FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniel Criveanu
Deasupra zborului e doar privire.
Deasupra anotmpului doar rana este
Intors spre mine ca spre o poveste
Invat din verbul a zidi, zidire.

Si tac si mor si tot renasc aiurea
Si ochiu-mi curge catre nicaieri
Iar mersu-mi ostenit de primaveri
Se sparge-ncet odata cu zidirea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  In sfarsit dau si eu peste o poezie cu rima.
Poezia parca e un cantec, si fiecare cuvintel are cantecelul lui.
Aiurea, sau mai bine zis aiurea de tot, nu are cum sa fie. In fiecare viata trebuie sa existe ceva pentru care sa lupti, trebuie sa ai o "misiune" de indeplinit. Altfel..de ce sa ne tot nastem?
Daca nu ai citit deja, iti recomand "Adam si Eva" de Liviu Rebreanu. E superba cartea...
 
Postat de catre l;'l da la data de 2003-08-21 01:18:21
         
 
  Așa cum și spune, poetul Daniel Criveanu este preocupat să știe (a înîelege înseamnă a egala). Invață zidirea din verbul a zidi, dar, asemeni lui Manole, mersul său către nicăieri este în gol, Deasupra zborului, dincolo de el, e doar privire- tot un fel de gol Murind de tăceri, adunatele primăveri dau rană, o rană aiurea..
Dacă poetul înțelege să tacă, fiindcă totul este inutil, înseamnă blazare, înseamnă tot mai rană, imposibilitatea de a mai renaște, chiar așa… aiurea. Lipsește un crez puternic, o prietenie. Poate o iubire?
Vă asigur că viața merită trăită, iar bucuria o dă, de cele mai multe ori, lucrurile simple de tot. Mersul către nicăieri, dacă îl conștientizați ca pe o libertate, vă va bucura. Dacă mergeți cu sentimentul distanței față de ceilalți, care merg tot spre nicăieri, s-ar putea să vă aștepte cineva dincolo de privire, dacă nu o iubire mare, atunci, cu siguranță, Dumnezeu, ca o poveste - o fi știind El ceva de ne tot mână pe drumul ăsta !
Gândiți-vă că alții nu pot să meargă.


 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2003-08-19 20:10:16
         
 
  Bine ai venit pe site. ti-am spus ca merge repede ! OK.

Imi place "ochiul care curge catre nicaieri"
bafta.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2003-08-04 00:00:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE