FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de otilia-vanda pop
Ziua crãpa de o cãldurã realmente prost venitã. Eram în banca a 3-a a unui liceu. Ceasul arãta 15:41, zi în care îmi sãrbãtoream 23 de ani, 6 luni, ºi 7 ore plus 46 de minute. Un coleg citea din colecþia UNIVERS. Erau poezii. Mã gândeam cã “e imposibil sã nu fie Edgar Allan Poe”. Era ºi ziua ºi ora potrivitã sã fie citit de acest coleg care îmi pãrea simpatic. Îl întreb. O!… nu se poate! Îmi spune cã e BYRON. S-a dus dracului ideea mea de a citi Poe în ora de economie, într-un liceu necunoscut. ªi trebuie sã mãnânc în oraº, mama dracului!
Mãcar dacã STEAUA i-ar bate pe sârbi… M-am sãturat de povestea asta despre sârbi ºi NATO. Oricum, bine cã e joi ºi încã mai sper sã aparã vrãjitoarele. Fãrã vrãjitoare ºi VERDI cu “Corul robilor din NABUCCO”, toþi nebunii ar deveni normali. Asta e de neconceput.
S-a sfârºit ºi cu ochelarii, iar pãrul creþ a rãmas doar o iluzie.
Se joacã “Caligula”, iar vocile devin din ce în ce mai reci ºi mai greu de pãtruns. Nu se mai aude în salã! Dar,… oricum important e cã nebunii ºi-au îndeplinit rolul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE