FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 36
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dana stefan are dreptul sa plece daca procesul ei creator se izbeste de mirosul infect al atitudinilor unor pseudomenestrei ai clipei... de un lucru sunt sigura, nu va renunta la poezie iar cand va simti nevoia ..se va intoarce. totul e sa nu/i inchideti usa... lumina si/o va reaprinde singura.
cu acest prilej, marturisesc ..eu citesc rar poezie pe siteuri..unii scriu din disperare, altii din plictis, altii din frustrare... foarte putini scriu pentru ca mana le e condusa de talent insa mi/a ramas pe retina o gheisa sensibila... si coditele de cireasa ale versurilor... kyoto-garden...

 
Postat de catre katya kelaro la data de 2007-08-11 14:08:21
         
 
  Dana Stefan...iubesc poezia si culoarea ta... inedita.
cu drag
elena toma

o stea pentru bunele intentii ale domnului Emanuel Cristescu.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-08-10 22:39:55
         
 
  momentele de criza se intampla (exista cel putin 2 motive!?)...daca cel/cea supus/a sentimentului se manifesta deschis este de apreciat: asta aduce prin sine si timp reintoarcerea...

Prezența ta aici este un frumos exemplu de valoare, echilibru și modestie (emanuel C.)

poate de aceea...acum!

Textul Danei Stefan trebuie privit ca un *s.o.s* mult mai mult decat o plecare...eu asa l-am asimilat...


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-08-10 22:06:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE