FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Mobilul meu are gust de ecler,
Când vorbesc cu tine
Pare mai dulce ºi el.

În schimb în biroul meu toata lumea aleargã. Nu stiu de ce. Cred cã fug dupã ºtiri. Uite o ºtire, ai vãzut? Fuge de la un birou la altul! Ce mã enerveazã când primesc un mail de la Yahoo Services ºi nu de la tine! Mã întreb ce mai faci! Stau acum ºi mã gândesc dacã nu ar trebui sã alerg ºi eu la fel ca ºi ei! Adicã uite, îi vezi? Ei aleargã ºi eu stau! ªtiu cã aleargã dupã o ºtire, o veste, ceva nou…o fi de la tine, nu o fi de la tine! Nici eu nu mai ºtiu! ªtiu doar cã aleargã! ªtiu doar cã din când în gând se opresc! Mã întreb dacã nu cumva ºtirea aia e de la tine ºi chiar ar trebui sã mã ridic ºi eu de aici ºi sã sar peste birouri, sã arunc cu niºte cãrþi dupa ea, sã încerc sã fac ceva sã o prind! Nu ºtiu de ce nu îmi mai ajunge sã stau aici sã aºtept! Un mesaj, un semn! Orice! Dar sã fie de la tine! Mã întreb dacã nu cumva tu ai trimis lumina asta sã mã batã acum în ochi, acum când te vedeam cel mai bine cu ochii închiºi! Tu ºtii, te vedeam. Erai acolo, eram ºi eu lângã tine…eram amândoi! Stãteam amândoi ºi vorbeam, ne þineam de mânã, ne plimbam, ne legãnam, ne priveam, eram reali, eram noi doi, acolo, împreuna cu noi! Acum mã gândesc dacã nu cumva deja ai plecat. Sau? Sau eu am plecat? Cine a plecat de fapt? Probabil am plecat amândoi fãrã sã ne dãm de ºtire deºi ne trimitem ºtiri în fiecare zi! Dar de ce nu mai ajung? De ce nu mai ajung ºtirile de la unul la celãlalt ºi ceilalþi aleargã? De ce vor sã se prindã de ºtirea noastrã? E a noastrã!

ªtii? Am tot încercat sã dau de tine zilele astea! Te-am revãzut de câteva ori dar am încercat sã te regãsesc ºi nu mai erai tu! Ce ai fãcut? Probabil acum plouã afarã ºi încã mai picurã câte o razã de soare printre stropii de ploaie direct spre biroul meu ºi eu…eu încã stau ºi mã gândesc la tine ºi privesc cum picurã cald ºi frumos, aproape liniºtit în sufletul meu…ºi ei peste geam!

ªtii? Eu adorm doar când uit cã sunt treaz! ªi tocmai atunci sunã mobilul sau primesc un mesaj! Dar…

dar nu eºti tu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE