FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Raluca-Mariana Negulescu
5:39 AM
M-am nãscut într-o noapte. Mint!!! Lumina albastrã a aurorei de plumb m-a învãþat sã mint.Am strãnutat când m-am nãscut. Era miezul zilei ºi particule desprinse dintr-un nor m-au ameþit. ªtiu… De atunci sunt atât de debusolatã! Prima clipã mi-a luat totul…Acum fug sã prind timpul din urmã.
Eu, ziua bâjbâi prin obscuritatea caldã a unui vis spre care tind tãcutã. Cearcãnele mi se înmoaie în mâinile tale calde. Doamne… de ce sunt de gheaþa?

Când mã trezesc … noaptea îmi alinã sfâºierea. Alunec prin întunericul bãtrân certat cu lumina.Noaptea mã transform într-o pasãre albastrã, cu nuanþe brune ºi zbor spre fereastra ta. Niciodatã nu o gãsesc!!! De ce ai acoperit-o cu niºte cãrãmizi din care curg lacrimi negre? Am prins una în aripi ºi s-a spart într-un cristal de puritate inexistentã pe Pãmânt. ªtiu… Tu eºti de pe Marte!!!

Într-o noapte am alergat pe umbra încremenitã a viþei de vie de pe perete ºi am gãsit o oglindã de piatrã. Tremur … Parcã vrea sã mã înghitã! Dar… nu vreau sã plec. O durere înãbuºitã îmi cere sã fug dar nu o ascult. De fapt … eu când ascult pe cineva? Un miros sãrat mã adoarme. Nu! Eu nu trebuie sã dorm… Nu!!! Nu-mi cere asta! Nu vreau sã îmi arunc steaua…

Mii de pietre se nãpustesc asupra mea flãmânde.Iar tu ce stai acolo ºi mã aºtepþi? Mã aruncã în zâmbetul tãu atât de trist ºi stânci îmi agaþã tãlpile. Uite-o casã!!! Ce luminã caldã… Mi-e sete de cãldurã.

Sunt covârºitã de copacii uscaþi pe care trebuie sã-i rup din calea mea. Alerg ºi ºtiu cã oprirea ar fi sfârºitul. Privesc geamul scãldat în lumina unui stâlp bolnav. Ce caut EU în casã? Mãnânc …orez!? Nu te apropia!!! E otrãvit…

Mii de corbi au acoperit cerul. Mã cautã pe mine?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ,,M-am nãscut într-o noapte. Mint!!!’’ ºi eu la fel , atunci cînd colacii calzi scoºi din cuptor , asteptau urãtorii! Am alunecat ºi eu printre cuvintele tale dorind sã prind timpul din urmã alunecând ,,prin întunericul bãtrân certat cu lumina.’’ ,, Pelerinajul ’’ este atât de ameþitor încât mã opresc ºi te conduc doar cu privirea...

,,Mii de corbi au acoperit cerul. Mã cautã pe mine?’’ – Nu , corbii nu cautã viaþa

Acum e doar 18:33...
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-01-06 18:32:51
         
 
  Superb, superb, superb !  
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2003-12-12 14:40:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE