FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
text 38
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc Sorin. Sper sa fie de ajutor colegei noastre.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-05-09 08:35:12
         
 
  Am adaugat articolul cu trimitere aici: http://b.bocancul-literar.ro/cr/7289

Un gand bun,
sorin teodoriu
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2007-05-09 08:04:21
         
 
  Acestea sunt conturile pe care colega noastra mi le-a trimis.

Raiffeisen BANK Pascani
Cont IBAN in lei
RO31RZBR0000060005829729

Raiffeisen BANK
Cont IBAN in USD
RO62RZBR0000060009127268

Raiffeisen BANK
Cont in euro
5196184

Cei care puteti ajuta, oricum, cu orice tip de initiativa va rog faceti-o. Va multumesc anticipat si sa speram ca va putea invinge boala. Cu vointa, autosugestie, tratament adecvat si sprijinul nostru. Iata ca putem fi o comunitate altruista si solidara.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-05-08 17:36:47
         
 
  Mi se pare ca in acelasi cont se pot depune bani si in lei si in valuta. Din Canada asteptam confirmare. Cu cat mai repede, cu atat mai bine!
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-05-08 14:22:37
         
 
  Cred ca stiu despre cine este vorba. La astfel de actiuni ar trebui sa faceti public acest anunt oriunde. Dumneavoastra sau Petre postati si pe Bocanc articolul, si la acolo sunt oameni care ar putea ajuta, atat din Romania cat si din Diaspora.

Salut initiativa dvs.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2007-05-08 12:34:33
         
 
  Salut cu tot sufletul initiativa domnule Cristescu.
Mi-e adanc in suflet acest OM si imi doresc sa putem demonstra, impreuna, ca solidaritatea nu este inutila.
Imi declin disponibilitatea de a da curs oricarei initiative ce ar putea produce un beneficiu material destinat acestui scop.

 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2007-05-08 10:29:33
         
 
  Viața, ca un lac alb-astru
nuferi galbeni o încarcă
obosind de-atâta galben
ea cutremură o barcă....

Viața, această nebuloasă!

colegei noastre aflată în suferință
cu drag
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-08 08:31:16
         
 
  Vă mulțumesc tuturor și vă felicit pentru implicare și solidarizare.

Cred că este mai bine să postez contul pe site:

Contul care mi-a fost transmis este

RO31RZBR00000600O5829729
Raiffesisen BANK Pascani

însă nu știu dacă este în lei sau valută. O voi contacta astăzi pe colega noastră și am să revin cu amănunte.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-05-08 04:48:02
         
 
  Domnule Cristescu,
Eu cred ca ar fi cel mai bine si cel mai simplu sa postati contul pe sit. Cei cu dragoste romaneasca vor veni imediat in ajutorul colegei noastre. Aceasta boala nu asteapta si cu cat este mai devreme tratata, cu atat sansele sunt mai mari. Bine-nteles ca este nevoie de bani.
Asteptam. Cu stima, Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2007-05-08 02:36:37
         
 
  cer scuze, de tristețe, nu am înstelat acest anunț, m-a întristat foarte tare, am obosit de atâta tristețe...și, indiferent cine este colega bolnavă, plâng pentru ea...și mi-e sufletul o galaxie de stele...și dacă ea citește, știe că spun adevărul....un cer de stele...să ne audă strigătul întreg Universul...să o putem ajuta.

mă iertați!
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-07 23:20:12
         
 
  Vin si eu cu o completare, pentru ca sunt multe persoane si de pe alte site-uri de poezii care vor sa participe la acest cont, cred ca e mai bine a se afisa acesta, pentru a se evita suprasolicitarea in ceea ce va priveste. Este o modalitate mult mai convenabila pentru toata lumea.
TAnia
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2007-05-07 23:06:14
         
 
  Scuze pentru greselile de typo. calvar  
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-05-07 19:59:21
         
 
  Domnule Cristescu, noi cei dein Canada steptam info. cu privire la participarea in moneda externa.....

Stiu ca exista in Bucuresti un spital in care se face tratament intensiv, in colaborare cu specialisti din America si Canada, daca am sa pot am sa aflu numele spitalului....poate colegii medici stiu deja despre......

Si bineinteles transplantul... daca e posibil desi in cazul hepat.C problema mentinerii organului nou e complicata si foarte, foarte scumpa.

Va confirm imediat participarea mea la apel, dar astept sa ne comunicati cum si ce depunem ( moneda?)

Ideea Elenei Toma e salutara dar noi suntem departe, asa incat participarea in cont e sansa noastra.
Multumesc, Tea Nicolescu
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-05-07 19:57:43
         
 
  pentru transplant de ficat este nevoie de organul in sine, obtinut de la un decedat a carui familie accepta sa doneze ficatul, in plus...trebuie sa figurezi pe lista de asteptare a spitalului fundeni, singurul loc din tara unde, dr Irinel este specializat in acest gen de interventie chirurgicala. am avut un astfel de caz ..a asteptat doi ani obtinerea unui ficat sanatos...dar, erau prea multi pe lista de asteptare...ca si cand moartea s-a incapatanat sa nu acorde vreo sansa acestui tanar de 32 ani, casatorit, cu doi copii. daca colega noastra are sansa sa figureze pe vreo lista de asteptare, daca exista posibilitatea ca cineva dintre noi sa cunoasca vreun proaspat decedat si sa cerem sa i se doneze ficatul pentru a salva o viata...daca! si pentru toate acestea trebuiesc peste zeci de mii de euro!
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-07 19:46:51
         
 
  Cred ca ar fi bine sa organizam o actiune umanitara prin care sa adunam fonduri. poeti, scriitori, artisti, actori, care au placerea sa sustina un spectacol invitati intr-o locatie si spectatorii sa fie informati, prin mass media, fluturasi, articole de presa, tv, etc... sa doneze cat doresc, actiunea fiind umanitara si spectacolul sustinut de toti care doresc sa -si aduca efortul.

elena toma - 0744 43 42 09 sau [email protected]

revin cu informatii despre ciroza hepatica, s-o arda focul de ciroza, deja simt ca ma apuca nebunia, cate victime face...deja vorbesc singura de nervi si tristete!
la dreaq!
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-05-07 19:39:23
         
 
  Donule Cristescu,
Daca aveti acceptul colegei, n-ar fi rau sa puneti contul pe site. Oricum, eu va voi scrie direct imediat. Daca contul este la o banca din Romania, cei din Canada pot sa depuna in valuta? Suntem mai multi in Canada si ar fi bine sa stim.
Multumim,
Veronica
PS: trebuie facut transplant de ficat, cunosc un caz care a reusit foarte bine.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-05-07 19:33:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE