FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 44
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ””Nu ascund nimănui ca Gina, Florin Rădulescu, Liviu Bordas, Joe King sunt amicii mei”” Nu este aceasta o apartenență la un grup? Care pentru alt grup poate fi denumit tot pejorativ cum o face și domnia voastr㠔”gășculiț㔔. Așadar există grupuri ””bune”” și grupuri ””rele”” în funcție de valorile la care ne raportăm.


din 720 de useri cat afiseaza Europeea daca ecsintescu aminteste patru(?)...ma gandesc ca este uman/aritmetic(?) acceptabil...nu cred in afirmatia -gasculita-
cu sens de *gang* iscoditori sau mai stiu eu cum...simpatiile dpmeudv sunt autorii prin care gasim texte sau atitudini care ne implinesc (viata lor personala pentru mine nu are importanta- e a lor)...intre cei care scriu regulile etice de multe ori se extind - textul de fata este un text pe care personal l-am lecturat fumand...asta inseamna ca l-am lecturat de cel putin doua ori...aprecierile mele Emanuel Cristescu...nu numai pentru text...

Eu zic așa, să analizam textele, să fim nemiloși cu ele însă cu toții să fim conștienți că orice analiză până la urmă reprezintă un punct de vedere, chiar scris la două mâini, subiectiv și că nebănuite sunt căile axiologiei. (Emanuel Cristescu)


consideratii,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-25 22:17:39
         
 
  Dacă încă nu s-a rezolvat, înseamnă că nu e totul pierdut.
Aștept o veste bună.
Pînă atunci, vă las pe seama amicilor și inamicilor. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-07-25 18:27:41
         
 
  pentru Ion Corbu, (ec)sintetic:

1. Rădăcina semantică a lui Sergiu se întâlnește cu aceea a lui Eugen des, în livezile cu plopi și pere, încrucișate regizoral. Așa, albul devine oricând negru. Și invers. De aici, convingerile. Și codul roșu, desigur.

2. Reșapările sunt recomandabile, în special, la rece. Texturile frecate în exces, fără vaselină, pe caniculă, produc bășici sau bulă declamată cu adorație, nu inteligență.
Idiosincrazia lui ‘altfel’ omoară, ca de obicei, tehnologia. Artificială. Ca și reclama la inteligență, desigur.

3. Fredonatul e una, cântarea spre binele public alta.
Și, incredibil, cu termopane fumurii deajuns, poneilor ecsilați în apartament li se pun ochelari peste nasul bine crescut.

4. Codurile nu sunt bile în care se eliberează rețete daltoniștilor și dalmațieni evadaților din alb și negru.
Scăpată de spectru, imaginația n-are contur fără culori.

5. Totul e OK e atunci când KO nu e, de fapt (K)KKO, cu firman și prezervativ țuguiat.

6. Zâmbetul fără să te vadă nimeni e unul chinuit, meschin, de care și vrăbiilor le-ar fi milă.
În acest timp, pe firele de telegraf cineva ridică puricilor statui și le desenează benzi de autostradă.

7. Da, Zaharia Stancu. Darie. Greu de uitat... Pe de rost. Așa îl știam. Pe de rost. Dar până la urmă l-am. L-am uitat. Ei și. Ei și ce. A mai apărut cineva. La fiecare sută de ani apare. Unul care face. Ceva literatură. Ca și Stancu. Desculț. Care face ceva. Literatură... Greu de uitat...
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-07-25 16:17:28
         
 
  am înțeles domn profesor :) ecsintescu este studentul gălăgios(de pe holuri) care nu-i respectă pe cei care au examene. mulțumesc pentru răspuns.
cu respect.
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2007-07-25 14:08:54
         
 
  Pentru Daniel Bratu, telenetic:

1.Confuzie ușor de făcut Sergiu și Eugen având aceeași rădăcină semantică.
2.Inteligența repetată produce idiosincrasie. Promit reșapări textuale.
3.Din distinsul Chilian e bine să nu fredonezi fără acord că solicită drepturi de autor. Vezi MCC.
4.Gânditul în imagini, poze, poate fi interdisciplinar, integrativ, interactiv și benign dacă este alb negru. Dacă nu, cod roșu.
5.Ideea sparing partenerului este OK când nu e KO.
6.Statuile zâmbesc atunci când nu le vede nimeni. Vrăbiile cred că statuile sunt fire de telegraf ceva mai late.
7.Încălțatul la români a făcut multă istorie. Și mai face. Desculțul a făcut ceva literatură.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-25 14:03:14
         
 
  Inițial am crezut că e vorba despre Sergiu Nicolaescu, regizorul, minat de typo, nu de ministrul alb Eugen Nicolăescu călărind sănătatea.

Până acum, mulți s-au întrebat cine e ex/in tescu virtual. Grație textului de aici aflăm, încă din titlu, că ecsintescu virtual este 'taifunul ecsintescu'(nu cod galben de caise?), șăgalnic-admirativ numit așa, ca o facere de bine cu ochiu'.

În continuare, privind dinspre Hyde Park, precum o cioară (Jekyll), îmi permit să observ, din zbor, câteva paradigme și prolegomene ale disputei:

1. 'Cu toate astea Europeea are un blazon pe care Agonia nu il va avea in veci. Ion Corbu. Domnul profesor universitar Ion Corbu. Poate ca radeti, dar dansul are tenacitatea sa transforme Europeea in acel proiect in care si eu cred.'
2. 'distinsul nostru coleg, ecsintescu, inteligent, frust în sentințe...'
3. 'cu stilul domniei sale, incitant, inteligent, uzând de paradoxuri care pot complexa firile mai slabe de înger...'
4. 'Cu ecsintescu se poate discuta se poate polemiza, poate fi înfruntat. Eu mă și mir cum și de ce a reușit să bage atâta spaimă în mulți dintre useri. Replici. replici inteligente'

-> dacă aș fi cu adevarat critic literar, aș cânta, precum Chilian, 'termopane, termopane, ofof',
lustruind
și eu

PS - nu-ș de ce mi-au venit în minte următoarele poze:

a. figura ofițerului șef peste aprovizionare din unitatea militară în care mi-am făcut stagiul - având centura neagră la karate, căuta printre noi, printre 'teriști', carne de tun pentru antrenament (am scăpat spunându-i că singurul sport la care mă pricep e fotbalul);

b. o statuie umană, în piață - din când în când își schimba poziția și se scutura de găinaț, speriind vrăbiile;

c. un contorsionist - încăpea într-o cutie de pantofi măsura 40 - mulți cumpărători, supuși farsei, s-au îmbolnăvit de inimă și au rămas desculți
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-07-25 13:13:43
         
 
  Costin Tanasescu,

Cred ca orice gest al nostru ar trebui judecat prin prsima rezultatului si al eficienței obținerii acelui rezultat.

Dacă l-aș interzice pe ecsintescu credeți că am rezolva problema? Nu distinse coleg. Cu ecsintescu se poate discuta se poate polemiza, poate fi înfruntat. Eu mă și mir cum și de ce a reușit să bage atâta spaimă în mulți dintre useri. Replici. replici inteligente, pe măsură, șfichiuitoare, argumente, etc. Aceasta este calea. De taur nu se fuge. Taurul se ia de coarne. Orice ce ar zice Costin Tănăsescu, ecsintescu este un autor care stă pe picioarele lui. Nu este susținut cabalic de nimeni. Că practică o literatură care mie nu-mi place este altă poveste. Că atacă persoane? A primit și va primi replici. Fiți liniștit nu-l voi cruța. Însă dozat și cu măsură. Am observat că dacă ieși pe hol și țipi la studenții care fac gălăgie, eventual se opresc, cât timp ești acolo, însă reiau mai în forță după ce ai plecat. Dacă ieși și le spui șoptit, vă rog faceți liniște, colegii voștri trebuie să se concentreze, rezultatul este de multe ori spectaculos. Sigur există și "cui pe cui se scoate" dar există și "similia similibus curantur". Atâta că este nevoie de măsură și adecvare.

Și să mai știi un lucru, citez din memorie, din Maiorescu, mi se pare "când se aruncă cu noroi tu luminează și el se va preface în praf pe care îl va spulbera vântul"

Unui singur om i-am interzis accesul pe acest site și acela a fost Ioan Peia pentru atitudini idologice discriminatorii evidente și aceasta după ce preț de câteva iterații am încercat un dialog cu el. Dar dacă revine și nu mai propagă asemenea idologii poate oricând publica aici.

Nu știu dacă am răspuns tuturor întrebărilor tale dar m-am strădiut. Mi-aș dori să văd aici niște lei care într-un limbaj elegant să-l înfrunte pe scsintescu și, de ce nu, să ne putem întâlni cu toții pe plajă la Constanța să bem o bere împreună.

Eu pedez, pentru, diversitate, aditivitate, complementaritate, toleranță, exigență și polemici ordiale.

Poate suna paradoxal însă, în opinia mea, sera este expresia neputinței omului în fața naturii.

PS. O persoană foarte apropiată mie, după ce și-a luat permisul de conducere, m-a rugat să merg cu ea un pic prin București. Am întrebat-o: ți-e frică de vreo zonă anume? Și mi-a spus că Arcul de Triumf, Pața Romană, Universitatea i produc frisoane. Am plecat cu mașina pe traseele cunoscute de persoana respectivă însă încet încet am dirijat-o către zona Arcului de Triumf. Când a realizat a exclamat deznădăjduită: bune dar m-ai adus la Arcul de Triumf? Și i-am spus crezi că mănâncă șoferi? Hai să intrăm. Și am intrat, apoi la Piața Romană, apoi la Universitate și așa a scăpat de complex. Iar acum îmi mulțumește. De altfel , personal, eu abordez orice situație din partea ei cea mai grea.

Mult succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-07-25 12:23:40
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, cu respect, am și eu o întrebare. Sau mai multe, mă rog... legate de același caz.

Cât mai tolerați atitudini ca cele ale lui ecsintescu pe acest site?(dacă tot se amintea de un pariu, de un proiect Europeea...) Așa vreți să arate Europeea? Dacă era vreun Cărtărescu aș fi zis să stați în cumpănă să fie păstrat sau nu aici, în această comunitate...
Credeți că au sare și piper pseudoeseurile lui cu atac direct la persoană? Ori comentariile lui? Credeți că reply-ul dumneavoastră este o măsură eficace împotriva huliganismului cultural?
Credeți că la noroi se răspunde cu pamflet?
Eu unu mă îndoiesc ca da...
Mulțumesc.
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2007-07-25 11:43:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE