FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Ne face sa va anuntam ca doamna Flavia Cosma, poeta din Romania, stabilita in Canada, colaboratoare a revistei noastre, a primit Primul Premiu la PRIMER CONCURSO POEMAS POR LA PAZ, in Argentina pentru poemul "Anotimpul Iubirii"
Sincere felicitari.

Detalii:http://www.bilingualmca.bravehost.com/
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am si eu o nelamurire sunt destul de noua pe site si as vrea sa stiu si eu cum e faza cu nivelu,care sunt criteriile in functie de care se creste sau se scade nivelu


multumesc mult
 
Postat de catre Ioana Luminita Parna la data de 2005-05-23 11:11:50
         
 
  Recent m-am uitat peste poeziile lui Florin Iaru, un om cu idei extraordinare (are rubrica saptamanala in B24) si am fost surprinsa (nici acum nu stiu daca surprinsa neplacut sau surprinsa si atat) de vulgaritatea unor versuri ale dumnealui. Totusi, pe masura ce reciteam, imi dadeam seama ca acele vulgaritati isi aveau rostul lor, subliniind exact nuanta si tonul poetic ce s-au vrut atinse de catre autor.

Nu sunt nici pentru nici impotriva acestor vulgaritati. Depinde foarte mult de context, de cititor, de calitatea textului per ansamblu, de natura mesajului transmis samd.
 
Postat de catre l;'l da la data de 2005-05-05 23:19:55
         
 
  e greu de dat inca sfaturi pentru noua fata a sitului.
Va rog sa accesati urmatoarele situri literare si sa vedeti cum l-au gandit si altii:
www.poezii.ro
www.nordlitera.ro/index.php
www.scrie.com
www.romanialibera.com
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-05-02 09:10:24
         
 
  Incarcati de la adresa:

http://ui.skype.com/ui/0/1.1.0.79/ro/latestversion?ver=1.1.0.79

Un program gratuit de telefonie cu toata lumea. (evident aveti nevoie de un computer, microfon si casti insa puteti vorbi cu oricine (daca are un computer, microfon si casti) din toata lumea, oricat, gratuit.)

"vicobnoru" yahoo si skype.

1. Daca a "veni" zilnic de mai multe ori inseamna "rar" nu am ce sa mai spun. Prezenta mea este una extrem de discreta atata timp cat totul este OK.

2. Arta presupune libertate nu sefi. Ma manifest numai sub aspect functional adica achit taxele si vad functionarea sitului in parametrii actuali. Tin seama de propunerile tuturor userilor si pregatesc o noua versiune. Insa eu nu sunt informatician asa ca lucrez cu o echipa de informaticieni pe baza unei teme de proiectare pe care o elaborez eu tinand seama de sugestiile userilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2005-05-02 07:28:50
         
 
  draga cristescu te-as ruga sa-mi lasi un ID
pentru yahoo messenger
as discuta cu tine niste amanunturi si idei despre sit p-u imbunatatire :)
serios sunt serios
caci daca dau idei pe sub texte sau pe mail controlezi rar si cu atat mai mult ca tu vii foarte rar ..da ma rog esti sefu :)))))
deci daca te hotarasti imi lasi un ID sau cel putin sa-l ceri pe al meu ....astept si de data asta cred ca poate vii in decurs de o luna pe sit :)
o zi buna... si sarbatori fericite
 
Postat de catre hose armando pablo la data de 2005-05-02 00:43:21
         
 
  as veni si eu cu un scurt mesaj catre editorul principal. eventual subscriu domnului asta inaintea mea cum ii mai zice ...ionut cred(bafta frate) deci despre vulgarisme
eu am atins tema asta aici nu de aceea ca as fi impotriva lor ba invers si as vrea ca domnul tudor chiar daca le are pe undeva sa nu le stearga dar sa le lase asa cum sunt... sunt de forma estetica ce aduc o oarecare forta si fara ele chiar in literatura nu se poate merge cu sufletul impacat. optez pentru lichidarea cenzurii complete de pe acest sit . va dati seama domnule cristescu ce sansa exista de a transforma europeea inr-un sit libertin unde fiecare sa se simta ca acasa. pe tema asta s-ar putea discuta bine poate intre timp are sa apara propuneri numai ca dumneavostra vad ca sunteti foarte ocupat si veniti rar de tot sa cititi ce se mai face :)
oarecum suntem pentru ca acest mediu literar sa evolueze si cat de curand este posibil. as cere permisiunea de a baga niste texte foarte frumoase ce-i drept cu vreo doua cuvinte care vor cere cenzura ....de sta apelam la dumneavostra sa vedem reactia celor de sus... sunt sigur ca acest sit in comparatie cu alte sit-uri s-ar privi de minune cu libertate totala in exprimare.
numai bine
 
Postat de catre hose armando pablo la data de 2005-04-29 02:00:17
         
 
  Dacă tot a fost deschis subiectul aici, o să încerc să-mi expun și eu un punct de vedere. Nu am scris până acum folosind cuvinte ce ar putea fi catalogate de unii „vulgare”, și nici n-am remarcat asemenea expresii pe aici. Cum acest site se dorește a fi o „alternativă necenzurat㔠a altora similare, cred că dacă unele cuvinte vulgare, menționate mai jos de Hose Armando Pablo, precum și cele autocenzurate de Nicolae Tudor, ar putea fi acceptate în spiritul –să-i zicem- progresului, sau a experimentului literar. Nu cred că scopul lor e atacul la persoană sau la bunul simț. Ar fi o idee bună șansa la o liberă exprimare, bineînțeles după o analiză atentă asupra tuturor implicațiilor pe care le-ar aduce o asemenea decizie.  
Postat de catre 123 123 la data de 2005-04-28 04:06:38
         
 
  Da, eu am in textele mele asemenea expresii. Va asigur ca am meditat mult asupra lor si am decis sa le dau drumul. In urma comentariilor dv sunt dispus sa le retrag.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-04-21 08:26:53
         
 
  Evitarea vulgaritatilor este poate singura "restrictie de exprimare" de pe acest site care pana acum pare a nu suferi de asa ceva. Sigur, editorul nu poate citi tot ce se publica. Un nivel acordat a insemnat "dotarea" unui user cu o anumita incredere. Daca a inselat aceasta incredere va suferi consecinte. Semnalati exact textele care au incalcat aceasta regula a bunului simt si vom lua masuri.
Era de la sine inteles ca toti membrii site-ului sunt rugati sa semnaleze astfel de cazuri. Daca vreunul dintre userii cu nivel mare a validat un astfel de text va fi responsabil, inclusiv editorul. (Am incredintat altcuiva pentru o perioada, cat am lipsit din tara unele prerogative si-mi fac "mea culpa"
Asadar astept toate semnalarile, si toate sugestiile si nemultumirile. Noul site va tine seama de toate observatiile.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2005-04-21 06:30:03
         
 
  domnule editor (pacat ca lenea nu imi permite sa folosesc alt mijloc de comunicare) am o mica nelamurire. cenzura de orice gen este interzisa conform bla bla bla...
nu ati avea o clipa sa-mi spuneti daca cuvinte ca pu.a pi.da si alte cuvinte cu o forta deosebita (uneori se numesc vulgaritati) sunt interzise si daca se scade din nivel pentru asa ceva ?...
 
Postat de catre hose armando pablo la data de 2005-04-21 02:15:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE