FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Poate ca am fost nevasta de programator, Dan, sau nu, vorba ta!
Dar cum eu sunt o 'fiinta legendara' (Euridice) iti inteleg enervarea, stai linistit;)
Sa stii ca recent mi s-a mai mai spus ca am o gandire de barbat si culmea, de catre o Doamna:))
(daca-ti mai aduci aminte parodia cu pricina;)
P.S. O fi fost barbat intr-o viatza anterioara, mai stii?!
Cu admiratzie pentru programatori,
Eu' (o fiinta a-tehinca)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-05-26 14:01:17
         
 
  Mirela, ce bine le știi tu pe toate, parcă ai fi nevastă de programator :)
P.S. În orice legendă e un sâmbure de adevăr... sau nu (pe mine mă enervează acest 'sau nu' așezat după o afirmație categorică - așa că mai enervez și eu pe cine prind :) )
P.P.S. Aici mă surprinzi, gândești ca un bărbat. Sau nu ?
Cu același drag,
Dan

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-26 13:47:19
         
 
  Pai ce n-ai inteles, Dane?
Ca s-a saturat si Femeia de 'singuratate';)?
Adika, vorb-aia, doar asa, pe programate:))?
P.S. Ma intreb daca legendele-s adevarate:)
P.P.S. Nu cred ca e vorba de aceeasi Doamna, dar, din pacate, ma tem ca la fel sunt toate:))
Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-05-26 12:15:25
         
 
  doamna Norea de ales
n-avea, ca programatorul
ca sa-si stampere lui dorul
o programa foarte des.
(Genu)

Rugămintea soției unui programator

S-a născut chiar o legendă,
(Lumea astăzi o ignoră):
- Programează în agendă
Să dormim și noi o oră !


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-26 01:54:48
         
 
  entuziasm de programator incepator

doamna Norea de ales
n-avea, ca programatorul
ca sa-si stampere lui dorul
o programa foarte des.

p.s.1
dimineata ea se pare
n-arata nefericita
desi era obosita
mai rau decat la culcare.

p.s.2
Dane, eu m-am delectat cu parodia ta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2007-05-25 19:43:43
         
 
  Rudy, ai dreptate. Dacă citești dedicația, vei vedea că nu se adresează decât unei anumite categorii: programatorii peste 50 ani, care umblau pe holuri cu cutiile de cartele perforate în brațe. Uneori le scăpau pe jos. Cărora toată viața li s-a spus 'Calculatoarele ? O, ce meserie de viitor !'. Și când astăzi viitorul a devenit prezent, pentru majoritatea dintre ei e prea târziu.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 22:58:58
         
 
  Mie parodia asta mi se pare anosta, fara scanteie...Dar eu nu sunt programator:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2007-05-24 22:47:01
         
 
  Mirela, mulțumesc. Îmi explici și mie înțelesul mesajului de pe monitor ? Sunt convins că doamnele își înțeleg una alteia logica mai bine decât bărbații. Mai ales că în toate parodiile astea leit motivul este Doamna. Să fie aceeași doamnă în toate ?
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 22:41:00
         
 
  Felicitari, Dane, pt parodie:)
Sa-nteleg ca tu esti programator si Radu e o doamna:))?
In ce priveste mesajul de adio de pe monitor, mie mi se pare plin de-nteles;)
Vot, Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-05-24 21:20:54
         
 
  Dane, nu vreau sa-ti monopolizez subsolul textului..
o scanteie de copilarie avem cu totii, da
unii, de geniu - putini
dar odata cu anii apare o lancezeala
unii o numesc ipocrit, intelepciune
eu as numi-o scleroza
in conditiile astea lupta devine, evident, inegala

sper ca lasatul de scris e mai usor decat cel de fumat sau de chestia aia... cum dracu'i spune?...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-05-24 21:12:59
         
 
  Radule, aici greșești, toți suntem tineri. Cu o mică observație, unii dintre noi sunt de-a dreptul copii. :) Nu vezi ce supărări copilărești se iscă pe site ?
Acum serios, citește în stânga și în dreapta și spune dacă poți aprecia vârsta autorului după texte. Eu zic că e imposibil.

În privința damblagelii de care vorbești, cred că ar trebui scris în regulament încă de la înscriere, la fel ca pe țigări:
ATENȚIE, CREEAZĂ DEPENDENȚĂ !
Eu țin periodic cure de dezintoxicare, că mai am și serviciu și familie și trebuie să le dau și lor, de fapt mai întâi lor, atenție.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 20:33:50
         
 
  ei, unii sunt tineri!

dar către bătrânețe toate indrăgostelile astea duhnesc a damblageală...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-05-24 20:12:25
         
 
  Stai, ca s-au intercalat mesajele. Al meu era pentru doamna Anda.

Radu, vorbești de damblaua cu poeziile ? Păi se pare că aproape toți de aici suntem cam damblagii :))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 19:16:45
         
 
  Doamne, doamne, ce-ti trece prin minte !

Vreau să spun că probabil, la mijloc sunt mai multe doamne, nu una singură :))

Sărumâna pentru steluță, doamnă !
:)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 18:48:46
         
 
  nu, Dane, n-am lucrat intr-un centru de calcul, sunt inginer de telecomunicatii

am traversat era asta de la pentoda la microprocesor, pana m-a lovit damblaua asta, vezi bine care

o fi de la radiatii

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-05-24 18:32:19
         
 
  Bate-un vant de tinerete inimaginabil! Cu siguranta la mijloc trebuie sa fie vreo doamna, ca altfel nu vad cum!

:)))

Felicitari Dane! Ma duc sa agat si steluta care lipseste! Prietenii stiu de ce!;)
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-05-24 17:32:35
         
 
  Calimero, mulțumesc pentru vizită. Excelentă replică. Ai dreptate, primul coleg la care m-am gândit cînd am scris dedicația ai fost tu.

Radu, mulțumesc și ție și încă de două ori. Admirația e reciprocă. Să înțeleg că ai lucrat într-un Centru de Calcul ?

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 13:39:35
         
 
  scuze, Laurentiu, ti-am vazut tarziu comentariul

ce am scris mai jos e valabil ad literam si pentru textul tau
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-05-24 10:05:49
         
 
  o parodie pe care citind-o, eu unul sunt devastat de multiple nostalgii imposibil de pictat aici

asta in primul rand, in al doilea rand, scrisa minunat

**

cu admiratie
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-05-24 10:01:28
         
 
  Multumesc pentru dedicatie, Norica.

Nu mai sunt tânăr, doamnă, dar tot îmi amintesc
Cum la Calculatoare am dat, atunci, în Moxa,
Știam formule-o mie, le-am aplicat, firesc,
Mi-ai admirat, candidă, bicepșii, dar și doxa.

Și pentru tine, doamnă, aș fi făcut orice,
Și blatul la cantină, pe 13, 37,
Îți dedicam poeme, și-n ele, la PeSe,
Să repetăm la Baze, te invitam în noapte.

Cădeau comete, doamnă, mai greu un sutien,
Optimizam, metodic, mergeam pe drumul critic,
Scriam de zor, pe ziduri, ca-n Piața Tien Amen,
Programator de ziuă, în noapte eram liric.

Te cuceream metodic, registru cu registru,
Mutam, îndemânatic, sisific, bit cu bit,
Mă mai chema în toamnă, c-un patru, vreun magistru,
Și toată vara, doamnă, visam la un gambit.

Cinci ani de zile, doamnă, cinci ani, pe numărate,
Am scris poeme-ntr-una, am mers la bairam,
Dansam pe maguri Grundig, pe Phoenix, tonomate,
La Stat am scris, în fine, și primul meu program.

Iar la Repartizare, tu ai ales în State,
Te-ai măritat cu unul, lucrezi la Microsoft,
Mi-am luat perforatoare și ne-am băgat la rate,
Zicând că poezia în sine-i doar un moft.

Calimero
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2007-05-24 07:11:57
         
 
  ecsi, uneori comentariile tale seamănă cu o poezie modernă: fiecare înțelege ce vrea. :)
eu rețin 'bravo' și îl interpretez ca pe o laudă.
mulțumesc



 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-05-24 02:59:16
         
 
  si uite de ce DELETE are valoare poetica mai mare decat frustul si nimeritul ,,hai sictir''
bravo
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-05-24 02:49:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE