FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Am ajuns in sfarsit la mare…e bine si e foarte, foarte cald aici! Exista insa o problema! Mi-am uitat cheile de la camera la receptie si nu cred ca mai pot iesi de aici! Ti-am trimis o scrisoare…poate ai sa ma intelegi si ai sa vii sa ma ajuti! Ma intreb daca mai am mult pana cand o sa imi fac prieteni si aici! Tin minte ca a venit acum doua seri cineva pe la mine! Nu-l cunoastem…dar parea de treaba! Am crezut ca poate e de la room-service asa ca i-am dat drumul in camera! Mi s-a parut ciudat…domnul respectiv…Ii lipsea o bucata de obraz..si parul era uscat si putrezit,dar era in regula! Am stat de vorba cu el si i-am povestit de tine! I-am zis ca din cauza ta am plecat in aceasta excursie! Imi pare bine ca am ajuns aici…am camera mea, prietenii mei…si in sfarsit nu trebuie sa ma mai ascund de nimeni si nimic! Aici nimeni nu ma mai considera respingator, aici nimeni nu ma mai comapatimeste, sau ma incurajeaza, totul e perfect!
Abia astept sa fac sex…povestesc viermii de o vecina…care cica e tare buna! Au zis ca lucreaza la ea de saptamani si tot nu au terminat-o! Ma intreb cum arata acuma! Aaaa…vezi faza, intr-o seara mi-au adus un san de al ei…sa vad daca imi place! Da era…fain, am facut o salata dintr-un san de al ei si un picior de al vecinului de palier. Chiar am uitat sa iti zic de vecin! Bun om…bun om! In fiecare zi imi aduce cate ceva: ba un deget, ba un piciort, ba o pulpa…nu stiu de unde le scoate…dar presupun ca aici tre sa fie vreo piata cu preturi mai mici…si isi permite! Da…e bogat, vecinul! Are multe flori pe acoperis! Ma gandesc sa i le fur intr-o seara…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Andrei, imi cer scuze comentariu era pentru cealaltã scrisoare!
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-11-18 15:30:24
         
 
  Andrei,
sã ºtii cã te înteleg foarte bine mai ales eu ,care am maturitatea de a spune cã am gãsit tot ce cãutam - înca mai caut, cãutarea ta este îndreptãþitã. Sunt atatea întrebãri la care asteptãm un raspuns. E sinistrã scrisoarea primitã, dar dacã în fiecare dimineaþã deschizi zorii, decupând norii , razele vor pãtrunde în sufletul tãu si vor face lumina. Eu am gandit aceste lucruri undeva într-un cimitir la marginea apei nu departe de liniºtea pãdurii – Dragomirna!

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2003-11-18 15:23:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE