FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  citind acest text al dumneavoastră m-am regăsit în lista autorilor pe care îi considerați de talent, nu trec mai departe fără să vă mulțumesc

despre polemicile de pe europeea nu mă pronunț dar e evident că ele dăunează grav imaginii acestui site, părerea mea, desigur
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2007-08-30 15:32:03
         
 
  CTA- un p.s- licenta reciprocitatii acceptata!- no problemo!

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-30 01:36:16
         
 
  CTA- daca tu crezi ca aici pe Europeea mai poti scoate un iepure dintr-un 'joben' te inseli...ultima mea interventie...

vaya con Dios,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-30 01:13:04
         
 
 
Și dacă ai nevoie de un link în care să te regăsești cu amprenta mătăluță ortografică (mai personală decît aia digitală) poți folosi linkul ăsta cu succes:

http://www.agonia.ro/index.php/essay/214530/index.html

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-08-30 00:52:18
         
 
 
gina bîlboc (trebuie să-mi permiți această modestă licență în virtutea unei anume reciprocități), încerci degeaba să-ți imiți adoratul, el comite commuri mizerabile, tu reușești doar unele gîngave. Infamia nu poate fi rudimentară. Ticăloșia, ți-a spus-o și patronul, se face cu talent.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-08-30 00:42:30
         
 
  CTA- sau Cornelius Trai-anus Atanasius -nick name-'Iuda fara de cei sapte banuti' de pe vremea cand a fost 'inscaunat'-'descaunat' editor Europeea si lingea in strachinile altora- isi permite ca intr-un 'delirium moralis' sa detalieze:

Nu cred că nu sînteți conștient că vă lipsește o susținere reală în ceea ce întreprindeți sau mai curînd nu întreprindeți pentru că, de fapt, lăsați ca lucrurile să meargă la voia întîmplării sau în dorul lelii. Ați făcut de mai multe ori apel la membrii site-ului și mai nimeni nu a marșat. V-ați făcut mereu că nu băgați de seamă. Ceea ce fac editorii este un lucru de rutină, dar mereu nu-i aveți.

Remember:

pai'cum sa-i aiba domnule CTA(editorii?) cand 'ei' lingeau dosurile- talpile altora?...

Domnule Atanasiu C.T comentariul dvs. este de un patetism sadea!

Am mai spus odata: nu incercati sa limitati situl Europeea la sufrageria proprie!

P.S ma si mir ca mai indrazniti sa condamnati un sit care generos v-a oferit gazduirea si inainte/si dupa...!!!trebuie sa mai revin cu un link????

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-29 23:48:15
         
 
 
Sigur, e site-ul pe care, nu se știe prin ce împrejurări și cu ce finanțare, îl administrați. Într-un fel, așa cum declarați, puteți face orice doriți cu el. Totuși aveți de a face, pe de-o parte, cu oameni, iar, pe de alta, declarați acest site literar. E normal să existe contestații. Cu atît mai mult cu cît sînt pe deplin îndreptățite.

Nu cred că nu sînteți conștient că vă lipsește o susținere reală în ceea ce întreprindeți sau mai curînd nu întreprindeți pentru că, de fapt, lăsați ca lucrurile să meargă la voia întîmplării sau în dorul lelii. Ați făcut de mai multe ori apel la membrii site-ului și mai nimeni nu a marșat. V-ați făcut mereu că nu băgați de seamă. Ceea ce fac editorii este un lucru de rutină, dar mereu nu-i aveți. Deși acceptați pe oricine.

Amintiți mereu de proiectele grandioase ale site-ului care sînt cît pe ce să se realizeze: revista, noul look/soft al site-uli, forumul, cenaclul (atîtea-mi amintesc). Evident, toate sînt doar un fîs. Cu cine, pentru că cei care știu cum cooperați sau mai degrabă nu cooperați cu oamenii nu vă țin isonul. Uitați-vă la editorialele în care ații solicitat atîtea, cine v-a răspuns? Cîte un naiv care habar n-are ce se petrece pe-aici.

Singura perioadă bună a site-ului a fost cea din vremea lui Sache, dar ați știut să-i dați repede cu piciorul. Ați avut, din generozitatea unui mic grup pe care nu dv. l-ați patronat, și un concurs pe site. L-ați lăsat din capul locului la discreția lătrătorului de serviciu care, oricît ați susține, nu are decît porniri distructive. Chiar dacă ar fi un talent (ceea ce nu e nici pe departe cazul), nu este îndreptățit să tragă vînturi pe site. Dacă nu cumva ele sînt forța motrice care împinge site-ul.

Îmi dau seama că aveți doar înclinații de activist, vă aflați în treabă. Folosiți doar trîmbița, motorul l-au vîndut alții pe votcă, la cîrma, care oricum nu mai funcționează, stă singurul editor pe care încă nu l-ați pierdut. Busola? Inexistentă. De la început. Vreți să traversați oceanul literar și ați proptit bacul în mocirlă. Într-un smîrc.

A fost unul care zicea că-i e mai prieten adevărul decît x sau y, decît dușmanii sau prietenii. Nu cumva abuzați de cuvîntul igienă?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2007-08-29 23:09:39
         
 
  domnul x-culescu...(si nu e erata nici typo)...este asa o usoara revolta castigata in timp...daca matale te-ai incumetat sa apari pe un sit literar atunci musai' necesar (chiar daca nu de la chiar geneza) cel putin in timp...trebuia sa poti sa chiar intelegi ca aici 'ezista' autori si 'ezista' orgolii...insa mai intai de toate exista un prag peste care se trece liber!!!...exista o gazda care generos tine usa deschisa oricaruia...pe Europeea nu se stabileste cate tacamuri se aseaza pe masa unei cine cu sapte 'feluri de mancare'...aici se posteaza, comenteaza, polemizeaza si mai intai de toate indiferent de text-context-vreme-habitat nu se poate uita ideea ca intram intr-un spatiu oferit generos...gratuit!!!...si sa nu uitam Domnule icsulescu ca doar semnatura dvs. va disculpa!!!...nu doresc sa detaliez asa spusele 'argumente' oferite de dvs....ele sunt puerile si nici aici nici altundeva ele nu vor putea fi acceptate ca o 'geneza' justificand o plangere...ca raspuns pot sa spun un 'consonic' ha ha ha...si:

Ecsintescu este da un talent atunci cand cel care citeste stie sa citeasca...ici citim nu facem psihanaliza!

Loredana Cristea este o poeta!...insa nu este un intermediar sau un punct de filtrare neutru- atat de necesar pe un sit sau intr-un punct vehiculat!

Monica Rizea- atat cat a aparut pe Europeea a fost/este un autor demn de citit/comentat...


cam atat acum...doresc sa lecturez alte texte postate...

P.S

Emanuel Cristescu este doar gazda! si ca o concluzie noi cei care postam trebuie sa aaaaapreciem acest statut...si o spun dupa o perioadaaaaaaaaaaa in care personal am invatat asta!!!

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-29 22:24:46
         
 
  persoano, scrii urias de mult la un singur comentariu. mai rarut si mai putin patimas, ca sa dea bine la popor:)

da, este un autor talentat. tu mai esti medic sau acum esti taietor de lemne in n-v?

emanuel, panem & circenses

...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-08-29 22:18:08
         
 
  Cristescu - eu declar limpede, clar și răspicat: este un om TALENTAT

Ce intelegeti prin Talentat stimate domn?
Eu am intrat pe pagina lui Ecsintescu si textele sale inscrise ca POEZII sunt numai mizerii si atacuri la persoana. Din start trebuiau sa fie refuzate de catre editori.

Asta una la mana. A doua, talentul nu disculpa comportamentul.

Textul dv este evaziv si suna ca o scuza.

Repet, ce intelegeti prin Talentat?

Ecsintescu poate sa fie si Mircea Dinescu si sa-l acoperiti, sau puteti fi chiar dv, dupa cum circula unele zvonuri. Sa fie deci vorba de un talent in arta deghizarii? In arta bataii de joc?

Acuma sa ne faceti o lista si cu toti autorii talentati care au plecat de pe acest site. Sunt curios daca va mai aduceti aminte...
 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-08-29 21:21:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE