FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Maria Prochipiuc


Cu ochii plânºi în conturul buzelor, adorm pe perna învãluitã în stropi de luminã . A doua zi e o dimineaþã plinã de soare ºi verde. Prin fereastra larg deschisã a sufletului , aud glasul celui care ma strigã : Vino! Apoi, într-o unduire mânã în mânã cu soarele mergem spre depãrtate lumi, spre alte timpuri.
Ce stiam eu, ºi nu stia el? Ce ºtia el, nu ºtiam eu. Eu vreau zborul spre realitãþi, iar el, pe un tãrâm al fãgãduinþei, acolo unde planeta se întoarce pe dos. El în cãtarea încrâncenatã a orgolilui, eu gãsind ceea ce aveam de mult în mine. Eu descãtuºindu-mi ghearele din culcuºul minþii, el cãutându-ºi mintea prin univers. El rãtãcind pe curgerea timpului, iar eu, trãind o data cu timpul... Eu pãºind pe vârfurile copacilor, iar el în zbuciumul cãutãrii ,,altceva-ului’’.
Cerul sapã în inima mea colþi, iar el, îmi copleºeºte fiinþa cu tacerea lacrimilor albastre, transformându-le în spini...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 

Mã simt bine aici la voi! Am pornit în cautarea acelui altceva, pe care s-ar putea cu ajutorul vostru sa-l gãsesc aici!
Nicolae ,tu mi-ai întins mãna , de bun venit, mã bucur!
Sper din tot sufletul sã ne înfrumuseþãm unii pe alþii ca în acest univers sã ne descoperim în frumuseþea cuvintelor.

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-11-18 21:51:52
         
 
  Si ai venit, Maria.
Cu mâna întinsã spre lumea Europeei; chiar dacã este « pe dos », este liberã.
Cu puterea mâinilor tale sfinte îi vom arãta faþa pe care i-o vom construi, ºi nu mã îndoiesc cã va fi frumoasã, fiindcã sufletele mari ºi generoase nu pot decât înfrumuseþa viaþa.
Calci tu pe vârfurile copacilor ºi... te sperii de câþiva spini ?
Voi veni personal sã-i rup pentru a nu-þi sângera tãlpiºoarele în aceste timpuri rupte de univers...
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2003-11-17 17:41:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE