FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Cristian Fara
Tãcerea zemuieºte încet
Ca o ranã adâncã
Uneori o ating cu degetul
E vie ºi moale

Îmi amintesc cã durea
Uneori, înspre searã
Când mã puteam ridica
Pe vârfuri – deasupra cuvintelor

Acum e prea sus
Fereastra aceea micã
Întredeschisã
Prin care-mi respir întrebãrile

Noaptea-mi vâneazã câte un vis
Pentru carne ºi sânge
Ochii nu i-au plãcut niciodatã
Sunt umezi ºi goi…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nicolae Tudor multumesc pentru comentariu... a venit chiar cand imi faceam (obicei prost) o statistica personala din care rezulta ca intr-o luna si ceva "poeziile" mele sunt in topul celor mai necitite... in concluzie cam ocup spatiul degeaba (pentru tie si inca 9-10 cititori as putea trimite "textele" prin mail). Am sa spun iar ca sunt surprins de observatia ta, asa este! ultima strofa e in plus, am scris ultimele versuri mai tarziu pentru a deturna acea stare in ceea ce mi s-a parut mie o tendinta comuna spre, ceva strict personal.
Acum observ:) ca dupa "europeea" ati schimbat tonul... trecem la "dumneavoastra" domnul meu sunteti asteptat pe europeea ma bucur sa aud ca veti continua, de altfel "tacerile" din textul meu erau ale celorlalti...

Multumesc Elia, ma bucur ca ti-au placut versurile, te mai astept pe aceaste pagini. Asa este, ne oprim mereu la acea fereastra inalta prin care ne respiram intrebarile, tocmai pentru ca unele raspunsuri intarzie mereu...

 
Postat de catre Cristian Fara la data de 2005-07-03 09:04:13
         
 
  Frumos - si mie tot pana la ultima strofa mi-a placut - pana la fereastra prin care ne respiram intrebarile...  
Postat de catre elia david la data de 2005-07-01 13:09:52
         
 
  ti-am citit-o "dincolo", tacerea ta e buna pana... la ultima strofa. daca ai renunta la ea, mi-ar placea mai mult.
e de sezon, se potrivea mai mult europeei:))
Treaba dumneavoastra cu... tacerile, eu incep sa-mi vad de-ale mele...
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-06-30 23:11:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE