FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
xxxx
Text postat de Simona Dobrescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Calitatea textelor ține de valoarea prestației autorilor. Cea a rezultatelor de aprecierea votanților cărora nu li se poate impune să voteze altfel decît le spune propriul gust. Chiar dacă s-ar recomanda niște criterii, e sigur că fiecare va vota după impresiile lui subiective. Întrucît membrii juriului votează cu aceeași pondere ca orice membru, nu e cazul să li se reproșeze ceva în legătură cu stabilirea clasamentului.

Pentru juriu, importantă este realizarea unui eveniment de calitate. Organizaea, procedura. Respectarea tuturor termenelor și prevederilor regulamentului. Culegerea și prezentarea textelor, înregistrarea voturilor, calculul rezultatelor și prezentarea lor într-o formă cît mai sugestivă. E posibil ca ei să fie oameni care n-au mai făcut pînă acum așa ceva și după cum se vede se achită cu promptitudine de o sarcină dificilă. De aceea, eu cred că merită mulțumiri și mai puține șicane fără rost și mai ales fără orizont și miză.

În spatele a ceea ce vedeți sînt o mulțime de mailuri cu discuții și revizuiri ale regulamentului, ca și decizii de a nu face schimbări necugetate după sugestii pripite, de moment.

Eu mă bucur că am de a face cu colegi de calitate, că atmosfera în care lucrăm este una de cooperare fără a fi tensionată și sper că vom duce treaba la bun sfîrșit.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-11-07 22:24:35
         
 
  Calimero, vreau să știi că în momentul când am văzut că tu și cu Jupp, m-ați cotat pe primul, respectiv al doilea loc, nici nu mă mai interesa ce poziție aș fi ocupat în final - pentru mine era suficient!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-11-07 21:17:54
         
 
  Lasa, Luchi, ne-au mai dat si noua, amarastenilor, o sansa sa-ti privim stopurile din spate. Altfel te pierdeai in noapte.

Felictari pentru locul intai, uitai de bunele maniere. De asemenea felicitari celor de pe podium, din preajma, si tot asa mai departe.

Si, nu in ultimul rand, acolo unde se pupa liceenii, organizatorilor (oarei).

 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-07 21:06:15
         
 
  Mulțumesc călduros Claudiei Vesa, lui Dan Constantin și lui Marian Rădulescu, care cotându-mă cu 0 puncte, m-au împiedicat să urc la o înălțime unde riscam să-mi rup gâtul!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-11-07 20:57:02
         
 
  Simona, multumesc pentru informatie, sunteti oameni draguti, succes inca o data participantilor la concurs:)) cu drag!  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-11-07 19:02:45
         
 
  Cum să nu „ai voie” să mai participi, Elena; ce vorbă e asta ? Rezultatele cumulate de Cornel cuprind un clasament orientativ, care să ajute la desemnarea câștigătorilor finali, după epuizarea tuturor etapelor de concurs. Dar la orice etapă are dreptul – și chiar e invitat, cu dragă inim㠖 să participe orice membru Europeea, indiferent dacă a mai participat sau nu la etapele anterioare, indiferent ce punctaj a obținut. Așa că, dragă Elena, spor la versificare și succes ! :)

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-07 16:56:27
         
 
  si eu felicit castigatorii acestei etape si chiar daca textul meu nu a intrunit sufragiile:)) eu ma bucur ca va cunosc, ca sunt alaturi de voi, ca am descoperit in voi oameni deosebiti si sunt mandra sa ma consider ca facand si eu parte din membrii acestui site. Simona, felicitari si urez succes tuturor in etapa urmatoare. nu stiu daca eu, "fiind cea mai slaba":)) ca sa zic asa, mai am voie sa particip la urmatoarea etapa. cu sincera prietenie. Elena |Toma  
Postat de catre ambigua departare la data de 2006-11-07 16:04:39
         
 
  Mulțumesc tuturor celor care m-au votat și felicitări pentru toți, pentru "foarte fruntași" și pentru cei care au trudit pe rime.
SURPRIZĂ!!!
Vreau și eu un premiu (sic!): PREMIUL PENTRU PREMONIȚIE! Asta pentru că sunt singurul care am ghicit, când am votat, ocupanții primelor două locuri.
Cred că nu o luați în serios!
Ce facem, mai discutăm sau nu textele din turul doi?
 
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2006-11-07 13:31:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dan,
Mulțumesc pentru laude, adevărul e că le cam merit :), căci grea treabă am avut de făcut... Am scăpat de „hândel”, în sfârșit... dar, nu știu de ce, parcă tot îmi mai miroase... :)

Nicolae,
Sistemul de punctare a textelor se bazează pe o metodă folosită în management, care se numește „ierarhizarea problemei prioritare”. Nu l-am inventat eu, dar e recunoscut ca fiind cel mai corect, atunci când sunt mulți participanți. Mult mai bine ar fi fost ca votanții să facă o listă ierarhizată cu toate textele din concurs; dar fiind foarte multe, juriul a considerat că ne putem rezuma numai la o listă cu 8 texte din partea fiecăruia. Acesta este încă unul dintre motivele pentru care am afirmat că rezultatele nu sunt foarte relevante.

Vali, nea Genu, Dan, Adelina, mă bucur că cel puțin unii dintre noi și-au păstrat umorul neatins de „flama” înveninărilor fară rost. Recunosc că din partea voastră nici nu mă așteptam la altceva :)



Aș vrea să mai adaug următoarele:

După cum am mai spus, am inițiat acest concurs cu gândul de a coopta membrii Europeea într-un joc al rimelor și al „condimentării” unei glume, după talentul și imaginația fiecăruia dintre noi. Dat fiind că nu s-a pus la bătaie niciun premiu, nici măcar o „încoronare” în cadru festiv, eu una nu mi-am închipuit că unele spirite se vor încinge atât de tare. Am observat nereguli în votare, începând cu „grupuri de interese” și terminând cu comentarii neavenite, referitoare la calitatea textelor înscrise. Afirmații de genul „toate textele sunt proaste”, nu-și aveau locul aici; cu atât mai mult cu cât, cei care au făcut astfel de afirmații, nu au căderea să judece un text mai departe de ideea „îmi place sau nu-mi place”. La fel cum eu, ca moderator, nu aveam dreptul să resping sau s㠄ajustez” vreun text. Dacă cineva își închipuie că poate să placă tuturor, îl suspectez de grandomanie. Gusturile nu se discută, iar aprecierile vor fi întotdeauna subiective, indiferent la ce anume se referă; iar cine nu poate să accepte asta, va avea mereu obiecții de ridicat, și mereu va deturna „jocul” către un duel de orgolii înfierbântate.

După mine, scopul principal al acestui concurs este acela de a ne încerca puterile în versificare și poate, mai ales, de a-i bucura pe colegii noștri de pe Europeea cu texte amuzante. Menirea concursului este de a descreți frunți, nu de a le încrunta. Dacă acest lucru nu se întâmplă, înseamnă că menirea lui a fost ratată. Și, dacă cineva nu are încrederea că cel puțin moderatorul are „fairplay” și nu intervine în niciun fel în soarta etapei, atunci îi propun să se rezume la a privi „jocul” din tribune, fără să participe.

Vă mulțumesc.

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-11-07 08:20:39
         
 
  Felicitari, in egala masura, tuturor.
Succes in etapa viitoare!
 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-11-06 23:02:54
         
 
  Rugaciune pentru concursul urmator...

decat sa ma felicite
Norea, ce-i de lele-un pui,
sa ma-njure, Prea-Marite
fiindca sunt de-asupra lui.
(Genu)

Genu, nu esti consecvent,
Nu-s decat un concurent.
Doamnele striga in cor
Ca te vor... deasupra lor.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 22:30:17
         
 
  decat sa ma felicite
Norea, ce-i de lele-un pui,
sa ma-njure, Prea-Marite
fiindca sunt de-asupra lui.

Postat de catre Dumitru Cioaca

Uite-asa plange mereu
Nestiind ce sa mai faca,
Insa ce sa mai spun eu
Cand sub mine e o Cioaca !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-11-06 21:58:34
         
 
  Rugaciune pentru concursul urmator...

Felicitari inca odata tuturor concurentilor
(Dan Norea)

decat sa ma felicite
Norea, ce-i de lele-un pui,
sa ma-njure, Prea-Marite
fiindca sunt de-asupra lui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2006-11-06 21:39:55
         
 
  Daca s-ar fi acordat 1000 puncte pentru locul 1, 100 pentru 2 si 20 pentru 3, clasamentul ar fi aratat astfel:
Locul 1 textul H cu 3420 puncte
Locul 2 textul O cu 3120 puncte
Locul 3 textul D cu 2400 puncte

Daca s-ar fi votat doar un singur castigator, am fi avut:
locul 1 cu 3 nominalizari, textele H si O
Locul 2 cu 7 nominalizari : D, P, L, R, T, B, J
Locul 3 cu 1 nominalizare textul K
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-11-06 21:37:52
         
 
  Felicitari inca odata tuturor concurentilor, multumiri celorlalti membri ai site-ului care au contribuit cu voturi si in special, felicitari si multumiri Simonei care a stat in rahat pana in gat toata saptamana :)) si care, desi a avut de muncit de trei ori mai mult decat Cornel in prima etapa, si-a indeplinit excelent atributiile.

Daniel, spor la treaba si succes !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-11-06 20:39:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE