FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Clipele la care visam exista, doar ca sunt ratacite printre alte clipe iar noi suntem rataciti printre alti oameni, printre momente nepotrivite dar potrivite cu ceea ce are sa vina pentru ca intr-un final sa traim acel moment la care speram cu adevarat, sa uitam ca ni l-am dorit, sa nu-l simtim cand ni se intampla dar sa il constientizam mai tarziu si sa regasim o multumire sufleteasca fara margini si o fericire asa cum ne-am dorit dintotdeauna sa simtim!

Eu sunt fericit acum! De ce? Nu ma intrebati, nu am un motiv mare si special asa cum ar trebui sa fie, mai ales dupa ce treci prin momente dificile in viata probabil ceva mare si special nu te mai incanta deloc, cu nimic. Dar acele chestii mici :) si speciale si foarte placute cladite una peste cealalalta iti dau acea energie interioara pozitiva si plina de forte gata sa tresara din tine in orice moment.

Speranta exista, melancolia exista, melancolia in exces duce la o stare de tristete sau poate chiar depresie cateodata. Dar daca avem in noi si binele si raul, si melancolia si speranta, si dezamagirea si multumirea de ce sa nu incercam intotdeauna sa alegem ceea ce e pozitiv pentru noi ca oameni, si pentru noi ca personalitate si sa reusim intr-un final sa fim mai buni decat eram inainte, mai intelegatori si mult mai atenti la tot ce se petrece in jurul nostru si cu cei din jurul nostru. Pentru ca fiecare are un suflet, iar fiecare sufera cand e ranit, rade cand e fericit, ofteaza cand e trist, si mai ales pluteste cand este iubit si iubeste.

Zambiti, aveti incredere in voi si prietenii vostri. Nu lasati nimic sa va afecteze cursul si dorintele pentru ca dorintele nu intarzie niciodata sa se transforme in rezultate atunci cand ne straduim cu adevarat sa mergem mai departe cu zambetul pe buze, si mult mai intelepti si experimentati indiferent de cate greutati apar pe drum.

fragment luat din jurnalul meu online http://jurnalulnational.blogspot.com/
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE