FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de dana stanescu
ªtii senzaþia aia idioatã imediat dupã ce ai trântit o uºã? ªi nu una oarecare, ci chiar UªA, mai simþi încã mânerul rece, nu te înduri sã îi dai drumul încã , nuuuu, tu ºi clanþa deja aþi stabilit o relaþie, ºi s-ar rupe ceva de-fi-ni-ti-v cum accentua Mimi , nu spunea ea multe ºi nici deºteaptã nu era, dar cu o aºa emfazã sigur trebuia sã fie luatã în seamã…

Poate te cheamã, poate i s-a fãcut dor deja, e atâta plictisealã în lumea asta ca s-ar aºeza pe jos ºi ar roade acadele. Roz. Ca atunci când erau mici ºi aruncau cu pietre dupã pisici, jucau ºotron cu cioburi de sticlã, sãreau coarda, fustiþele sãltau si ele …ce fericire.

Pe atunci fetele chiar purtau rochiþe, ciorapi albi în pantofiori negri cu baretã.

ªi daca tot te-ai aºezat, nu ar strica sã arunci o privire pe gaura cheii. Sã vezi daca se întâmplã ceva fãrã tine, dacã a rãmas gol în urmã, dacã se surpã universul, daca s-a pus puþin praf dacã…

Zoom pe personajul feminin

blurred image

cameramanul tuºeºte

blurred image again

mânã pãr ochi

prea aproape de camerã.


De partea cealaltã, autorul se hotãrãºte sã îi mai dea o ºansã personajului, aºa cã împinge cu putere în uºã!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE