FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de BOGDAN GROZA
Eu vin dintr-o stea
Cu numele "iubire"
pentru a va lumina
cu a mea stralucire.

Eu vin dintr-o galaxie
Cu ingeri muzicanti,
Si va ofer cu bucurie
Ingerii mei giganti
Ca sa va cante ei
Iubirea intruchipata
Si sa va simtiti zei
Cu inima nevinovata.

Eu vin dintr-un univers
Inconjurat de sori...
Si m-am oprit din propriu-mi mers
Sa va fac o clipa nemuritori.

Eu vin de pe un continent
Plin de lumina pura
Sa va aduc in inimi divinul sentiment
Al dragostei fara masura.

Eu vin dintr-o stea
Cu numele "iubire"...
In inima voastra sa stau as vrea
Sa va simtiti cuprinsi de fericire.

Eu vin dintr-o stea
Cu raze de smarald,
iar inima voastra imi aprinde scanteia
Ce ma face sa stralucesc si sa ard.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pentru inceput doresc sa multumesc tuturor pentru comentarii. Lui Nicolae Tudor nu pot decat sa apreciez franchetea cu care si-a spus parerea si tin sa-l asigur de toata prietenia mea. Sfatul lui e util si voi incerca pe viitor sa recurg la inutilitati, la redundanta asta care mai mult ameteste decat lamureste.
inca odata multumesc tuturor de pareri.
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2003-11-26 18:49:19
         
 
 
Calitatea sufletului pe care o evidenția Maria se susține în acest poem.
Am o misiune grea:
Să-ți vorbesc menajând la maxim ca să nu te descurajezi, (pentru a ne simți și noi bine, până nu se va mai putea cu unul dintre noi!);
să tac (tăcerea este o comoditate intelectuală care nu construiește, ci lasă să se ruineze, lăsând actorul principal să-și joace rolul, doar prezența în sală fiindu-i barometru)
sau să spun Adevărul, chiar dacă doare nespus, urmând ca, după un timp, să se realizeze personal dacă se mai merită sau nu.
Bineînțeles că vrem glorie, prima înlănțuire de litere ar trebui să fie vers! ar trebui să uimească lumea!! să ne aducă… onoruri!!!
Un cenaclu adevărat (cum se vrea europeea) trebuie sa aibă membri sinceri, care să se aplece cu respect asupra oricărei creații și să ajute cu un sfat constructiv pe aproapele său care nu trebuie să se simtă prost când a fost criticat, fiindcă nu este - poate fi neexperimentat, nu atât de organizat în atelierul său, poate a citit mai mult sau mai puțin și se va îndrepta, dacă ține neapărat să spună ceva important umanității, dar nu este prost.) O creație mai ține și de… D-zeu! Dacă ești pe-acoalea când acesta-și deșeartă… darurile, poți reuși foarte mult, fiindcă, de muncit, muncim toți.
Ce mă îngrijorează pe mine este că se scrie prea mult. La vârsta dragostei este firesc, dar am întâlnit de prea multe ori …vorbe, multe vorbe la lingură, vorbe care nu spun nimic, de multe ori nu au nici măcar o stare poetică.
Poemul tău mi-a amintit oarecum de primul poem înscris de Nexus pe poeziero, ceva cu nașterea. Un entuziasm că face și drege, că, dacă nu vrea să-l nască, el tot va ieși prin umăr, nu mai știu pe unde… Vitezisme!
Tu vii frumos, dulce (după părerea mea cei care vin dulce, simplu… se vor face iubiți și vor reuși fiindcă sunt mai universali. De aceea Andrei Gheorghe nu va călca niciodată pe urmele lui Teo Trandafir-am scris greșit “lui”, fiindcă n-am știut cum e corect: Teei, Teoei…)
Dar, ca 90% dintre cei care scriu poezii, cazi și tu în capcana vorbelor inutile, care înfașă și tot înfașă cu scutece banale și gratuite sâmburele de frumusețe pură care se află, evident, in poeyia ta.
Poezia este o lucrare într-un buștean, și ea capătă frumusețe prin îndepărtarea inutilului. Vei înțelege tu astea? Te vei supăra, tocmai când epigramistul a ieșit la bătaie și oferă o pată de culoare acestui site? Rămâne de văzut.
Iți propun ca poezia ta să arate astfel:

„Eu vin dintr-o stea
Cu raze de smarald.
Inima voastră-mi aprinde scânteia
Ce mă face să strălucesc și să ard

Vin dintr-un univers
Plin de lumină pură
Si vă aduc divinul sentiment
Al dragostei fără măsură.”



 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2003-11-26 10:22:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Marturisindu-ti astazi STEAUA
Din care vii cu ochii-ti tristi,
Eu cred ca ti-ai gasit beleaua
Cu foarte multi...DINAMOvisti.
 
Postat de catre General Motors la data de 2003-11-25 03:14:23
         
 
  Bine ai venit Bogdan!

Tu care vii ,,dintr-o stea’’ și ai numele "iubire" sper să strălucești ca să poți aduce bucurie cu versul tău tuturor celor care te vor citi!
Simt ca vei străluci și vei aerde aducându-ne nemurirea!
Iți cunosc sufletul și știu cât poti! Mult succes!
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-11-24 08:10:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE