FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doamnei/Domnisoarei Eliza Voicu

1. Nu cred ca importă pentru dvs. relația dintre mine și domnul Atanasiu. Dacă importă înseamnă că aveți o problemă pe care cred că e cazul să v-o rezolvați.

2. Dacă aveți o opinie referitoare la un text de-al meu, vă rog să o faceți în susbsolul acestuia. Respectiva opinie să se refere la text, pentru că altceva nu mă interesează într-un mediu virtual literar.

Vă mulțumesc.

 
Postat de catre Lia Tudoran la data de 2006-10-25 19:49:28
         
 
  jena este patetica si...personala...existenta este da, la extreme...asadar:

CTA-mai tragi pisica de coada?
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 21:10:08
         
 
 
Pios.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 21:07:51
         
 
  Atnci sa pastram un moment de jena.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 21:05:49
         
 
 
Este un paradox, un oximoron. Numai acolo însă mai există rușine. Sau măcar nerușinare. În rest doar făcături.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 21:04:18
         
 
  candva...Liviu Bordas a replicat : o sa taiem pruncul in doua?...cred, replica ( un deja-vu) imperios... se cere !  
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 21:00:18
         
 
  Asta am si facut. N-ati fost atent?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 20:59:55
         
 
 
De ce nu apelați la sursă, este formula lui ex.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 20:58:19
         
 
  OK. Daca-mi explicati cum va voi raspunde. Ca mediul invocat imi este strain. (ma va amenda ecs!) Dar cine stie?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 20:56:58
         
 
  CTA- intrebarea este alta: tu inca tragi pisica de coada?

cruel, cruel...

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 20:54:56
         
 
 
Domnule Cristescu, n-am făcut decît să citez citatul dv. Acum mă pot întreba și eu ca un oarecare anonim, în măsura în care aș crede că v-aș fi lăsat cumva fără replică, dacă nu cumva vă rușinați ca o virgină de bordel.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 20:51:58
         
 
  Oooooffff,

D-le Atanasiu,

Ati utat contextul? Exasperata de comentariile lui Ecs Loredana Cristea intentiona sa se retraga. Eu v-am dat pe amandoi ca exemplu de tenacitate. Ca sa nu fuga din fata lui ecs.
Cand v-am zis sa va ignorati am facut-o ca in procedeul reducerii la absurd. Ca ultima formula. Cand nu mai exista nici o punte de comunicare. Puteti sa va replicati reciproc in limita regulamentului cat doriti. Ati vazut, asa cum ecs greseste cand va face postator la hectar asa si dvs gresiti ca ii subestimati inteligenta. El a creat un mecanism de a replica in stilul lui, cam rudimentar e adevarat, insa a colit regulamentul si nu i se poate reprosa nimic.

Cred ca ma repet cu exemplul dar Dvs procedati ca baietelul inteligent care chinuind pisica este amenintat de mama sa ca o sa-i faca si ea lui tot ce o sa-i faca el pisicii adica o tragi de urechi te trag si eu pe tine, o tragi de par te trag si eu. Si asa mai departe. La care baietelul raspunde: dar daca o targ de coada? Dvs m-ati lasat fara replica invocand "AUT CAESAR AUT NIHIL"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 20:37:08
         
 
  tragedie: nu miroase a incaierare...Liviu, doar pareri, relativitate, (agramare) si se merge mai departe...asta seamana sau miroase atat de cunoscut...existenta in fiecare fibra...si culmea, nimeni nu cedeaza...asta este frumos...altfel, cum am parcurge inspre...

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 20:33:36
         
 
  Motto
,,Asa-i nea Cornele"

Maestre, ma joc atat de frumos cu neuronii cei postatori la hectar incat rad de ma prapadesc.

,,O să-l ignor pe ex, în fond, băgîndu-l în seamă, l-am scos din anomimat. Spălați-vă pe cap cu el. Cu scuzele de rigoare, chiar dacă n-am băut decît apă rece."

Doamne rad in hohote....
Maestre te bantuie duhul cel paratoriu....
Sunt momente cand nu sunt sigur daca ceeea ce produceti pe Europeea reprezinta doar o gluma buna sau sunt rodul unei arogante semi-docte, de scolar clasele I-IV.

notre respect....

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-24 20:32:26
         
 
  Dacă aș fi ecsintescu virtual, aș sta în fața monitorului, cu degetele fremătînd de dorința de a posta un comm. scurt, tipic ecsintescian:

hi hi hi...

Oameni în toată firea, și sunteți la un pas de o încăierare generală.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-24 20:26:01
         
 
 
"AUT CAESAR AUT NIHIL"

Domnule Corbu,

Sînt multe locuri în intervențiile dv. unde oscilați între permisivitate și ațîțare. Îndemnați membrii la bărbăție. Poate asta înseamnă însă doar să tacă și să înghită. Poate cine știe...

O să-mi permit o urare la limita regulamentului. O să-l ignor pe ex, în fond, băgîndu-l în seamă, l-am scos din anomimat. Spălați-vă pe cap cu el. Cu scuzele de rigoare, chiar dacă n-am băut decît apă rece.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 20:22:10
         
 
  CTA- rad...insa ai dreptate...partial...nu o sa-mi explic acum "exfolierile gramaticale" fiindca nu e cazul si (ma crede) exista parti in existenta umana care raman personale...ignora-mi greselile (pe care le-am sesizat totusi...nu uita!) si asimileaza restul comentariului, please,

renunta la compozitia de gelatina...nu e stilul tau...(?)

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 20:04:13
         
 
  Erata "Si ma uitat" se va citi "Si am uitat"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 19:58:45
         
 
 
ma simt prost sa fac pe "desteapta", cand de fapt stiti tot
Gina

Eu m-aș simți și mai prost dacă aș scrie așa:

a-ti aparut cu un text

atunci cand a-ti elogiat poemul

cuvinte care compromiteau regulamentul

Am observat doar cîteva paie, poate oculistul vede mai multe.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 19:58:33
         
 
  Nota,

Apreciez initiativa concursului si-i felicit atat pe organizatori cat si pe toti participantii la acest concurs.

Am citit anecdota si mi-a placut.
Textul D-lui Ecsintescu fata de aceasta anecdota este neadecvat si deturneaza sensul intr-o directie care sigur nici macar conotativ de ordinul 7 nu facea trimitere la ce insinueaza domnia sa ca ar face trimitere. Procedeul este lipsit de fair play distinse coleg si carcotas de frunte. Si ma uitat CTAfob!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 19:57:21
         
 
  eratele lui "ati"...sorry  
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 19:53:16
         
 
  CTA,

1. a-ti aparut cu un text de "gelatina"

2. Eliza Voicu a replicat argumentat "os pe os"

3."Cred că aici insinuează că am încălcat regulamentul. Poate nu sînt suficient de subtil. Sau sînt prea suspicios?" - paragraf comm anterior CTA

concluzie: nu, Eliza s-a referit ferm la atitudinea dvs, atunci cand a-ti elogiat poemul "magiun" ( trebuie sa rad...sorry), al Liei T, care da, continea cuvinte care compromiteau regulamentul Europeea...un fel de " hai sa ne vedem propria barna din ochi...inainte de a vedea paiul semenului...)

4. Emanuel Cristescu a replicat decent si argumentata, cu siguranta avand arhivat in memorie originea conflictului

5. ma simt prost sa fac pe "desteapta", cand de fapt stiti tot ceea ce este de stiut....(n puncte...)

6. concentrati-va pozitiv asupra concursului initiat...

un observator,




 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 19:50:16
         
 
  Se pare ca dvs. nu pricepeti sau nu vreti.

Nu am spus NICAIERI, d-le Atanasiu, ca regulamentul e "incalcat copios de ambele parti".
Ma refeream la totul altceva, d-le Atanasiu, in speta, la textele celor "care vor sa faca "un lucru mai mult sau mai putin serios pe acest site" (citat din spusele dvs.)

Stimate domn, NU imi mai atribuiti cuvinte/idei pe care nu le spun.
Si da, nu sunteti suficient de subtil (nu sunteti deloc subtil, ca sa fiu sincera) si da, sunteti suspicios (v-am raspuns la intrebari).
Nu am insinuat ca incalcati regulamentul.
Cum se face ca intelegeti numa ce vreti?

Ia uite cum dam din hora in sarba...
D-le Atanasiu, d-le Atanasiu, d-le Atanasiu... nu ar fi mai bine sa lasati deoparte toata ura asta si sa renuntati la circul asta de pe site?
Vi s-a sugerat de nenumarate ori sa ignorati si ma repet, daca sunteti un om "cu capul pe umeri" atunci aratati asta.
In caz contrar raman la convingerea ca va place si atunci nu-mi ramane decat sa va zic distractie placuta.
Primiti ceea ce meritati.

 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-10-24 19:46:01
         
 
  Fiti rezonabil,

Regulamentul a fost incalcat de ambele parti dar nu in acest text. Ci in diverse texte si perioade. Si s-au luat masuri si se vor lua masuri. Nu-mi faceti procese de intentie.

Daca imi semnalati cazuri concrete voi lua masuri.

Credeti-ma pe cuvant nu tin si nu doresc sa tin partea nimanui.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 19:33:31
         
 
 
Se pare că Eliza nu știe regulamentul, dînsa susține că, din contră, regulamentul e încălcat copios de ambele părți. Vă puteți pune oare de acord?

"Acum va pricep strategia: oamenii care vor sa faca un "lucru mai mult sau mai putin serios pe acest site" au voie sa incalce regulamentul.

Domnule Atanasiu, regulamentul (daca tot tineti asa cu dintii de el) este acelasi pentru toti.
Nu conteaza ca x sau y face sau nu ceva pentru site. Asta nu-i da dreptul sa-l incalce."

Cred că aici insinuează că am încălcat regulamentul. Poate nu sînt suficient de subtil. Sau sînt prea suspicios?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 19:25:08
         
 
  Distinse CTA,

Cum v-am mai spus cred ca mi-ar fi mai simplu sa pacific Orietul Mijlociu decat pe domniile voastre. Insist sa nu ma mai implicati in aceste certuri cronofage si fara finalitate.

Desi nu agreez replica de mai sus dupa opinia mea aceasta nu incalca regulamentul.

Vulgaritatea este o categorema foarte larga. Si as deschide o adevarata cutie a Pandorei daca as da curs sesizarii Dvs. Tipul de vulgaritate pe Europeea il respinge de plano este utilizarea cuvintelor vulgare la modul explicit.
Insa repet poate, amandoi va aflati intr-o disputa cu miza joasa. De ce nu incercati sa va ignorati reciproc indiferent de ce va spune celalalt?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-10-24 19:17:41
         
 
 
Există o mică diferență pe care dv. nu doriți s-o remaracți, ura mea nu ricoșează asupra altor persoane și situații. Lucru care se petrece cu ex de două zile.

Textul Alinei este de departe superior producțiilor lui ex și, dacă vă aduceți aminte, i-am sugerat o modificare rezonabilă. Oricum, autorii sînt suverani. Ca și editorii.

Știu că aveți o funcție ingrată, dar, observați, și eu mi-am asumat una delicată. Pe care o voi continua numai dacă voi fi susținut de colegii de echipă. În caz că mă dezavuează, voi renunța onest la această funcție atît de impunătoare încît a stîrnit un adevărat tsunami.

Sînt și eu vinovat fără doar și poate, dar, țin enorm la nuanțe, sînt vinovat cu șarm. Nu sînt atît de urîcios și de înrăit. Vi se pare chiar un lucru de nimic? Și nu apelez la ura de rasă, de clasă etc. Și nici la un anume vajnic limbaj. Știți să ocoliți la fel de bine subiectul discuției. Felicitări.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 19:06:10
         
 
  CTA,

acest text este de-a dreptul hilar...si chiar seamana cu rabufnirea unui copil...paracios...caruia, musai trebuie sa i se faca dreptate indiferent de circumstante... miroase parca a "cuib de cuci" , amnezii si interpretari subiective...Eliza, are o tinuta oficiala, (afirmati), asa e, matale, se pare, de data asta ai argumentat cu bocancul...problema este ca ceea ce s-a afirmat de Eliza Voicu, are verticala, ceea ce "matale" replici este "inodor"...

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-24 18:58:33
         
 
  Domnule Atanasiu, se pare ca evitati sa raspundeti la ce v-am rugat. Nu mai conteaza.
M-am convins. Daca cele postate de dvs. mai sus sunt vulgaritati cele din textul "magiun" al amicei dvs. ce sunt?
Nu va sta bine in ipostaza asta de copil rasfatat si paracios cand, de fapt si de drept, purtati aceeasi vina ca si dl. ecs.
Si nu, d-le Atanasiu, nu sunt sora nimanui, cu atat mai putin a d-lui ecs. cu care n-am schimbat nici tel, nici discutii pe ym nici emailuri, nimic niciodata.

Sunt editor pe site.
Multumit de raspuns?

Nu asta conteaza d-le Atanasiu, ci faptul ca nu puteti recunoaste ca SI dvs. sunteti la fel de vinovat ca si d-l ecs.
Greu, asa-i?
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-10-24 18:52:22
         
 
 
Eliza, ai o ținută foarte oficială, ești cumva sora lui ex sau a regulamentului? M-am uitat să văd cine ai putea fi, ai postat numai o felicitare de paști sau de ziua femeii, n-am văzut prea bine.

Ne jucăm cumva de-a baba-oarba?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 18:43:34
         
 
  Intelegeti gresit.

Acum va pricep strategia: oamenii care vor sa faca un "lucru mai mult sau mai putin serios pe acest site" au voie sa incalce regulamentul.

Domnule Atanasiu, regulamentul (daca tot tineti asa cu dintii de el) este acelasi pentru toti.
Nu conteaza ca x sau y face sau nu ceva pentru site. Asta nu-i da dreptul sa-l incalce.

Si uite, nici macar acum nu v-ati abtinut: d-l ecs. nu "s-a produs" sub text, a lasat un comentariu STRICT la text, domnule Atanasiu, doar ca orbit de ura (Lia fiind amica dvs.) n-ati observat asta. Interventia dvs. a fost nejustificata, cu atacuri la persoana si injurii. Corect, nu?

Daca e sa fim drepti... pai sa fim pana la capat domnule Atanasiu, nu sa strigam "uite hotul".
Hai sa ne privim in oglinda...

Asa cum spuneam, vina este de ambele parti.
Nu mai incercati sa inselati balanta.
Cam atat.

P.S. E nevoie sa va mai spun ca nu am nici cea mai mica legatura cu d-l Corbu?
Cred ca ultimul dialog (email) cu dumnealui a fost acum 2-3 luni.
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-10-24 18:27:30
         
 
 
Înțeleg că sînteți purtătorul de cuvînt al domnului Corbu cînd nu-i convine să se arate în altă ipostază?

De data asta era vorba de niște texte ale oamenilor care au vrut să facă un lucru mai mult sau mai puțin serios pe acest site. Sînteți de acord ca sub ele numitul ex să se producă așa cum o face?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 18:07:16
         
 
  Si inca un lucru... de ce textul Liei Tudoran (alias stim noi cine... ) a fost agreat de dvs.?
"mare futai", "curvei", "ne masturbam" cum vi se par? Aici nu s-a incalcat regulamentul?
Ah, ma scuzati, este prietena dvs.. Are voie, nu-i asa?
Domnule Atanasiu, sa fim seriosi, nu de regulament va pasa (pentru ca atunci cand este incalcat de prietenii dvs. nu reactionati).
Marea "problema" este d-l ecsintescu. Asta este problema dvs. nu regulamentul...

 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-10-24 17:54:22
         
 
  Sa-mi fie cu iertare, domnule Atanasiu, dar lasati impresia unui om plin de ura pana in varful parului. La fel, lasati impresia ca va place, totusi, "razboiul" asta pentru ca altfel nu inteleg de ce tot suflati in foc ori de cate ori simtiti ca se stinge.
Daca domnul ecs. este "asa si pe dincolo" si dumneavoastra om "cu capul pe umeri" de ce nu dati dvs. dovada de maturitate? Dar nu...
Cum va explicati ca sub textul Loredanei Cristea v-ati legat de comentariul domnului ecs. desi procedeul era incorect? Cum va explicati ca acolo chiar dvs. l-ati jignit? Alea nu sunt atacuri la persoana? Si nici macar nu va zisese nimic, pur si simplu ura din dvs. nu v-a dat pace.
Domnule Atanasiu, eu zic ca inainte de a fugi repede la "mamica" ca aia mici si paraciosi ar fi bine sa ne uitam putin in urma si sa vedem ca exista atacuri la persoana si jigniri de ambele parti.
Nu mai faceti pe ingerul nevinovat. E jenant, zau asa...

Amandoi sunteti la fel de vinovati. Cu singura deosebire ca d-l ecs. lasa impresia ca se "joaca" cu dvs. iar dvs. ca sunteti robit de ura.

Penibil
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-10-24 17:39:18
         
 
 
Domnul Corbu nu are timp, după cum a spus, să citească tot ce se scrie pe site și a atras atenția tuturor că trebuie să fie anunțat de cele pe care unii dintre noi le credem a fi dincolo de limitele instituite de dînsul. Eu unul cred că așa s-a întîmplat, greșesc, nu? E acolo altceva decît jargonul "spermatico-menstrual"?

Presupunînd că ți s-ar adresa ție astfel de imbecilități, cum le-ai mai vedea? Presupunînd că un ins turbat de furie e lăsat să se manifeste în halul ăsta la infinit, te-ai simți bine pe acest site? Eu unul, nu.

Încerc s-o spun, s-o fac cît mai vizibilă. Nu dau ultimatumuri, nu ameninț, nu ies din DEX, nu îl atac pe oponent, ci năravul său fără de leac.

Dacă nimeni nu vrea un regulament serios sau o comiție pentru sancțiuni măcar morale ale acestor porcării, pentru mine ele nu sînt de suportat stînd cu mîinile-n sîn.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-24 14:09:25
         
 
  Corneliu, cred că domnul Corbu le putea citi în pagina originală.
Abia se stinsese polemica. Ce rost are?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-24 11:33:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE