FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Sean Bond
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  de ce atata ura?

Poate pentru a plăti niște polițe pe care Sean Bond :) le crede încă valabile.
Șany draghe, sunt expirate. Ca și pornirea ta împotriva unora de pe aici. Cum spuneam mai deunăzi, călătorului îi șade bine cu drumul...
Nu are nimeni nevoie de avocat. Aici ai dreptate. Dar nici nu a murit nimeni, ca să apari în chip de cioclu! Iar dacă o fi să fie, ne-om mîna singuri dricul. Preferabil, decît să te știm pe capră.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-03-04 12:59:09
         
 
  Atunci, te intreb domnule carpe diem/sean bond, de ce atata ura?
Florin Radulescu/Rudy a gresit sau nu, nu stiu inca, a fost desfiintat. Ucis, umilit, alungat.
N-a fost nevoie de multe dovezi. A fost suficienta o analiza sumara, si cateva comentarii acide ale Loredanei.
Dar ura pluteste inca, un abur, in constiinte.
Unde este obiectivitatea?
Unde este dreptatea?
Ce valori literare promovam?
Daca peste un an - doi el va publica un volum de versuri si va incepe sa aiba succes, ai sa vii la lansare?
Ai sa poti privi in ochii lui?
Ti-as dori sa poti....
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:41:13
         
 
  Nu ma intereseaza cine este Sean Bond!
Acest text nu are ce cauta pe prima pagina.
Solicit si ajutorul editorilor in aceasta problema!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:37:12
         
 
  /Cred că majoritatea știm să folosim codurile html, atât pentru postarea de imagini cât și cele pentru editarea de texte/
Mai precis, cine?
 
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 11:23:34
         
 
 

nu caracterul

Pe tine te trădează mereu umorile (nu mai păcălești pe nimeni cu caracterul). Oricît ai vrea s-o întorci ca la Cluj. Toate porcăriile însă trebuie să aibă și ele avocatul lor. Să nu mai vorbesc de borfașii care le comit.

Cui pe cui se scote și clonă pe clonă.

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 11:20:48
         
 
  Sean Bond: /Nu e nimeni altul decît cel pe care-l trădează stilul. Și caracterele boldate.
Atenție, caracterele, nu caracterul.../

habar n-am cine foloseste cu predilectie caractere boldate, mai da-mi un indiciu...
oricum, multumesc pentru raspuns!

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:19:59
         
 
 
Oricum o dai, nu e bine.


Radule, de ce umblați voi în haită? Unul latră și altul mușcă. Dacă te referi cumva la pățania lui memei, nu-i bai. Este hîrșit și recidivist. Ciudat este doar că și clonele nu-și pot ascunde prea bine ADN-ul și se dau în stambă voinicește. Cu bădărănia consacrată a originalului.

Chestia cu ura se aude des pe site-ul ăsta cînd cineva nu rabdă pișcătura. Și face din țînțar armăsar.

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 11:15:54
         
 
  Sean Bond, cine esti?
Postat de catre radu stefanescu

Nu e nimeni altul decît cel pe care-l trădează stilul. Și caracterele boldate.
Atenție, caracterele, nu caracterul...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2007-03-04 11:15:20
         
 
  Ai sa vezi ca pe agonia nu postez decat texte d-le Bond si nu am nici un fel de comentariu...
Suficent?...

Inca o data revin: d-le Bond da dovada de buna credinta si renunta la acest text! Atrage discutii neplacute... Ti-am raspuns la intrebari... Nu mai este cazul sa-l mentii pe prima pagina!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 11:12:41
         
 
  -Carpe Diem vad ca latrii ca un caine pe cadavrul lui Rudy. De asta imi era teama cand am vazut acest text ... Mars!-

Mulțumesc, domnule poet! Cred că dl.Emanuel Cristescu are confirmarea clară că nu sunteți altul decât MMI.
 
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 11:03:27
         
 
  Sean Bond, cine esti?
Acest profil, inventat de curand, cu zero creatii, si cateva commuri otravite, tradeaza evident o obsesie!
De unde atata ura?!
Sa presupunem ca pe alt site literar cei doi s-ar fi aparat, complimentat, etc.
Ai fi scris atunci, cu sfanta indignare: -Priveste, natiune, se confirma ca sunt clone, pentru ca se srijina reciproc! Poftiti dovada!
Oricum o dai, nu e bine.
Conform solidului principiu autohton, e nevoie sa moara si capra vecinului...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-03-04 11:00:54
         
 
 
latrii

Cristi, te rog răspunde la o întrebare pertinentă:

De ce vă ignorați voi doi atît de delicat pe agonia?
De ce nu afirmați și acolo relația voastră atît de fructuoasă?


 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 10:53:05
         
 
  E deranjant ca dupa ce nivelul lui Rudy a fost scazut apar astfel de texte pe prima pagina jumatate in batjocura.
Am raspuns curiozitatii tale Bond te rog scoate acest text.

Carpe Diem vad ca latrii ca un caine pe cadavrul lui Rudy. De asta imi era teama cand am vazut acest text ... Mars!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 10:46:23
         
 
  Un text cu adevarat de prima pagina...
citesc, in coltul din dreapta //atelier literar//

cum domnisoara Cristea mi-a permis sa fac comentarii literare - cu conditia de a astepta ca acestea sa fie validate - imi rezerv dreptul ca, dupa ce termin cu treburile casnice - specifice clonelor feminine - sa comentez aceasta //picatura/esenta de literatura//.
Promit s-o fac strict literar.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-03-04 10:46:17
         
 
  Domnule Vasiliu. Dacă doriți să porniți o campanie de reabilitare a protejatului dvs., nu o faceți ridiculizând deciziile pe care le-au luat cei care au suportat destul de mult timp un comportament lipsit de fair-play și total împotriva acestui atelier literar. Cred că nu aveți nici un motiv să faceți atâta zgomot pentru că userul de care spuneți poate să-și scrie opera și s-o posteze la fel ca toți ceilalți, doar că așteaptă aprobarea de către un editor. Oamenii care-și dau arama pe față??? dumneavoastră sunteți parapsiholog? bisericuța Rudy e pe cale de dispariție domnule Vasiliu. Deci, propun să luptați pentru propria dvs. cauză, atunci când este cazul.
Fără resentimente!
 
Postat de catre carpe diem la data de 2007-03-04 10:19:00
         
 
 
Și eu țin mult la Rudy și la nivelul lui. Dar l-au păpat propriile creații. Compătimesc cu tine. Sincere condoleanțe.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=12778

 
Postat de catre Sean Bond la data de 2007-03-04 10:17:09
         
 
  Te rog scoate acest text de pe prima pagina! Dai ocazia unor oameni rautaciosi sa-si dea arama pe fata si sa se bucure ...
In urma unor banuieli nefondate rudy si-a pierdut nivelul...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-03-04 10:08:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE