FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Mã întreb cine a inventat becul...
Nu e mai romantic sã ne iubim la lumina lumânãrii?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc :) asta e si ideea. Sa oferim niste delicatese literare.  
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2005-04-29 19:28:15
         
 
  da, îmi place aceastã poezie, ºi subscriu la ideea autorului: în graba aceasta totalã poezia la minut poate deveni o "delicatesã" literarã. Un fel de fast-food :P  
Postat de catre 123 123 la data de 2005-04-28 22:59:50
         
 
  Avand in vedere ca traim in secolul XX, ca suntem intr-o continua miscare, ca nu mai avem timp nici de noi si pentru ca totusi tinem la poezie, face parte din noi si ne fura gandurile cel putin o data pe zi propun un nou gen literar: Poezie la minut.

Poezia la minut este o poezie a :) omului modern, care simte, citeste, gandeste, vrea sa fie cat mai eficient si sa spuna cat mai multe lucruri in cat mai putine cuvinte pentru a salva timp, spatiu, energie.

Poezia la minut este o provocare pentru fiecare dintre noi. Ea ridica intrebari, simte si gandeste pentru ea la fel ca orice alta poezie...

[ Ideea mi-a venit dupa ce am scris poezia Derutat ]

Derutat

Mi s-a spus cã
Ai plecat fãrã mine...


Poezia la minut ridica semne de intrebare asupra felului in care simte omul sec XX, invoca stari care ii lipsesc acestuia si care au fost modificate structural si genetic de tehnologie si de viteza cu care se desfasoara evenimentele astazi.

Traim in noi cu o idee despre cat de romantic, linistitor si placut e clasicismul, romantismul...dar cu toate astea facem parte dintr-o lume care nu ne permite sa fim romantici si creativi decat in limita timpului disponibil...

Pana si gestiunea sentimentelor face parte din Agenda omului care fuge in timp, salvand "spatiu temporal" pe o axa a vietii... pentru sine si pentru ceea ce doreste sa faca doar pentru el...

Omul modern romantic care doreste sa faca

 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2005-04-28 22:33:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE