FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
............................
Text postat de Liviu S. Bordas
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lui Tăvel - fără supărare - e prietenul meu

Când îi citesc creația 'gramată
Stau într-o rână și mă minunez:
De ce nu-i dai mai mult bun simț? - o Tată!
Talent are destul! (și chiar... oftez)

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2007-03-24 02:18:04
         
 
  Liviu Bordas,
Domnule Bordas....
Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2007-03-24 01:54:49
         
 
  ertata/.
tot ce n-am scris bine maine Liviu treiera!
eu astazi doar am dat cu grapa...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-03-24 00:18:55
         
 
  draga Liviu stiind sau banuind pasii care-i faci in demersurile tale critice am intuit si reactia ta la inchiderea commului...
dar! vin acum cu multumiri pentru sfatul tau din totdeauna! ca ardelean pricopsit ce esti prin zona de jos a dimbovitei...si care ai uitat limba din popor si pe care o faci agramata, sau pur si simplu lipsita de ...nu dau amanunte ca nu sunt esentiale.
dar...azi vreisa te razbuni frate Liviu si folosesti spatiul public pentru vendeta personala!
...acum lasand la oparte vendetele vreau totusi sa-ti multumesc ca ai urmat exzact firul ( de ata )pe care l-am intinds astazi...


multumesc ca existi si multumesc ca din dorita de a epata ti-ai gasit si... MÉDIUM!

noapte buna draga Liviut si crede ca eu pot inca sa invat ce nu stii tu!

tavi, terente...si toate clonele catre-ti stau in cale!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-03-24 00:16:40
         
 
  Ionut are parerea lui, noi ne spalam rufele aici in vatra noastra.
oricata dreptate ar avea, deoarece vine din agonica-mi parere, nu-i dau dreptate chiar daca momentan o are...
noi si sapunul nostru de rufe, nimeni nu vine sa ne faca ordine in ograda, chiar daca prin absurd am avea nevoie.:))
Ionut draga dreptul tau este sa scrii pe unde vrei sa publici ce vrei dar nu te baga cu intrigile voastre agonoice peste parerile noastre mioritice!

Liviu are dreptate de ce vi sa nesocotesti parerea unui `indigen` la el in perimetru...
chiar crezi ca avem nevoie de razbunatori planetari agoni?
nu am nimic cu tine doar ca nici tu nu cred ca vrei sa ai ceva cu noi, dincolo de postare...
la noi nu se foloseste forta, la noi nu se foloseste biciul. la noi nu se foloseste cenzura...
omenia-i totul!
la voi acest obiect strict necesar ...lipseste!
noi ne biciuim prin epigrame, si...biciuitori asvem destui, care ne biciuiesc sa ne placa. nu cu ranchiuna...

imi pare rau, de taceai ...(f...) oricum ramaneai!

ma bucura interventia ta.
iti multumesc si cred ca ai inteles ca...

P.S. pe Liviu nu-l cearta nimeni, doar eu.
si pe mine... El.
:))

 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2007-03-23 23:55:56
         
 
  fii atent ce-ti spun acuma, dar foarte atent si trecand peste reactiile celor care se vor simti oarecum lezati.

Citez

Ca să mă confrunt cu mine însumi, sprijinindu-mă pe părerile celor din jur.

Un autor valoros de poezie nu are nevoie de parerile celor din jur, el are propria constiinta atat de puternica incat se poate autocenzura, autoclasifica si poate evolua prin prisma propriei perceptii a gnosticismului. Din pacate cei mai multi se simt nesiguri de propriile ganduri, sentimente, uneori se simt prea singuri si au nevoie de cineva alaturi pentru a nu fi slabi. Emil Cioran a evocat de altfel f bine acest subiect in opera sa.
Adevarul este ca pe siteurile literare este un iarmaroc in care, daca vorbesti frumos, mieros, ti se va raspunde la fel, vorbim aici de reputație. Adica fair play menit să nu deranjeze actul creaționist. Cei mai mulți au frica de a comenta sincer întrucât se pot trezi ignorați sau descalificați de către public. Mi se pare bizar sa fii implinit pe un site in care obtii mii de stele fara nicio valoare, decat de crestere a egoului si nicidecum a propriei judecati limpezi in fata unicului creator. Daca vrei ia-o drept un un silogism, un sofism virtual.
Pareri? Faci ceva pe ele de pareri, vei ajunge inconstient, sa iti modifici perceptiile dupa gradul de acceptiune al celorlalti. Publicul manipuleaza, publicul este in primul rand un dusman al creatiei si mai putin un iubitor, pentru ca parerea fiecaruia vine in contradictie cu modul lor subiectiv de a intelege.
Fii genul, va iubesc de va spintec, asta daca poti, si vei vedea ca reactiile se schimba, implinirea dispare. Vei avea sansa sa afli de la public ca eesti o nulitate. Si ce vei face atunci? Eu nu iti dau decat subiecte de gandire, pentru mine stele, accese, functii editoriale, toate acestea ma lasa fix rece, sentimentul este pur si nealterabil in fata gloatei, iar atunci cand gloata incepe sa te iubeasca, ia exemplul lui Iisus sau Paul Atreides...imi place sa filozofez dincolo de reguli, pentru ca singura regula care ma guverneaza este frica de dzeu, in rest, toti o apa si-un pamant, in viziune apocaliptica eminesciana.
Beau vin rosu, noroc bun.

 
Postat de catre Snowdon King la data de 2007-03-23 23:28:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE