FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de ecsintescu virtual
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ecsintescu Virtual este un produs al societatii de consum. Numai ca refuza sa fie consumat, catalogat si livrat. Fiind marfa perisabila s-ar strica in galantarele literar europene, alea cu freonul cenzurii ruginit de atata pupincurism. Ecsintescu Virtual bea vodca pentru ca se trezeste din cotidian asa cum altii nu o fac din prostie. Ecsintescu Virtual se joaca. Acest text nu este un poem. Mi-ar fi rusine sa public asa ceva intr-o revista. Sa ma ierte domnu Corbu. Imi este dor de Liviu Bordas. El se pricepe mai bine ca mine.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-05-28 23:02:23
         
 
  domnule, ce inteleg eu din textul dumneavoastra este ca, daca Iisus ar fi existat, nu ar mai fi existat cinematograful. si asta pentru ca referintele din text ale domniei voastre sunt numai din acest domeniu. de aceasta mi se se pare fracturat poemul spre final (final pe care nu reusiti sa-l stapaniti, dupa opinia mea; parca v-ati fi enervat, sau parca ati fi dorit sa-l expediati), unde vorbiti despre poezie si poeti. finalizati cu 'halal cultura' absolut lipsit de logica, pentru ca se stie ca nu numai in cinema si poezie sta cultura.
presupun ca ar fi fost de preferat sa sfarsiti poemul la Codul lui Da Vinci care ne arată cât de inteligenți suntem....
 
Postat de catre I BG la data de 2007-05-28 20:26:51
         
 
  Virtu' e ca si cum ai vrea sa inchizi cutia Pandorei...si va trebui sa continui...


aprecieri,


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-05-28 18:34:38
         
 
  Interesant 'saltul istoric' de care te servesti in elaborarea pamfletului tau, Ecsi......
Rezultanta celor 2000 de ani de la El pana acum este un amalgam de superficialitati-alese de altfel 'pe spranceana'- de amare caderi....
Iti ascunzi greu tristetea in tonul zeflemist

Politicul contemporan are nevoie de astfel de 'suturi' desi nu cred sa-si mai vina in fire!

Aprecieri....sau cum zici tu, BRAVO!
CALVAR !
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-05-28 15:52:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Da, ecsi! surprinzător să te descopăr atât de diferit de tot ce credeam că te reprezintă în textele scrise, postate, citite pe Europeea... până acum. aprind o stea, să lumineze adevărul strigat de tine.
cu admirație
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-28 11:57:11
         
 
  Iisus trăieste și e mai viu decât tine și decât noi toți la un loc.
Cine nu Îl vede și nu Îl simte, înseamnă că are o problemă. El e atât de aproape de fiecare din noi.
Chiar și de tine.
Iar dacă oamenii își petrec viețile în ignoranță, își pierd timpul privind într-una la o mașinărie mecanică toate prostiile debitate de unii ce se consideră inteligenți sau moderni în gândire și-n obiceiuri, sau își împuie capul cu tot felul de fantezii debitate de minți bolnave, nici nu e de mirare că Îl consideră pe Iisus răspunzător de toate astea. Da, El a murit dar a inviat. El trăiește dovadă și faptul că, ne mai rabdă cu toate răutățile noastre, de tot felul. Și-n plus de asta, tu stai acum și scrii despre El. Îl pomenești. Și de ce Îl pomenești dacă nu El Însuți ți-ar fi dat gândul acesta?
Omul e răspunzător pentru faptele sale, nu Iisus, care e Fiul lui Dumnezeu. Și Dumnezeu nu forțează pe nimeni... să creadă în El.

Îți doresc o zi frumoasă și spor la scris!

Cu drag, Nico
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2007-05-28 08:30:02
         
 
  Iti apreciez imaginatia si dezinvoltura, imi place cand te aduni in jurul unei idei, cand construiesti fara sa darami, cand atingi, in miezul trairilor, detasarea necesara pentru a scrie, de pilda, un poem precum acesta.

Voi continua...

Un vot pentru Liviu Bordas. :)

 
Postat de catre elia david la data de 2007-05-28 08:29:05
         
 
  Citind articolul tau, mi-ai excitat amintirile. Daca Isus nu murea, nu exista comunismul, eu nu stateam la parnae in '69 si nici in '79, nu era Poarta alba, Periprava si nici canalul. Nu erau oportunisti, turnatori, si nici blocurile din Balta alba. Nu existau cozi si nici copii orfani,
si poate nici autostrada Bucuresti-Pitesti. Poate ca eu nu eram pe-aici, si nici tu nu scriai acest articol.Eu il insemnez cu o steluta, ca e misto. Noi crestinii, facem semnul crucii, dar stelele inca plac tovilor.
Notre respect, Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-05-28 04:58:32
         
 
  Da, un text scris foarte bine, pentru care te felicit. Trimiterile culturale sunt foarte interesante, captiveaza, te tin langa text, te fac sa citesti foarte bine, ceea ce e foarte bine si foarte important in acelasi timp.

Da, mi-a placut si votez!

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-05-28 02:58:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE