FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dane, te cred pe cuvant:)
Dar aici nu era vorba de 'convingerile' tale, ci de ale mele:)
Vad ca am iscat o 'furtuna-ntr-un pahar cu apa':))
Te las sa dialoghezi cu Radu, voi doi aveti mai multe in comun, in special pasiunea pt 'epigrame';)
Cu simpatie,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-16 22:28:41
         
 
  Mirela, motivul nu este că mi-aș putea ridica în cap colegii de breaslă. Și nu este nici falsă modestie. Eu am convingerea fermă că există câțiva epigramiști pe aici mult mai buni decât mine. Îți spun și motivele, ca să nu zici că mă alint:
- îmi lipsește răutatea strict necesară în materie (aici maeștri sunt JupBitter, Rotaru, Carmen, Anda Andrieș); compensez prin jocuri de cuvinte, dar nu e suficient
- lipsă de cultură în domeniu; am auzit și eu de Păstorel și Cincinat, dar nu prea i-am citit; pe alții nici atât; aici doctorii sunt Diviza și Sorin Olariu
- lipsă de experiență; față de cei enumerați sunt novice în domeniu, ceea ce constituie un handicap mare.
Dar cum gusturile nu se discută, mă bucur că ale noastre sunt comune: sincer să fiu, mă plac și eu destul de mult. :))


Radu, dialogurile epigramiștilor sunt pline de atacuri sub centură. Iar doamnele excelează în așa ceva. Dacă ai ocazia, întreabă-l pe Genu de câte ori a fost făcut impotent de către sexul opus, ca răspuns la aluziile lui. Îți spun eu, cred că de peste o mie de ori. În particular, pot să-ți spun că în primele luni îmi era o frică teribilă de duelurile cu Carmen. I-am și spus-o, de altfel. Eu nu puteam pleca din domeniu din cauza asta, îmi plăcea prea mult genul. Până la urmă m-am obișnuit.

cu aceeași prietenie,
Dan

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-16 22:03:50
         
 
  P.S. Cu ocazia asta am recitit comm-ul precedent și am constatat că (evident) am omis persoane care, deși accidental, scriu epigrame excelente: Lory Cristea, Florin Rădulescu (foarte rar), Radu Ștefănescu (când nu e contrat de Carmen :)) ). Și sunt convins că există epigramiști valoroși pe care i-am omis din listă.
(Dan Norea)

Mi-ai pomenit numele aici, Dane... Dupa multumirile (firesti), ar urma fandarile modestiei, (de-acum intrate in banal), asa ca n-am sa te mai plictisesc cu ele: vreau doar sa adaug ca as fi scris (probabil) epigrame autentice (nu stiu cat de bune, dar autentice) doar intr-un dialog cat de cat civilizat cu doamna de care pomenesti... la acele catrene suburbane nu poti raspunde decat tacand, din motive usor de inteles

sper ca a avut doar un moment de indispozitie... se mai intampla

cu prietenie,
Radu


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-07-16 20:21:57
         
 
  Hai, Dane, mai lasa-i pe altii, eu te-am laudat pe tine;)
P.S. Dar nu vreau sa-ti pun in cap colegii de breasla:))
P.P.S. Tu parca-i fi la decernarea premiilor Oscar, trebuie sa le multumesti la toti:)?!
Eu'
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-16 17:46:20
         
 
  P.S. Dane, e posibil orice pe lumea asta:))
(Mirela)

Când îți citesc spusele îmi vine să cânt: 'Mi-mi-re-re-la-la'... Dar mă opresc, să nu se audă numai finalul 'tra-la-la' și să râdă lumea de mine :))

P.S. Cu ocazia asta am recitit com-ul precedent și am constatat că (evident) am omis persoane care, deși accidental, scriu epigrame excelente: Lory Cristea, Florin Rădulescu (foarte rar), Radu Ștefănescu (când nu e contrat de Carmen :)) ). Și sunt convins că există epigramiști valoroși pe care i-am omis din listă.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-16 16:49:47
         
 
  Recunosc, am fost 'subiectiva' in afirmatia mea, sper ca nu am lezat pe nimeni, nu am avut aceasta intentie, in orice caz:)
Dar cred ca avem dreptul sa fim subiectivi, nu-i asa?! Macar din cand in cand;)
Altfel, unde ar mai fi 'fun'-ul?
Cu simpatie pentru toti epigramistii,
Mirela
P.S. Dane, e posibil orice pe lumea asta:))
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-16 09:34:16
         
 
  O sa ajung sa te 'iubesc';)
(Mirela)

Asta-i o dovadă că poți cuceri cetăți și cu epigrame, nu numai cu sonete.:))
Începe să-mi pară rău că m-am apucat de 'literatură' la cincizeci și ceva de ani.:))

Mirela, mulțam de apreciere, dar la capitolul 'cel mai bun epigramist de pe site' îmi cunosc lungul nasului. Îți pot înșira câțiva pe care îi voi considera tot timpul mai buni decât mine: JuppBitter, Sorin Olariu, Ion Diviza, Florin Rotaru, Carmen Anghelina... Mitică Cioacă și Luchi Tenenhaus au uneori creații remarcabile. Laurențiu Orășanu, Silvia Van, Liviu Bordaș, Valeriu Cercel, Ioan Peia, Simona Dobrescu, Elia David, Adelina Ionescu, Horia Ivășcan scriu accidental, dar adevărate perle. Anda Andrieș a făcut o pauză mare, dar are o colecție de bijuterii în arhivă. De Alex Popescu nu vorbesc din motive de ierarhie :))
Dacă am uitat pe cineva, cer scuze, n-am făcut-o intenționat.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-16 08:48:29
         
 
  Dane, esti 'demential':))
O sa ajung sa te 'iubesc';)
P.S. Esti cel mai tare 'epigramist' de pe situl asta:)
Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-16 08:10:42
         
 
  Mirela, Vero, Al Trep, mulțam pentru aprecieri.
Câte un zâmbet pentru fiecare :) :) :)

dă-mi voie să raportez, deșcă:
zidul căzu precum prunul,
dar s-a gătat praful de pușcă
și-a rămas descărcat... tunul
(Al Trep)

Dacă sunteți împreună
Da-i încărcătorul gol
Ai făcut o faptă bună -
Ai salvat-o de viol.
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-15 21:06:04
         
 
 
''Asediul îl pornești c-un arsenal
Bogat, de arme tari. Și nu-i dai pace,
Știi sigur, va ceda într-un final.''
-Dan Norea-

dă-mi voie să raportez, deșcă:
zidul căzu precum prunul,
dar s-a gătat praful de pușcă
și-a rămas descărcat... tunul

PS-felicitări pentru performanță

 
Postat de catre Al Trep la data de 2007-07-15 20:36:22
         
 
  Simpatica de tot replica asta!
Vot,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-15 16:46:37
         
 
  Hai, Dane, lasa modestia, esti bun:)
Daca duci lipsa de idei, iti mai dau de la mine (sunt o fiinta generoasa;), ca eu am prea multe si nu stiu ce sa mai fac cu ele:))
'Onorata' ca ti-am fost 'muza':)
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-15 15:19:31
         
 
  Mirela, nu sunt mai bun, prozodia nu e totul. Iar în privința conținutului am o mare lipsă și anume lipsa de idei. E drept că nici nu mă preocupă prea tare. Nu scriu decât zgândărit, cu alte cuvinte muza are o importanță decisivă. În cazul ăsta tu ai fost muza și îți mulțumesc pentru asta !
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-15 15:07:09
         
 
  Ai zis-o bine, Alex:))
Dane, voi 'salvgarda' sonetul tau pe hardul meu;)
P.S. Mi-ai facut o surpriza placuta, esti mai bun ca mine, sincer, ma faci sa ma las de 'meserie':)
Cu prietenie,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-15 14:59:59
         
 
  La douăzeci de ani te conformezi
La multe zeci, tot navigând pe net,
Când vrea cetatea s-o asediezi
Din nou te conformezi: scrii un sonet.
(Alex Popescu)

Popescule, să știi că ai dreptate,
Sonetul e o armă de bărbat
Ce vrea să intre pașnic în cetate.
Dar am descoperit târziu. Păcat !
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-15 14:59:56
         
 
  „„Să-i furi ce-are de preț, s-o violezi.
...Și nu ai încotro. Te conformezi.””


Conformare

La douăzeci de ani te conformezi
La multe zeci, tot navigând pe net,
Când vrea cetatea s-o asediezi
Din nou te conformezi: scrii un sonet.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2007-07-15 14:50:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mirela, mă bucur nu pentru că ai înțeles exact semnificația replicii (eram sigur de asta) ci pentru că ți-a plăcut.
Mulțam pentru stea, respectele sunt reciproce.
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-15 14:40:15
         
 
  Dane, stai linistit, eu nu te acuz de nimik, nici macar de neseriozitate:))
Sincer, replika ta mi se pare extrem de serioasa si taioasa;)
Ca sa nu mai vorbim de maiestria cu care manuiesti cuvintele in acest sonet, nu stiam ca te pricepi si la asta:)
Respectele mele si *,
Mirela
P.S. Ma tem ca acuzatorii tai nu au inteles sensul cuvintelor cu pricina;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-15 14:10:18
         
 
  Am fost acuzat că la vârsta mea am ajuns instigator la violuri și hoții.
Am încercat să evit asemenea interpretare, sintagma 'replică neserioasă' are exact rolul ăsta. Se pare că nu e suficient. Așa că adaug explicit: după părerea mea cuceritorii de profesie nu au nevoie de sfaturi. Iar ceilalți (printre care, recunosc, mă regăsesc și eu), chiar dacă le primesc, nu sunt în stare să le aplice :))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-15 14:01:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE