FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  paranoia, este o boala tratabila...depinde de pacient...

goia

"intr'u lamurirea lui Virtu'...si nu numai...
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-10-18 22:42:15
         
 
 
M-aș fi mirat să nu-ți cunoști afecțiunea cu întreg sindromul: idei fixe, susceptibilitate, orgoliu exagerat, mania persecuției, halucinații. O știe tot site-ul. Trist este că n-are leac. Dar poți trăi cu ea, ți-a spus-o și tata-popa: tîmpenia nu-i un păcat!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-18 20:23:04
         
 
  Da, am aflat, paranoia e o boala!!!

Intrebare: Cine v-a zis ca puteti sustine o discutie? Voci interioare? Si ce va face sa credeti ca aveti un comportament elevat? Eseurile de cresa cu orar prelungit?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-18 20:07:27
         
 
  Nu, domnule Corneliu. Nu doresc sa fac ceea ce faceti dvs.

Multumesc pentru aceste citate, da, e clar. Nu le stiam. Din cate inteleg ele apartin conducatorului de sit, dl E Cristescu. Ma inclin in fata voitei sale, adica accept ceea ce spune avand insa dreptul de a nu fi de acord. Daca viata este atat de dura, iar omul pentru om este precum lupul, mai ales acum cu intrarea Romaniei in UE cand se prevad cele mai mari nenorociri din punct de vedere al nivelului de trai, da intr-adevar este o necesitate sa fim duri si sa nu traim ca-ntr-o sera.

Mai vreau sa stiu cateva lucruri, apoi n-o sa va mai deranjez: de ce doriti sa schimbati oamenii? De ce ii cautati doar pe cei puternici, un fel de arieni ai noului mileniu? De ce nu lasati aici un sit de literatura (cu oameni de tot felul, puternici, slabi, destepti ori prosti care scriu si atat) iar razboaiele sa le purtati in forumul sitului?

Va multumesc pentru timpul irosit cu mine.
 
Postat de catre Alina Ionescu la data de 2006-10-18 18:10:10
         
 
 
Alina, revin ca să nu te pun aiurea pe drumuri:

"Distinse Corneliu Traian Atanasiu,

[...]Eu nu am nici capacitatea, nici posibilitatea nici timpul să definesc exhaustiv conceptele de vulgaritate, trivilaitate, licențios, etc. Însă am speranța că membrii sitului au discernământul necesar, și vă consider printre cei calificați pentru aceasta, pentru a face diferența între diversele tipuri de limbaje.

[...]Europeea este pentru oameni puternici. Oameni capabili să facă față oricăror provocări.
Viața în sine este dură. Latinii spuneu Homo homini lupus. Și nu s-a schimbat mare lucru de atunci.
Europeea nu este și nu se vrea a fi o seră."

Fragmentele le găsești dacă vrei la sursă. Sînt din comentariile lui E. Cristescu la textul său ULTIMATUM SI DEMOCRATIE (*** ).

Nu mi-le pun în frunte, deși îmi face plăcere să constat că ceea ce fac este apreciat și altfel decît insinuezi tu. În caz că vei prelua tu această sarcină ingrată, îți voi ceda locul cu plăcere. Pînă atunci o voi continua totuși eu.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-18 16:54:08
         
 
 
Puiuț etilic, care-i diferența între ceea ce, cu desărîrșită ipocrzizie, incriminai la Nicolae:

"Sper sa nu mai faceti taraboi gratuit. Ar insemna ca aveti ceva la cap."

și întrebarea ta? Cămășuța, te rog. Medicația, mai atent că ai iar frisoane. 40 de grade e o stare febrilă periculoasă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-18 16:18:15
         
 
  Paranoia e o boala???
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-18 15:35:33
         
 
 
Alina, eu cred cu tărie că tu nu pricepi miza acestor discuții. Și mai cred că, asta poți vedea în unul din comentariile lui Emanoil Cristescu la un text al marelui maestru, nu accepți că lucrurile pot fi discutate decent și răspicat. Nu știu de ce eu fac scandal și ex ar face pace. Încerc doar să spun lucrurilor pe nume. Tu exagerezi într-un sens de care te asigur că este greșit. Eu nu mă cert, discut doar. Dacă nu poți susține o discuție, nu cred că trebuie să te inflamezi. Nu vorbești despre ce am spus mai sus, ci confunzi capul struțului ascuns în nisip cu pacea pe pămînt.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-18 14:03:56
         
 
  Cred ca am facut o greseala si acum va trebui sa scriu din nou. Poate ca am sa fiu mai explicita acum. Desi aveam senzatia ca ma logasem, se pare ca nu am facut-o....dar daca se repeta comentariul, imi cer scuze . Incepusem cam asa....doua concepte, ma leg de doua concepte: inteligenta si imaginatie. Nu sunt savant sau cine stie ce geniu, drept pentru care ma rapotez la ceea ce am citit. Termenul inteligenta apare din timpuri imemoriale, consacrat de Cicero; este puterea si functia mintii de a stabili legaturi si de a face legaturi intre legaturi (inter-legere ). Inteligenta apare atat ca fapt real, cat si ca unul potential, ca proces, cat si ca aptitudine, ca forma cat si ca atribut al organizarii mintale si comportamentale. Platon ne vorbeste de "phrenesis", capacitatea emotionala a omului de a intelege ordinea in univers, in scopul de a se conduce pe Sine. As putea sa continui cu Aristotel ( noos), cu Hobbes, dar ma opresc aici, fara insa a-l omite pe Leonardo da Vinci care pune inteligenta in contextul vietii. experienta ne da ceea ce exista, dar ea nu poate fi folosita daca nu este interpretata.
Imaginatia implica simbolismul verbal, iar imaginile sunt, uneori, descompuse prin abstractizari pe baza de scheme logice, nu justifica ignorarea faptului ca in timp ce gandirea tinde spre polarizarea conceptuala, spre constructia ideationala, teoretica, folosindu-se de rationament, imaginatia tinde spre o plenitudine intuitiva, mentala, spre constructii similisenzoriale, complexe si intuitive, eliberate de orice reglementare.Sub raportul preciziei, combinatorica imagistica este inferioara celei verbo-conceptuale, dar este mult superioara din punct de vedere al posibilitatilor si al plasticitatii.

pe mine m-a lasat mama natura mai blanda din fire. cand un om vorbeste mai deocheat, eu zimbesc. Si dau vina pe imaginatie....
 
Postat de catre Musatescu Sara la data de 2006-10-18 11:49:45
         
 
  Domnule draga. Chiar nu inteleg cum de nu realizati ca sunteti pe un drum fals, nu faceti decat valuri si scandal. Ori poate gresesc si acest sit se doreste o scoala de corectie, o inchisoare unde membrii trebuie reintegrati in societate. Nu e zi de la Dumnezeu sa nu va certati si sa nu aduceti jigniri si apoi sa le primiti inapoi. Faceti un deserviciu sitului, credeti-ma.  
Postat de catre Alina Ionescu la data de 2006-10-18 10:26:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE