FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Liviu, acum te înțeleg, dar tot în defavoarea ta.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-31 18:06:35
         
 
 
Ex, vei primi premiu și la anul că mi-a murit deja măgarul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-31 18:03:42
         
 
  Esti jalnic maestre...Plin de ura si de hormoni ucisi intr-un creier de copil onanist.
Daca un mare caracter ca Liviu Bordas iti spune la revedere, eu iti spun doar atat...Iti urez o viata literara la fel de erectila ca si cea reala.
Lingau esti tu pe Agonia informator stupid la fel ca si compunerile tale imberbe.
Vorbesti de comunism ???
notre respect...

La multi ani retetelor compensate pentru viagra ...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-12-31 17:35:55
         
 
  ”Apreciez că în capul tău bîntuie o totală aiureală, Liviule, dar prefer să-ți dau detalii la anul.
Ia-te de mînă cu Nicolae și intrați în Europa, că-n Europeea sînteți fără de moarte. Ți-aș spune, în spiritul lui Creangă, însă: pașli na turbinca.”

Spuneati in “omul si scriitorul:” consider deosebit de importantă calitatea Omului din spatele literelor”; “ Scriitorul rămîne astfel depozitarul unei conștiințe încărcate, „moștenitoare a unei istorii corupte în care se amestecă revoluțiile decăzute, tehnicile simintite, zeii morți și ideologiile vlăguite, în care puteri mediocre pot distruge astăzi totul dar nu mai sînt în stare să convingă, în care inteligența s-a înjosit devenind sluljnica urii și a opresiunii”

Sunteti o putere mediocra iar inteligenta va este slujnica urii si opresiunii.
“sînteți fără de moarte” De ce aveti nevoie de moartea mea?
Dumnezeu sa va dea ce vi se cuvine!
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-12-31 17:21:20
         
 
  Deci nu mai exista.
Fie-i tarana usoara...

Nu te osteni cu detaliile. E ultimul meu comentariu pe un text semnat Corneliu Traian Atanasiu. Si ultima lectura a unui text care ti-ar purta semnatura.

Cand am postat comentariul de mai jos, textul lipsea din pagina de prezentare. Mai figura doar in lista de comentarii. Pentru un moment am sperat... Cum spuneam, sa-i fie tarana usoara. Bunului simt.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-31 16:24:01
         
 
 
Apreciez că în capul tău bîntuie o totală aiureală, Liviule, dar prefer să-ți dau detalii la anul.

"Un lucru e cert. N-am solicitat eu ștergerea textului."

Ia-te de mînă cu Nicolae și intrați în Europa, că-n Europeea sînteți fără de moarte. Ți-aș spune, în spiritul lui Creangă, însă: pașli na turbinca.

Pentru că anul nou bate totuși la ușă îți zic însă doar: la mulți ani scăpați de balastul trecutului!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-31 15:51:45
         
 
  Apreciez ștergerea acestui text.
Dacă a făcut-o Corneliu, e un semn că bunul simț mai există.
Dacă a făcut-o un editor, e un semn că normalitatea se va reinstaura pe site.
Un lucru e cert. N-am solicitat eu ștergerea textului. După cum nu voi cere nici de acum încolo înlăturarea vreunui text sau comentariu. Cel mult îmi voi exprima dezacordul cu conținutul lor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-31 15:15:31
         
 
 
Sabina dragă, unii uită de la mînă pîn' la gură. Trebuie să-ți aduci aminte cînd postezi ca sabină că nu ai nivel de Rădulescu. E simplu, nu?

"am sa mai astept cu postarea textului pana la aparitia unui alt redactor"

Ai dat de vreun redactor care ți-a pretins șpagă? Nu m-ai deranjat pentru că nu sînt redactor. Și nici nu cred că există vreunul pe aici.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-31 08:36:54
         
 
  No comment! Nu mai inteleg nimic!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2006-12-31 07:34:22
         
 
  ce penibil.  
Postat de catre udrea elena la data de 2006-12-31 01:31:56
         
 
  damn! boala asta se si ia!!!! :))))  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2006-12-31 00:50:06
         
 
  domnule Atanasiu,
nu stiam ca trebuie sa-mi anunt intentia de a posta texte...
am sa mai astept cu postarea textului pana la aparitia unui alt redactor.
mii de scuze pentru ca v-am deranjat,
sabina
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2006-12-31 00:31:40
         
 
 
Totul e să nu-ți dea peste mînă. E păcat de flori. Uite, chiar acum o clonă mi-a făcut o edentație fără anestezie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-31 00:23:33
         
 
  erate:
1. pozele și textul tău
2.prea sunt naivă, fără negația - nu -:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-31 00:05:39
         
 
  uite, Corneliu, pentru ca naivitatea mea să fie completă, eu am înțeles drept glumă poezele și textul tău, motiv pentru care, în glumă, firește, ofer și eu un buchet de flori ...câștigătorilor. de ce să nu zâmbim amical? ce ne costă să privim nostim micile tentative de a fi pe placul tuturor?
-pe bune, nu prea sunt naivă:)))
Photobucket - Video and Image Hosting
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-31 00:03:56
         
 
 
Elena, mulțumesc pentru că poți fi atît de naivă încît să înțelegi o glumă. Știi și tu că armonia asta are multe scrîșnete.

De ce să nu recunoaștem că unii au gust pentru glumele celor premiați. Gusturile sînt foarte diverse. Sper că asta nu ne va strica armonia.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-30 23:56:54
         
 
  unde-s doi, puterea crește. să ne dăm mâna, să fim prieteni, să ne bucurăm de frumusețea creațiilor reușite, să ajutăm pe cei care au nevoie de sincere aprecieri, timpul are prețul lui, să-l trăim în armonie și înțelegere și glumele să le gustăm fără ranchiună, să le trăim pur și simplu.
p.s. par naivă?:))

Photobucket - Video and Image Hosting

împăcați-vă și să facem din Europeea un site plin de lumina sufletelor frumoase, imposibilul există pentru că nu vrem să-l facem posibil.
LA MULȚI ANI, TUTUROR ȘI AN CU BUCURII.
elena toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-12-30 23:44:30
         
 
 
"par naiv?"

Nu, dar știi să faci pe naivul. Explicații? Prietenii știu de ce.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-30 23:14:34
         
 
  De bine, de rău, Corneliu a avut curajul să spună: „doamnelor și domnilor, textul ăsta de toată cacaoa e marea mea creație. Eu sunt genialul autor. M-am scremut ce m-am scremut și l-am împroșcat în pagină.”

Poate iese la lumină și cel care a dat cu stelele. Să ne împărtășască și nouă din cauzele emoției artistice care l-a cuprins la mirosirea capodoprei. Nu de alta, dar, dacă dușmanii mi-i cam cunosc, aș vrea să știu și cine-mi sunt prietenii din umbră.

Vorba Elenei Toma: par naiv?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-30 22:38:58
         
 
 
Și voi doi aveți dreptate.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-30 21:32:03
         
 
  Mai am eu un comentariu, pentru dl Atanasiu, asa, ca de la clona la clona:

"Drept să spun, mie îmi pare rău că site-urile literare nu sînt mai direct implicate în a eradica asemenea comportamente mitocănești și prin intervenții mai serioase. Ceea ce ar însemna și o analiză a modurilor grobiene de abordare. O etalare a stilurilor și stratagemelor bădărăniei și mitocăniei..."
(Corneliu Traian Atanasiu [02.Nov.05 ])

Tot respectul pentru textul acesta, dle Atanasiu

"Sabină"
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2006-12-30 20:43:38
         
 
  Subscriu la cele spuse de Liviu.Alte comentarii sunt de prisos.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-30 20:25:44
         
 
  *în amintirea dragului meu cățeluș decedat de curînd
CTA

Corneliu, cand l-ai muscat, in joaca, nu te-ai gandit ca rabia l-ar putea ucide? Bietul animal!

Despre postare, ce sa spun? Jalnica. In stilul obisnuit. Oscar, defunctul, ar fi facut-o cu mai mult talent.
Ma rog, vine o vreme la care fiecare da dovada propriei micimi. Vremea ta vad ca a venit.

Multumesc si celui care a instelat textul. Umor fin...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-12-30 20:14:05
         
 
  Sunt curios cine insteleaza un astfel de gest incalificabil?
Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2006-12-30 19:30:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE