FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Nicolae Alexandru Isaia
Obosite cohorte de ferentari
Cutreierã- n colbul cosmarelor mele,
Cãlcând sub sandale tocite de piele,
In haine prea strâmte, iluzii prea mari...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred ca ploaia de ganduri, care a strafulgerat, a rupt noaptea in doua, iar noaptea din noapte nu mai poate fi, s-a risipit, era o noapte pura, dar strafulgerarea ne-a dus in noaptea de dupa,o palida clona a noptii din noapte.
Nu stiu daca nu ma incarc cu un pacat, incercand sa descifrez simboluri de nedescifrat ...
 
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2003-12-14 18:39:41
         
 
  <<>>Mulþumesc! Cum altfel te puteam face sã vorbeºti? ªtii tu, cititorul înþelege aproape întotdeauna ceea ce poetul vrea sã exprime, iar daca ai încercat sã aduci o justificare nu cred cã textul ,,suferã’’ . Si uite ai venit cu o lãmurire în plus, cã iluziile sunt o parte a visului ( interesant!)... cu cãlcatul am înþeles, cã alþii o fac.
Si de ce crezi ,,ca e noaptea de dupa noapte ...’’?
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-12-13 11:28:43
         
 
  Esti foarte tonica ... atunci cand nu esti stapanita de "Neliniste".
Nu prea pot sa-ti explic. Daca nu reiese din text, explicatia aduce a justificare.
Oricum, punctual, nu transform iluziile in vise, ci iluziile, parte a visului,sunt calcate in picioare, nu de mine, ci de altii.
PS: Cred ca e noaptea de dupa noapte ...
 
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2003-12-12 14:33:34
         
 
  Te-ai þinut de cuvant! Mã bucur!
Coºmaruri ...iluzii... cum adicã , prea mari?
Pentru mine iluziile nu au nici mãcar formã, pe cãnd tu... dacã tranformi iluziile în vise, atunci nu le strivi...
M-aº bucura dacã m-ai ajuta sã înþeleg!
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-12-11 17:47:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE