FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Cuvintele par cateodata ca niste fapte bune. Dupa ce se epuizeaza pretextele, arena cu lei incape-ntr-un servetel. Au fost 38 de bete, garantat pe cutie. Chipul pictat cu groasele bidinele ale vanitatii strapunge aleea infundata departe. Se sterge de praf... de pulbere. A uitat angoasa. Corturi de-ar fi, plecatele tigle-ar rasuna la fel - caderi uruite - si nu mai stie alt cantec de cand poarta picioare lungi, intangibil. Privirea stacojie masoara desertul... strabatut. Gospodine fara maini deretica urmele, razbind in golul ochiului rimelat de vulturi. Pas de-a scoate arma. Duzina castiga. Ridurile - santuri violet, invapaiaza - gol! gol! Gong!... Oboseala joaca sah in campul vizual... Mat. Incineratia in grup, pleoapa inchisa, corneea explodeaza... Marmura stacojiul suveran, martor dezlanat purtand schioapatul limbilor inveninate - minutele, orele - ca gheata... Hraparetul rug cere al 39-lea bat. Prea tarziu. Alaturea de facliile marginase, pahare pline. Maret praznic inchinat cuvintelor. Tinute doar de firul curiozitatii, acum se sting una cate una vinele palpaind odata mai puternic, ultim reflex. Palele contrare adie pe treptele templului fara usi limitele imbratisarii sterile intre fantome si cenusiul oboselii tactic imprastiate. Acum... scrum. Arlechinul saruta sceptrul si toga portocalie, frangere necesara si suficienta la poala zeitatii scornite de regii amestecurilor, intre aurul dunelor, coapsa vanatului tresarind a surpriza in falci, tiglele templului imun si-o droaie... De-aici pan-aici. Cuvintele sunt ele - si atat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE