FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de tudor loredana
Are de toate-n garderobã: rochiþe scurte, de Scufiþã Roºie la adolescenþã, cu apetit pentru event-uri ºi date-uri riscante în calea lupului; are ºi un outfit-douã de tînãrã “verticalã ºi înaltã”, chiar prea pentru cât de “scunzi” i se pãreau, într-o vreme, cei de vârsta ei: un tailleur cafeniu-cald, care îi pune verdele în valoare- ochii spun mai mult(e) despre cine-ce-cum-cât ar (putea) fi; asorteazã la el un pantalon fluid, la culoare, acoperind decent o gleznã antrenatã mai mult pentru piruete periculoase pe pantele destinului decât pentru pas-de-deux-uri cu “partitura” în faþã.
Douã umeraºe mai încolo îºi aºteaptã conjunctura potrivitã deux-piece-ul still office: sacou la douã rânduri de nasturi, necambrat pentru a nu comuta atenþia cuiva de pe scoarþã (cerebrala, vrea sã zicã) pe bust, cu fustã croitã-n material-fãrã-nume, cãci nu trebuie sã spunã nici o silabã-n plus faþã de sacou.
Jeans-ii ºi tricourile cu Linkin Park ºi Nirvana au aromã de agape cu prieteni-de-bere, la Club A, Lãptãria (lui) Enache ºi, mai nou, Casa Eliad – singurele þinute, de altfel, care n-o strâng la cusãturi ºi n-o jeneazã pe nicãieri.
Rochia neagrã, de famme-fatale, cu spatele decupat pânã-n zâmbetul vertical al împreunãrii coapselor, promit, din cãderea drapatã, unduiri lascive pe ringuri de dans, unde perechile nu-s mai nicicând cele care ar trebui sã fie.
Are multe, multe, multe cârpe ºi cârpiþe, colorate sau nu, decoltate sau nu, mai mult sau mai puþin în ton cu moda, fiecare cu rolul ºi rostul ei; i se pãrea cã egaleazã perfect un album cu forotgrafii ºi notaþii explicite pe marginea fiecãrui cadru: rochia verde-lalea –picnic în doi la Bãneasa, în miezul sãptãmânii, pentru discreþie ºi loc-de-întors; salopeta albã, fãrã bretele, doar cu un ºnuruleþ de legat la ceafã (care atrãgea atenþia asupra câtorva zulufi aurii-“mici bijuterii în sine”,cum îi spusese ei cineva foarte drag, odatã) – terasa unei veri aomind a balans periculos între statutul de amicã (cu schimb de chei de la apartament, totuºi) ºi cel de iubitã oficialã, dar cu riscul unui dead-line foarte apropiat (nu ºi-l asumase, pânã la urmã).
Aaaaaa, uite ºi regina! Albã, albã, pe crinolinã –cum altfel?! aºa o visa de când avea 3-4 aniºori- fãrã umeri, trei stropi de verde inpetalele unor trandafiraºi de mãtase, aºezaþi între inimã ºi claviculã…
Dupã ea…rochii de gravidã, ºorþuri de bucãtãrie ºi scutece de finet…

Închise ºifonierul …era ora biberonului de searã…
“Hai sã-þi spunã mama o poveste frumoasã, cu prinþese, puiule!”…



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE