FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Declarație
Text postat de Ina Cirlan
Subsemnatul, Turiță Constantin, zis și Titel a lu’ Lina după nevasta care-am avut prima-ntâi de la divorț, de profesie fără ocupație și nenorocit de când numita fosta Lina, fostă Turiță m-a lăsat, mă scuzați că vă jicnesc de pronunție, rupt în partea din dos, luîndu-mi casa prin diviziune la proces punând martori mincinoși ca a lu’ Zbăroi și Vacea care îi știe toată populația că a mărturisit la toate procesele din comună, pe tarif, doua votci mari la 30 de vorbe și trei când întorci foaia la o adică, da’ eu n-am vrut să-i plătesc că am zis: mai bine beu eu cinci votci decât să mănânce ei rahat cu polonicu’ din sărăcia mea deci am pierdut și șopronul.
Drept pentru care eu, ca subsemnat cum mă găsesc aici la post, spun adevărul- adevărat care l-am constatat fără măcar să vreau, intrând în crâșmă din grabă și pe geam ca să văd ce s-a întâmplat cu cărămida care ieșise pe unde am intrat.
Pe sus, era liber și fum de Mărășești dar pe jos era cam înghesuială din care cauză am călcat cu un bocanc în nasul lui Vacea și cu celălalt în stomacul lui Zbăroi, ei fiind mai la îndemână c-așa se nimeri și nu cum declară ei că am vrut să-i omicid pe amândoi de care habar n-am ce- nseamnă că dacă știam îi omoram mai demult când mi-a dat cu leațul de fag pătrat de 2,5 m în cap, la coasă.
Ș-acuma a văzut și ei că Dumnezeu are leațul mai gros și nici nu doarme, fiind secerați la pământ, care cu care și de ce, n-am de unde ști că eu am ajuns pe la reluare când nea Gherosu le spunea cu frumosul că șoricioaica în votcă e ca vitamina la rânză, așa că, data viitoare, le-o pune deci totul foarte civilizat.
După ce m-am învățat cu bătaia, am văzut că e foarte cald și viceprimarul era la beregată cu domn primarul care nu voia să recunoscă că a lui e mai lungă și și-a băgat-o mai adânc decât a vicelui care acuma îi părea cam rău.
Și eu m-am prins că-s în ședință de lucru, de pe stâlpul din față când am intrat așa că m-am întors cu vederea la nea Gherosu care bătea cu satârul într-o masă ca să sperie gândacii de bucătărie care se adună la ocazii de acestea cum ar fi.
Toată crâșma era acum, plină de surcele de la scaune și mese care n-a rezistat la curentul care spărsese toate geamurile de pereții care era mânjiți de sânge deci mai bine că n-a fost de plastic.
Foarte liniștit, nea Gherosu căuta toporul că nu știu ce zicea că vrea să facă cu el și ne-a poftit să părăsim crâșma ieșind afară, îmbrâncindu-ne foarte frumos.
Și deci toți ne-am grăbit foarte repede și am ieșit unu’ câte unu’ la grămadă pe unde se putea deci totul foarte civilizat.
Deci ca să afirm că am văzut bătaie sau ceva scandal n-aș putea să mint minciuni din astea care nu-s adevărate, drept care, nu pot să-mi dau cu părerea cum a ajuns ăștia doi nemernici Vacea și Zbăroi la spital, plini de confuzii, grav și incerți ca vii sau morți decedați aproape, cum s-a esprimat domnu’ agent, decât așa ca un prepus: dacă ei consumă numa’ alcool și ceartă poate s-a zbătut de pereți pe jos și pe sus, până n-a mai putut pălindu-se la organe și cap, numa’ din dușmănie ca să ne facă martori de ocazie la aceaste realități care nici nu s-a întâmplat.
Atâta am avut de spus la problemă și mă semnez ca subsemnatul care sunt de la începutul foii.


N mare punct be mare punct
Și nu e adevărat că era oficialii de la primărie acolo, ei fiind la o conferință în altă parte când eu i-am văzut în crâșmă la nea Gherosu, deci retactez, cum s-a exprimat domnu’ agent că fac și deci eram numai eu cu Nea Gherosu deci totul foarte civilizat.
Semnez tot eu, încă odată.




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Alex,
Carevasăzică retactezi:), asta e de bine că n-are cum să fie de rău deci mă bucur nespus de sughițuri, printre sughițuri:), cred totuși că PiCi-ul se mișca, pentru că și pe al meu l-am surprins făcând din ochi cu ochiul altor PiCi-uri din rețeaua literară:).
Mulțumită de premiera vizitei și aprecierilor tale, îți mulțumesc zâmbăricind!
Nu știu nimic de frumoasa Mătrăgună, din păcate.

Danielule,
Mă răsfeți întotdeauna și mie-mi place, cum să nu recunosc:), zisăi că am calități de poetă:))? Ferească Dumnezeu să ajungă poezia pe mâinile mele, ferfeniță o fac!:)
Mulțumescu-ți de drag mult!

Dane,
Cred că de la simpatie iese cu interdicții:), drept pentru care îți declar în văzul lumii o simpatie veșnică și nepieritoare:).
Cu drag, multumesc!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-01-07 16:47:16
         
 
  Hop și eu ! Numai că pe site nu-mi place

Steaua sus răsare
Ca o taină mare.


așa că vin întâi să-i declar originea: umor, jocuri de cuvinte, stil. Și multă, multă simpatie. E voie să dai stele pentru așa ceva ?

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-01-07 13:36:39
         
 
  declaratie-soc printre scrisori si comision de imprudenta - val de noi, de-ai lui "Turiță" si "Zbăroi", vazut cu ochi sagalnic in zambet superb si stralucire,
felicitari si, inca o data,
La multi ani, Ina!

P.S. "Pe sus, era liber și fum de Mărășești" - asta (si nu numai) chiar poate fi un vers cat o poezie, multam de citanie
:)
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2007-01-07 00:42:15
         
 
  Un text care nu e adevărat că l-am citit printre sughițuri deoarece când sughițam civilizat iecranul lu PC care nu mai stătea pă loc și mi să părea că de fapt el să miscă nici nu mai știu dacă să mișca el sau io daia nu mai știu dacă sughițul era de la râs sau dă la corentul care să făcea dă la ușa care io a trebuit să ies că de atâta râs mi-am dat seama că este un test umoristic de râs adică să mă distreze satiric și să arate filonul nostru dă cultură neaoșă care când apare face ca tot românul să se fi născut poet sau prozator ca subsemant ce să află.

Barcelona Bidinea zisă Literata

PS: Cum reușești să scrii atât și cu haz? Felicitări. Da ce știi de cometa de Mătrăgună? Pe unde hălăduie ?
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2007-01-07 00:37:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nuuu, deci totul foarte civilizat, Goia:)).
O să te îmbrățisez foarte frumos, îmi dai voie?
Multumesc pentru răbdare și zâmbet, cu drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-01-06 22:43:57
         
 
  Ina,

ma bucur sa te citesc, deci: esti aici!! , ca de obicei plina de unicul tau umor, in detaliu "raparafrazat" cuvintele tale cap-in-cap, capos asezate...te rog sa nu ma imbrancesti foarte frumos, ok?

fain, fain, fain, asadar votam,


goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-06 20:49:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE