FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  stimabile Corneliu Traian Atanasiu,
Intamplarea streotipa pentru mine face sa ma intorc Penes Curcanu de la o ciudata orgie bahica.
Mi-a placut suieratul prozelor vibrate onomatopeeic. Ca si versul soptit in cercel frantuzeste. De glasuri feminin agramate.
Ma intorceam cu pulpa ranita si ce-mi fu dat sa vad.
,,MA-TA " si ,, Boschetar" scuze Caps Lock.
Pentru un postuludiu infinitzecimal e prea mult.
Chiar daca in sofismul pe care il triumfati orice registru injurios e foarte searbad.
Raman la parerea ca dl Nicolae Tudor a gresit semantic.
Pe un site literar cel putin.
Si nu inteleg de ce va bucurati cand se paraseste site Europeea? Vreti sa stingeti lumina.M-am prins. In intuneric toate obiectele subzista prin pipaire accentuata? Chiar si compunerile dvs.
Il rog pe dl Nicolae Tudor sa posteze si de-acum incolo. Ai stil stimate domnule. Mai ales ca intrebarea numarul 14 nu a fost formulata. Mai ales ca nu s-a raspuns la celelalte.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-15 10:58:12
         
 
 
Mielușel cu limbi de șarpe,
Despletite-n șapte’ș’șapte,
Nicolae te luă-n brațe
Și tu-l toci și-l dai la rațe!?

(Știu că te pricepi la limbajul bodegar ca și la cel bordelez, dar susținătorul tău tocmai își lua adio. Chiar vrei să rămîi singurul "bodegar"?)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-15 10:40:29
         
 
  Doamne Dumnezeule treaz...
Aluncam pe un derdelus ciudat.
D-l Nicolae, sunteti matur si in puteri. De aceea cred ca remarcile dvs vis a vis de distinsul CTA, nu numai ca sunt lipsite de bun simt dar arata o oarecare lasitate.
,,ca faci schimb de idei cu ma-ta, asa vorbesti?"
urat. Foarte urat. Lipsit de orice aciditate a frazei. Sunt convins ca distinsul domn va enerveaza. Dar o face inca ( sunt derapaje lugubre)stilistic.
,,Nu ma intereseaza filozofia ta. Ca om te consider un boschetar ordinar.
Si-am incheiat cu acest sit."
Ca om dl Corneliu Traian Atanasiu poate fi mai rau sau mai minunat decat userul CTA.
Important este ca trebuie sa-i respectam postarile. Asa cum sunt. Si sa dam Cezarului ce este al Cezarului, dl C.T.A. e sublim.....Nu am spus ca si lipseste cu desavarsire...(glumesc)
Imi pare rau sa o spun dar cred ca nu aveti replici in ceea ce-l priveste pe C.T.A. si atunci recurgeti la un limbaj total ne literar.
Nu ii iau apararea distinsului, dar cred ca acest limbaj este pur si simplu bodegar.
E drept cauzat de o insiruire neologistica de fraze sofiste marca Cta. Dar dansul ne-a obisnuit cu asa ceva.
Sper ca Nicolae Tudor si Corneliu Traian Atanasiu sa nu paraseasca acest site. La fl si Ionut Caragea. E chestia de ...deja vu....


 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-15 10:21:08
         
 
 
Nicolae, nu toți pricep cum funcționează neuronii tăi. Dar dacă ei ar funcționa și într-un regim care pricepe aluziile simple (dar pline de haz) ale limbii române nu ar comite aberații numai ca să se afle-n treabă. "Dacă ar fi citit" e la trecut și se referă la faptul că ceea ce scrisesem se află pe acest site de multă vreme. Și, pentru că ești un comentator atît de combativ, l-ai fi putut citi ca să-ți faci mîna. Dar, întrucît se poate crede că cine scrie e bine să fie și citit, ai văzut că acolo eu fac referire la o mulțime de alte scrieri pe care le puteai citi fără să ți le recomand eu ca să nu scrii un comentariu atît de deșucheat.

Crezi cumva că se scîrbesc mai mult de mine decît de "literator", decît de persoana ta realmente săracă cu duhul (sărăcie care produce doar cacofonii stilistice)? Evident că știi să fii nepoliticos, numai că n-ai subtilitate și vorbești ca la ușa cortului. Cuvîntul prost nu l-am folosit, iartă-mă, nu te-am făcut eu, ci mama ta. Faptul că te simți așa te onorează.

Eu îți urez drum bun. Mai bun decît cel de aici. Dacă vei încerca să nu confunzi literatura cu libertinismul opiniilor lipsite populiste.

Cred că te înșeli cînd spui că-s la putere, sînt doar mai în putere ca tine, luînd în considerație strict competența unei polemici simultan acidă și cu ceva idei.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-15 09:03:48
         
 
  “hazul numeric nu l-am priceput”
Cum nu pricepi? Eu am facut un comentariu la 12, tu ma sfatuiesti sa-ti citesc aberatiile la 21, a doua zi vii si spui ”daca citeai ce ti-am spus nu mai faceai comentariul.”
Din cauza ta (stiu si eu sa vorbesc nepoliticos, cum te simti?) se vor scarbi oamenii pe acest sit.
Ca tine sunt toti cei care se perinda la putere, de-aia a ajuns Romania o tara saraca si inapoiata. Se pare ca cine are carte multa are si prostie doldora. Omul superior ar trebui sa aiba demnitate. Ma, o polemica se face civilizat, inchipuieste-ti
ca faci schimb de idei cu ma-ta, asa vorbesti? Zice omul una, tu zici 10. si bati campii, una-doua ne faci prosti. Te-am intrebat odata “cine urmeaza?”. Te-ai certat cu fo 5 deja.
Nu ma intereseaza filozofia ta. Ca om te consider un boschetar ordinar.
Si-am incheiat cu acest sit.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-10-14 21:58:00
         
 
 
Nicolae, hazul numeric nu l-am priceput. E, evident, mai cinstit să-ți vezi de treabă decît să te afli-n treabă. Ai luat o hotărîre înțeleaptă. Eu am fost realmente impresionat de tine. Neplăcut.

Eu nu știu ce ai în cap, dar nici nu mă preocupă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-14 20:35:09
         
 
 
Am spus ca aveti ceva la cap

Spuneti: “N-aș vrea ca Niculae (mi-ati stalcit numele) să se supere în exces pe mine, dar sînt convins că, dacă ar fi citit acest mic eseu al meu: Ce știe țăranul ce este șofranul (Orfeu în infernul interpretării), s-ar fi ferit să comită comm-ul de sub poezia mea: Generozitatea condamnatului.

Eu am comentat la ora 12:26, dv. replicati la ora 21:16
Hazul il las sa-l descifreze cine vrea.

Un lucru e clar, sunteti plin de venin, cum v-am mai spus. Faceti intorsaturi idioate (vezi mai sus) pentru a face atacuri nedemne.
Aici ati atacat in fuga condeiului un domeniu vast, pe care l-ati abordat dupa ureche, numai pentru a face taraboi.
Pot sa va arat la bube pana maine dimineata, (de cateva ori v-am mai corectat cu cate ceva), prefer sa–mi vad de treaba.
Nu ma impresionati.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-10-13 22:20:18
         
 
  „Cînd îi arăți luna, prostul se uită la deget.”
(din înțelepciunea zen)

Dar tu vezi luna și el vede degetul! Cine este mai câștigat?
 
Postat de catre Magdalena Dale la data de 2006-10-13 17:04:17
         
 
  Își scrie ziua drumul cu creionul bont și ud de rouă și de izvor, trec turmele din munte spre satele de la țărm, ochii, doar ei se minunează de tot și eu, neghiobul de mine, încă nu știu, încă nu pot să aleg dintre două frumuseți una, luna de sus, de argint, sau cea de pe pământ, de chihlimbar. Mereu analizezi, ai și ce, și de ce, și mult timp de acum înainte. Să fii fericit. Ai scris bine. Votez.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-10-13 16:24:33
         
 
 
Nu l-am amintit, într-adevăr. E bine că ai făcut-o, cred că nu ai să negi că e specialitatea ta. Eu i-aș zice, ca să rămîn în ton cu nomenclatura: comentariul acidulat sau pișcătura tandră. Este aspru la limbă, dar nu "distruge recipientul" (vorba lui Dan), are efervescență.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-13 14:05:04
         
 
  Ai uitat (sau nu ai vrut să amintești) de comentariul zeflemea.
Nu e cazul să ne ascundem capul în nisip și să ne prefacem că nu ar exista postări care parcă te imploră la un astfel de comentariu. Ușor ironic, nu bășcălios. Exprimat asupra unor texte pe care parcă nici autorul lor nu le ia în serios. Sau pe care le ia prea mult în serios, raportat la mijloacele literare utilizate pentru a le da naștere.
Exemple? Putem găsi, cu carul...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-13 13:25:04
         
 
 
Eu l-aș numi comentariu la două capete. Poate fi zîmbet sau rînjet, la alegere. Autorul vrea să te încerce, deci poate fi și comentariu momeală. Nu că nu poate spune: pup, drag, la bună vedere și cîte altele, evită numai, vrea să te lase cu ochii în soare. Îi mai putem zice diversiune minimală, ambuscadă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-13 12:58:50
         
 
  Mi s-a parut foarte bine realizata aceasta "clasificare" a tipurilor de comentarii. O idee interesanta, realizata cu foarte mult spirit de observatie. Votez pentru asta:)
Ma intreb insa...comentariile ce contin doar citate din poezia sub care sunt lasate,cu o mentiune de genul ":)", unde ar putea fi incadrate? La cele colegiale? dar mi se pare prea mult, acest tip de comentarii sugereaza ca respectivul comentator chiar nu poate spune nimic concret despre poem, nici macar amabilitatile pe care le-ati mentionat.
 
Postat de catre Maria Ioana la data de 2006-10-13 11:15:58
         
 
 
Îmi place să remarc, făcînd un prim retuș la expeditiva mea clasificare, o scăpare: comentariul de lucru. El se face tot mai mult prezent prin observații asupra posibilelor corecții ce pot fi efectuate în texte. Prin sfaturi date cu bunăvoință celorlalți. Prin informații asupra surselor unde se găsesc materiale de valoare. Este din categoria celor colegial-eficace.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-13 10:11:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE