FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred ca este o confuzie. Dv ati citat un comentariu, eu asa am inteles):"1 nicolae tudor Annual Oscar* Awards 2006 (la cererea publicului) 2006-12-30 21:02:25" adica eu m-as fi erijat in nr 1. intelegeti altceva?
Coborati-ma la 10 ca am terminat.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2007-01-02 21:58:42
         
 
 
INTREBARE DE BARAJ

Cum as putea posta poze?

 
Postat de catre General Motors la data de 2007-01-02 21:31:49
         
 
  "sau cineva care a spart situl (cine putea fi?) a scris altceva"

Nicolae

1. cred că tu servești clienților proză și postezi apă minerală pe site. Când scrii uită barul. Când ești la bar uita situl. Că le încurci. Nimeni nu a spart situl, nimeni nu a scris nimic. ti-am acordat 500 sa poti intra. Neavand text nu se deschide "comentariul" tău fotografic. S-a intamplat si altora.

2. așadar sncțiunea aplicată lui ecsintescu pentru cuvinte triviale repetate a fost nedreaptă. Și tu cavaler al dreptății te-ai solidarizat cu el. Normal era să te fi solidarizat cu regulamentul. Dacă erai prieten al sitului.

Însă, tot îți place Păunescu, sper că îți amintești repetabila povară. Ce-ți face situl? Vei tolera vulgaritățile?

3. "Daca au aparut probleme grave cu situl este fiindca dv nu ati condus ferm, cum ziceti c-o sa fiti anul acesta."

Și aici te înșeli. Probleme grave sunt acelea care nu pot fi ținute sub control. Cu excepția întâmplărilor din ianuarie trecut, când recunosc, am greșit încredițând parolele, nu au mai fost probleme grave. Unii useri și-au creat probleme și au fost sancționați după regulament. Ceea ce voi face și de acum înainte!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-02 21:21:36
         
 
  erata: "natins"...yeap: neatins!


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-02 20:58:35
         
 
  revin:


cele afirmate, am dorit sa fie asociate comentariilor!

autorilor si comentariilor: altfel spus, chiar contradictoriu, chiar polemic, autorul sa isi asume responsabilitatea si discernamantul de a crea o polemica inspre mai departe,


confuzia "autor-text", este total neprofesionala,


cu siguranta, personal, consimt o perpetuare literar valorica a acestui site,

o perpetuare valorica, in comentarii si polemici...

altfel ne-am minti...armonie, nu exista...insa o discutie contradictorie, cu efecte de a perpetua diferite opinii, aspecte, idei...este benefica...


asadar, Emanul Cristecu,

cu siguranta o sa va contactez, via-e-mail...inspre a detalia,


consideratii,


goia



autorii, textele, temele abordate, ideile, viziunile...sunt de natins!!
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-02 20:56:23
         
 
  deci un editor sau cineva care a spart situl (cine putea fi?) a scris altceva. Nivelul 200 nu-mi permite sa accesez comentariile, deci nu stiu cum arata acel text.
In ce priveste atitudinea mea ca as tipa etc. mi se pare ca sunt inteles gresit.
Cand aveam nivel am acordat stele celor care meritau si ma certasem poate cu ei.
Daca Ecsi m-a jignit intr-un moment nU l-am considerat dusman (extrapoland: dusmanul sitului cu care aveam obligatia probabil sa lupt pana se corecta sau isi stergea contul). Daca i s-a facut o nedreptate, dupa mintea mea de "om simplu", am inteles sa apar adevarul. Si acesta este un merit uman.

Am lasat de la mine si nu am dat replicile care se cuveneau (Lori chiar remarca intr-un comentariu) fiindca eu am timp putin si orice interventie deschide alt hatis de probleme mai grave. Eu trebuie sa scriu cand Dumnezeu vrea si am facut ce-am putut. Nu-mi reprosez nimic.

Nu strig pe nedrept ca sunt cenzurat, fiindca nu am texte respinse decat 2 (un comentariu cu concursul si o epigrama care mergea in context).

Daca au aparut probleme grave cu situl este fiindca dv nu ati condus ferm, cum ziceti c-o sa fiti anul acesta. Parerea mea. Dar asta nu ma impiedica sa nu iau lucrurile asa cum sunt.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2007-01-02 20:52:54
         
 
  Gina,

arta prin definiție este subiectivă însă este nevoie de un subiectivism sincer, dedicat operei și atât. În afara contingentului contextual și, mai ales oportunist. Subiectivismul înteles ca sinceră plăcere și necesitate de a gusta arta.

Obiectivitatea este necesară în evaluarea criteriilor și coerența principiilor.

În text m-am referit la " obiectivitatea și subiectivitatea exprimate cu sinceritate și raportate la texte nu la alte interese."

"Omogenitatea literară" mi se pare cea mai mare absurditate. Valoarea literaturii stă în neomogenitatea de expresie și conținut, în unicitate, în inventivitate în noutate și evitarea cu orice preț a "omogenității" și "izotropiei" Cred că, prin definiție, adevărata artă este și trebuie să rămână anizotropă. Altfel avem de-a face cu pastișa, epigonismul, kitch-ul și alte asemenea categoreme.

De acord cu :respect pentru fiecare autor, indiferent de stil, de tematica, de viziune...

Cu excepția artei vulgare, observi am spus artei vulgare, care nu face obiectul acestui site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-02 20:45:55
         
 
  eu nu am scris asa ceva. am pus o fotografie. iat-o(sper sa mearga)Photobucket - Video and Image Hosting  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2007-01-02 20:38:50
         
 
  erata:"onbiectiv"...a se citi: obiectiv

"omogenitate literara"- personal, termenul a fost asimilat asa: respect pentru fiecare autor, indiferent de stil, de tematica, de viziune...


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-02 20:14:26
         
 
  dualitatea sinelui, partea de subiectivism, partea de obiectivism...in situatii concrete, implinim inspre refuz, acea parte, direct implicata...profesional implicati, obiectivismul trebuie implinit, ne rupem de sine si cu siguranta, responsabil, trebuie sa facem fata, impartial, detasati, intelept,


o atitudine nobila, este aceea care, ca si intermediar, impune libertate de discernamant, obiectivitate, rupere de "individualism" cu rasfrangere comuna, o retina larg deschisa, conceptual hranita, sa patrunda si asimileze, sa acopere etic, valoric, omogenitatea literara

ne dorim individuali, insa onbiectiv, suntem raportati la dimensiunea care ne inconjoara, cea care, interactioneaza, la diferite nivele ale societatii...

un om cu o valoare umana, se poate plia, constient si detaliat, oricarui nivel de existenta: acesta insemnand semenul...


un "la multi ani!" si sper, un 2007 plin de scriitori si texte prospere,


goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-01-02 20:11:19
         
 
  La multi ani si sa speram ca toate aceste lucruri se vor intampla in 2007... si mult mai multe!!!

La multi ani Europeea!!!

Cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-01-02 18:24:04
         
 
  Erată:
"în loc so ajuți" se va citi "în loc să o ajuți"

"tu de" se va citi "tu te"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-02 17:01:34
         
 
  Nicolae,

ți-am oferit șansa să vezi cu ochii tăi că postarea ta nu poate fi nici validata, nici invalidată nici ștearsă. (vezi mai jos) Se află în administrare pe primul rând și pâna va reveni informaticianul să intre în baza de date să o șteargă, acolo va rămâne. Așadar nimeni din echipa editorială nu a avut ori nu are nimic cu tine. Tu faci gesturi neprietenoase față de Europeea. În loc so ajuți la impunerea regulilor sitului tu de solidarizezi cu cei sancționați pentru încălcarea regulamentului, de exemplu. Corect este? Reducerea nivelului ți s-a făcut atunci când ți-ai șters textele de pe site. Că nu puteai avea "zero" texte și nivel 200.

Știi că Europeea te-a remarcat, te-a încurajat și te-a apreciat. Ba chiar te-a și apărat. Chiar de de cei care te-au desființat și cu care, mai apoi tu te-ai solidarizat! Și nu ai fost singurul. Și nu ți s-a cerut nimic. Pentru că eu sunt conștient că nici o faptă bună nu rămâne nepedepsită iar nerecunoștința este cea mai sigură deși cea mai puțin firească reacție a semenilor față de fapta bună. Însă de aici și pâna la a critica tot ce zic și fac eu este o anumită distanță. Și faptul că nu ți-am dat întotdeauna replicile pe care le meritai ține de o anumită delicatețe care are și ea limite. Atât pentru tine cât și pentru alții. Promit să fiu mai ferm în 2007 cu cei care încalcă regulile. Pentru că vorba delicatului coleg Dan Norea "cei care încalcă sistematic regulile de comportament decent și limbaj civilizat sunt exact cei care țipă mai tare că sunt cenzurați."


La mulți ani și să auzim de bine.

"1 nicolae tudor Annual Oscar* Awards 2006 (la cererea publicului) 2006-12-30 21:02:25"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-02 16:58:02
         
 
  Îmi exprim și eu speranțele că 2007 va fi un an mai calm, în care singurele dispute vor fi cele literare.
Din păcate mă văd obligat să constat că cei care încalcă sistematic regulile de comportament decent și limbaj civilizat sunt exact cei care țipă mai tare că sunt cenzurați. Cred că dimpotrivă, faptul că se postează texte și comentarii înveninate, fără legătură cu literatura, este o dovadă de toleranță excesivă.
2007 e al treilea an de când postez texte pe europeea și nu m-am simțit cenzurat niciun moment. Nu cred că am avut un tratament privilegiat. Cu excepția Loredanei Cristea, despre care s-a vorbit mult în ultima vreme, nici nu știu cine sunt editori pe site. Și nici nu mă interesează, rolul lor trebuie să fie cât mai discret.
Încă odată îmi/ vă urez ca 2007 să fie un an bun pentru euroăeea și pentru noi toți !


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-01-02 15:47:44
         
 
  Nu vreau administrare, stiu ce e acolo.
E o chestie de bun simt sa pot posta ce gandesc dupa incidentul cu retragerea textelor. Comentariul cu pricina continea o fotografie cu un caine postat la un text cu imagini cu caini. De ce nu i-a dat drumul - fiindca nu incalcam deloc constitutia? (Eu ma straduiesc sa nu o incalc).

Nu a fost un proces de intentie, imi cer scuze daca s-a inteles asa ceva, doar o surprindere fiindca si dupa venirea dv pe sit comentariul meu nu a fost modificat.

Este dificil sa conduceti situl spre ce doriti dv in conditiile in care exista atata ura pe-aici. (Mie mi se doreste moartea, de exemplu). Mi-ar parea rau sa se umple intr-o zi paharul si sa fiti nevoit sa ne luati jucaria.
La multi ani!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2007-01-02 15:19:54
         
 
  Cred ca mi s-a limitat dreptul la exprimare.
Aveti ceva de spus?

1. Greșit Nicolae. Și nu ai înțeles esența mesajului meu la acest punct. Il reiau: "Cenzură de fapt înseamnă limitarea posibilități de exprimare a cuiva. Cum să limitezi dreptul la exprimare pe internet? Oricine poate publica pe internet orice. De aceea cred că a insista pe această marotă, cum că, dacă regulamentul acestui site, la care poate adera oricine, presupune lipsa trivialității, asta ar însemna „cenzur㔠reprezintă cel puțin un handicap intelectual al celui care vehiculează o astfel de idee."

2. Inchizitorială întrebarea ta. "Aveti ceva de spus?" poate, mă întrebi și de ultima dorință! dacă ai fi gândit puteai să-ți imaginezi și alte variante decât să-mi faci procese de intenție.

Ca să înțelegi ai pentru 24 ore nivelul 200, intră in "administrare" "comentarii" și vezi ce se întâmplă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-01-02 14:40:07
         
 
  Am o interventie sub forma de comentariu de pe 30 dec. Initial a fost respinsa ca sa revina colorata n verde. Cred ca mi s-a limitat dreptul la exprimare.
Aveti ceva de spus?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2007-01-02 13:09:10
         
 
  asa sa ne ajute dumnezeu.  
Postat de catre udrea elena la data de 2007-01-02 11:36:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE