FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de IOANA FLOREA
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O sa " imi umflu penele" de fiecare data cand voi fi surprins de ceva... Nu ti se pare ca este mare diferenta intre substanta acelui comentariu si raspunsul tau, indiferent de cat de eronat a fost redactat ? Whatever! E treaba ta...eu nu mai am nimic de zis!

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-03-08 21:08:48
         
 
  Ialin frumos sa te legi de o chestie minora din trecut, cand eram inca la inceput de drum. insa acum, din cate poti si tu fff bine observa, nu lansez comentarii fara acoperire. nu era cazul sa iti umfli penele. pacat ca unele lucruri ajung aici. mi-am amintit acum de tine.. a trecut f multa vreme...

si in privinta lui boris... ar trebui sa se ingrijeasca de textele dumnealui.. da sunt deschisa la critica, dar una constructiva care sa imi ofere un reper si nu vorbe spuse in vant.

am raspuns atat de tarziu din diverse motive, insa niciodata nu e prea tarziu. va multumesc tuturor de incantatoarea vizita si sa mai astept!
 
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2007-03-08 14:29:01
         
 
  Nu domnule Moldoveanu... nu am nici o pregatire, nu pretind ca sunt poet, nu am pretins niciodata, nu fac parte din distinsele randuri ale domniilor voastre. M-am referit la atitudinea unei persoane pe care am avut onoarea sa o cunosc.Comentariul pe text... este doar un punct de vedere. Bineinteles... dumneavoastra ati dedus toate acestea numai citind un text si doua comentarii cand ati lansat acele frumoase cuvinte. Politruci cu epoleti poetici ? Profunde multumiri...

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-02-26 13:09:04
         
 
  In calitate de critic literar, fac doua sugestii. Boris, esti un analfabet, si ti-o spune un om batran care a avut de-a face cu analfabeti si comunisti o viata intreaga. Un comentariu cu pretext de critica literara venit de la un analfabet nu are sustinere. Mananci litere pentru ca esti analfabet, pentru ca ai lipsit de la scoala, pentru ca iti bati joc de limba romana. Sa-ti fie rusine. Scrii se scrie cu un i sau cu cinci de iiiii? Sa fii la fel?
Emil Fanache, care este competenta ta in domeniul poeziei? Pretinzi ca te pricepi in acest domeniu?

Domnisoara, nu raspundeti acuzatiilor unor analfabeti sau a unor politruci cu epoleti poetici fabricati din pixeli si msg, abia astept sa intrati in cercul meu literar. Salutari poetului cu care sunteti prietena. Domnul G.
 
Postat de catre poetul anonim la data de 2007-02-26 07:00:01
         
 
  Sunt foarte surprins de asemenea atitudine... Sa-ti reamintesc domnisoara ca nu de mult dadeai sfaturi unor persoane in privinta axarii pe un tip de poezie fara sa stapanesti inca un stil ?

Nu crezi ca era mai corect sa intrebi unde se rupe ritmul si sa incerci sa aduci argumente ca nu este asa ? Se pare insa, asa cum ma asteptam, se invata mai usor atacul la persoana decat logica si ARGUMENTAREA. E mai importanta acea desinenta decat scopul discutiei in sine ?

Legat de acest text... o prima strofa bine construita cu un sens foarte patrunzator.Remarc in mod deosebit primul vers.

Contrar acesteia, strofa a doua este una care trebuie lucrata . Versuri cu inteles foarte facil, care iti dau o senzatie de un oarecare deja vu. Privirea ratacita, recluziunea in umbra si mai ales versul am dorinte marunte... daca nu sunt foarte bine imbracate intr-o idee tind sa devina banalitati.

Strofa trei este o imbinare gen versul doi si ultimele doua. Dar... 'astept soarele sa faca minuni ' ?

p.s. imi cer scuze pentru absenta acuta a ghilimelelor, dar acest site are o reala problema din punct de vedere tehnic.

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-02-26 00:38:03
         
 
  da..dar pana una alta critica nu-ti strica..e banal ce scri si ma bufneste rasul...eu zic sa mai citesti poezie sa iti poti defini un stil..ca ce scri tu e ameteala,abureala...aberezi in inutilitati..poeziile tale sunt de genul...am ingropat un cal...trece trenul...elucubrand...rasaritul in ceainic ..etc..aiureli care nu au nimic din tehnica poeziei...macar cizeleaza ceea ce scri si mai cere parerea cuiva care stie cate ceva despre poezie apoi publica si cere parerea..se pare ca esti putin satanista...asta e tenta a ceea ce numesti tu versuri...ma rog..asta e ultimul comentariu..la adresa ta...mmmmm.si te-ai prins ca mananc litere...deci nu esti blonda.  
Postat de catre smectzer boris la data de 2007-02-25 21:05:43
         
 
  mai intai invata sa vorbesti corect romaneste, cum iti permiti tu sa dai verdicte in privinta ritmului cand scrii sa fi de doua ori in loc de sa fii?  
Postat de catre IOANA FLOREA la data de 2007-02-25 19:07:25
         
 
  veezi...daca vrei poti sa fi coerenta..e un inceput..mai priveste catre ritm...ai probleme cu ritmul la toate poeziile tale..mergi la un cenaclu sa fi comentata live...ai sa vezi cate se invata...imi cer scuze daca te supara ce comentez dar...  
Postat de catre smectzer boris la data de 2007-02-25 18:03:48
         
 
  Da, Ioana, o poezie placuta. Imi place cum ai construit poezia.

kool
 
Postat de catre forever retrasa la data de 2007-02-24 17:29:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE