16:50:37
         
 
  Domnule Icsulescu(X),
Literar vorbind, părerile comentatorilor le îndosariez pentru o eventuală reconfigurare a gândirii mele!
Omenește vorbind, sunt o persoană care se lasă greu influențată!
Asta nu înseamnă că nu sunt deschis la eventualele critici!
Altfel, atelierul literar ar deveni o cafenea literară!
Și s-ar rupe echilibrul!
...
Vă mulțumesc pentru atenția acordată poeziei mele și vă mai aștept!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-31 14:28:12
         
 
  este bine ce a zis cineva, ai imagini bine construite

tocmai de aceea, poeziei tale ii lipseste naturaletea si este fada

literar vorbind, procedeele tenice de care abuzezi sunt juxtapunerile


al timpului decolorat

de ridicolul
care spinteca epiderma.

refluxului biologic

poezia ta imi suna mai degraba a facultate de psihologie

 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-08-31 05:08:09
         
 
  Sabina,
Plăcut surprins sunt de trecerea ta!
Iartă-mă că-ți răspund ceva mai târziu!
...
Încerc să fiu consecvent în ceea ce fac!
Dar și o oarecare exigență mă caracterizează, în ceea ce privește calitatea, mesajul, esența unui text! Un ajutor(pentru că de aceea este un atelier literar), este binevenit!
Îți mulțumesc pentru atenția acordată, pentru lecturare și gândurile bune!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-31 00:53:12
         
 
  Cornel,
Observațiile tale, cu un bun simț literar și rafinament m-au surprins plăcut!
M-am întrebat de câteva ori de ce ai ieșit din sfera comentariilor o bucată de vreme!
Comentariile te vor ajuta să stabilești relații!
...
Te citesc cu plăcere!
Mulțumesc pentru popas și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 23:31:36
         
 
  Vero,
Sculptorul se-adapă din imaginile pe care le construiește, din imaginile pe care i le oferă viața,mediul înconjurător, oamenii...
Fină observatoare, contempli creația!
...
În general toate sugestiile adresate vor constitui eventuale posibilități de îmbunătățire a poeziilor pentru momentul când îmi voi lansa volumul de poezie!
Am tot amânat...
Tot timpul s-a ivit câte ceva!
Va fi însă și timpul meu!
...
Mulțumesc, Vero, pentru cuvintele dragi și pentru farul călăuzitor!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 23:21:12
         
 
  Ștefan,
Într-o poezie nu este neapărat necesar să existe un liant!
Imaginile pot fi diferite!
Sunt poezii care se construiesc, și acestea sunt mai mult cerebrale și poezii care se scriu din prea-plinul ființei, de interior, și acestea se numesc poezii de suflet!
Poemul are un caracter suprarealist,un stil care mă reprezintă!
Iar o recitire a poemului poate duce, de cele mai multe ori cu siguranță, la o observație mai profundă!
S-ar putea chiar și liantul să existe...
...
Ca fiecare strofă să fie luată în parte, este și asta o idee bună!
Apreciez orice observație care poate ajuta la o îmbunătățire a poemului!
Mulțumesc pentru popas și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 23:01:07
         
 
  Mariana,
Comentariul pe care l-ai lăsat în pagina mea poate constitui ideea unor alte spații, unor alte gânduri, care s-ar putea materializa într-un text ulterior!
...
Când sensul poate îmbrăca forma de abstract, atunci se intră pe un domeniu căutat de mine!
Așadar, pot înțelege!
...
Mulțumesc pentru cuvintele frumoase!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 22:46:44
         
 
  Tea...
Am omis să-ți mulțumesc!
Cuvântul acesta este f.important pentru mine!
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 22:10:14
         
 
  Tea,
Ca-ntotdeuna observațiile tale sunt obiective, delicate!
Am constatat faptul că ești o cititoare atentă!
Cuvinte frumoase ai spus...
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 22:08:10
         
 
  Ai imagini foarte bine construite, pe fiecare strofa.
Idee: exact acelasi text, dar "rupe" versurile altfel. Ca intr-un fel de experiment literar.
Alta idee: in general "ruperile" de vers verb/complement direct fac rostirea putin cam nefireasca.

In rest, frumos spus.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-08-30 18:04:31
         
 
  In strofa a doua este esenta poeziei,in celelalte ermetizezi,ascunzi sensurile,te retragi,astepti sa fii invitat la destainuire,ca sarbatoare a sufletului prin poezie...
Cu prietenie,Cornel Balescu
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2007-08-30 17:31:47
         
 
  Cristi, am intrat adanc in poezia ta si m-am si adapat din fantana cuvintelor ei. Si asa cum tu ai cizelat fiecare cuvant, ca sculptorul care-si mangaie inainte de finisare fiecare detaliu al statuii sale, asa eu am simtit mana si mintea ta, am cules rodul si l-am admirat.

Pe aleile gandurilor tale am aprins lanterna sufletului.

Felicitari!

Cu drag,
Vero
PS: M-a oprit cuvantul "oportunitate", care-mi pare ca nu are poezia restului. Poate ca daca in loc de "o oportunitate" ai scrie "felul", ar suna altfel. NU stiu, tu esti artistul!

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-08-30 16:24:06
         
 
  fiecare strofa are imagini prera cautate. nu simt acel lian care sa ma duca dintr-o strofa in alta. posteaza strofele separat, fiecare sa fie alta poezie, cred ca ai avea castig de cauza.
stefan
 
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2007-08-30 16:16:55
         
 
  Apa se sprijină mereu pe pământ. De fapt, trebuie să fi lucrat un pic împreună cu pietrele la constituirea țărânii, acolo, la periferia unei stele care și-a consumat existența. Dacă aș vedea cu mâinile, aș ști, de fiecare dată, în ce punct cardinal trăiesc inimi. Mersul prin respirație e posibil. Am mai spus - sunt o clonă: picioarele din consoane, brațele de flori și gura și ochii, vocale. Nici nu știu când mă întorc în mine, pentru că pașii sunt de aer și uneori sunt nălucă (se poate suprima l! nu, nu se poate - de ce nu m-oi fi gândit până acum: e ceea ce lipsea ca să fiu eu - invizibilul). Nu știu ce vei înțelege din toate aceste cuvinte. Mi-a plăcut ce-ai scris. Votez. O zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-08-30 07:15:35
         
 
  Iarta-mi confuzia, Cristi, reactie subluminala poate.... am citit inaintea poemului tau ultima postare a lui Tavy si iti marturisesc, ma obsedeaza tristetea lui....vecina renuntarii , parca.

Cu drag, Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-08-30 03:46:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  'in senzatiile asteptarilor
nu era nicio repudiere'

chiar asa! curiozitate mascata ......ne miscam ca-n gara intre doua trenuri...stim sa asteptam si, mai ales, stim sa ne miscam in directia dorita......

'mersul, prin respiratie,
era o oportunitate
de a modela,
propriul tau nume.'

Gandurile vorbesc -la tine- intr-un limbaj poetic convingator, profund.

Aprecierile mele, Tavy!

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-08-30 03:35:48
         
 
  Gina,
Ca un popas care atinge esența/esențele, al tău comm...
...
Optimismul redă ființei echilibrul!
Optimismul ca o răscruce, aici...în senzațiile așteptărilor!
...
Mulțumesc pentru comentariu și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-08-30 01:37:23
         
 
  ca un popas al tau poem...aducerile aminte inspre-spre poezie...ruperea paterna dinspre vulnerabilitatea umana inspre chiar sensul poeticului...ca si cum am putea sa respingem ' mainile ramase intinse/timpul decolorat/refluxul biologic/in dimineti amare...ca o permanenta cautare...si se mai poate aminti de:

nu puteam
să duc ochii în palme
atunci când sămânța fecundă
era hrană a vântului.

în senzațiile așteptărilor


optimismul ca o rascruce sau o dezlegare de 'blestem'...aprecierile mele,


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-30 01:11:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE