FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Filosofia ne depășește pe toți, prietene, e un teren prea larg și cu prea multe capcane. Ar mai trebui spus că în materie de gândire ne depășește cam totul, înțelegând prin gândire mai mult decât ce ne este tot timpul sub nas sau deasupra capului și cere o judecată de valoare care să satisfacă o existență limitată la ceea ce poate fi înțeles este adevăr, ceea ce nu, nu ne interesează. Apreciez spiritul tău de luptător și umorul nelipsit în orice moment. De asemenea, trebuie să-ți mulțumesc, ai fost primul care mi-a acordat un vot pe acest site. Aș vrea să rămânem prieteni. Lupta ta cu Corneliu, mai exact a ta și a lui Rudy, și a altor tovarăși de necaz, nu e de nici un folos nimănui. O seară fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-10-10 21:58:08
         
 
  Este ușor să nu-și asumi o responsabilitate în spatele unui pseudonim... și este greu de crezut că se va ascunde o virtute...
Norocul nostru este că "avem parte" doar de "virtual"...

Eleonora
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-10-10 20:14:46
         
 
 
Acest comentariu e un pic prea lung și au reapărut inerente scăpări. Îmi place totuși umilitatea care e evident mai mult decît afișată. Știu că nu te prea pricepi la alte genuri decît cel pe care-l practici, consider că părerile tale se vor mai schimba pe măsură ce vei deprinde gusturi mai variate. Ai uitat să deschizi ghilimelele cînd m-ai citat. Nu toți înțeleg ușor unde se termină ce ai spus tu și începe ce am spus eu. Mă bucur că suferi împreună cu mine și te asigur de compasiune reciprocă.

Cu ghearele în pernițe.
Un latifundiar.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 23:49:09
         
 
  Pentru ca textul ma vizeaza pe mine si fixatia distinsului postator a atins cote magistrale vin umil cu un scurt comntariu.
Din punct de vedere literar textul e in deplina solidaritate cu majoritatea postarilor domniei sale.
Cand nu eviscereaza opere literare in compuneri clasele 1 4, scrie Haikuku. Si cand nu scrie Haikuku delireaza literar fireste in catrenute de nivel cresa cu orar prelungit. De ceva timp observ ca distinsul nu poate trai fara sa-l atace pe ecsintescu. Lucru care ma amuza copios. Liviu Bordas care este un om serios, n-a marsat in infantilismul semantic al maretului postator. D-l Ciurtin este la cam la etatea postatorului si buna crestere ma obliga sa pun postarea domniei sale pe seama unei solidaritati din clubul pensionarilor. Elia David este dulce ca de obicei....Apoi revine dl Cta mai paranoic decat oricand.Impresia mea este, Liviule, deși n-am fost nici măcar pompier voluntar, că încerc să izolez focarul ca focul să nu se extindă confuziv și piromanul să poată fi clar identificat de oricine n-are orbul găinilor. S-ar putea să fie unu piroman sinucigaș. Asta e alegerea lui.

Tavi, simbolul lor e cîinele care mușcă mîna care-i dă de mîncare (a făcut-o de cîteva ori cu domnul Corbu).''
Daca pana acum va consideram un dependent de site din lipsa de altceva, observ ca sunteti de rasu plansu.
Piroman sinucigas? Sa fiu identificat...Doamne dumneavoastra suferiti. Si jur ca imi pare rau.
Iar domnul Corbu nu mi-a dat mie de mancare niciodata, stimabile. Si in afara unor polemici interesante cu userul E Cristescu nu cred ca ne-am deranjat reciproc. Repet il respect pe d-l Corbu pentru proiectul Europeea la care tine si sper ca il va dezvolta. Magdalena Dale e optiunea dvs sa ma cititi sau nu. Presupun ca talentul dumneavoastra genial va da posibilitatea sa simtiti literatura.
In priviinta epatarii va inselati flagrant. Eu scriu ce traiesc.Fie ca va place sau nu va place, fie ca ma credeti sau nu. Sa epatez cum si cu ce scop. Pe site sunt ecsintescu. Tocmai de aceea prefer sa fiu sub pseudonim pentru a beneficia de acest virtual extraordinar de interesant.
Marilena Fulger apreciez bunatatea terezica a domniei voastre. Dar cred ca filosofia va depaseste. Fara suparare.
la buna citire....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-10-09 22:23:04
         
 
  Omul, dragă Corneliu, nu e doar bun sau doar rău. Educația a avut și va avea un rol determinant în acest sens, dar tocmai din educație rezultă, de foarte multe ori, tipuri comportamentale deficitare. Salut inițiativa ta, o apreciez, dar hai să mai scriem și poezie, mai ales eu, nu? Bine, scrie ce vrei tu. Scriu și eu ce vreau eu. Nu supărăm pe nimeni atât timp cât nu atacăm pe nimeni. Mulțumesc frumos pentru dedicație. De acum înainte, fă-mi o poezie sau scrie gânduri, ca să am la ce-ți răspunde frumos. Vrei? Oamenii care văd în ceilalți rivali sunt în acord cu ceea ce se întâmplă la ora actuală în lume. Nu oprim războiul că ne apărăm de teroriști, teroriștii își intensifică acțiunile pentru că sunt stimulați să facă asta, forțele pacificatoare își intensifică acțiunile... Adevărul e că trebuie un echilibru între rău și bine, nu se va ajuge cu forța niciodată la bine sau al rău. Fiecare parte a întregului, aflată în deficit de funcționare, va căuta întodeauna să-și recâștige terenul. Evident că pentru a putea trăi într-o lume civilizată în liniște e bine ca binele să fie mai mult decât răul. E ca și cu materia și antimateria. Pe anumite periade de timp, ca și în cazul Universului, materia e mai multă decât antimateria, adică binele triumfă. Datoria lui veșnică e să caute să oprească ascensiunea cantitativă a răului. Dar cine poate spune cum e mai bine să se facă asta? În mod sigur, lipsa de respect într-o comunitate bazată pe pricipii și norme creștine, să spunem, e un rău care trebuie combătut cu înțelepciune, iar dacă nu se reușește astfel, se ajunge la atac "armat", fiecare cu armele lui. Sunt un pic convinsă că și cei porniți doar pe miștocarisme vor să fie apreciați pentru ceea ce scriu, de cât mai multă lume. Curentul acela care dă dreptul creatorului să se refuleze în opera finită e ca mai tot ce s-a impus din prea mult bine. De ce să nu spună omul cum se... și în poezie, să arate în filme, pe pânze, dacă asta face? E aici o eliberare a trupului de spirit, adică o acceptate a animalicului din noi. Și batem pasul pe loc, iar poezia suferă. Mai ales a mea! O zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-10-09 17:04:58
         
 
  Am preferat să mă fac că nu văd „bietul mitocan”... Consider că tot ce ține de persoana sa nu are nicio legătură cu literatura ci doar cu dorința de a epata, într-un mod reprobabil. Fiecare își alege calea după cum îi este caracterul...  
Postat de catre Magdalena Dale la data de 2006-10-09 16:25:24
         
 
 
Impresia mea este, Liviule, deși n-am fost nici măcar pompier voluntar, că încerc să izolez focarul ca focul să nu se extindă confuziv și piromanul să poată fi clar identificat de oricine n-are orbul găinilor. S-ar putea să fie unu piroman sinucigaș. Asta e alegerea lui.

Tavi, simbolul lor e cîinele care mușcă mîna care-i dă de mîncare (a făcut-o de cîteva ori cu domnul Corbu).

Elia, epigramele sînt totdeauna adieri răcoritoare. Ca un evantai cu care ațîți cărbunii la grătar. Mîna ta de vestală întreține focul sacru.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-10-09 15:36:42
         
 
 
Am văzut unde e focul
Și-aș vrea - gata cu vendeta !-
Să-l sting; de-oi avea norocul
Să se termine bricheta.


 
Postat de catre elia david la data de 2006-10-09 12:50:11
         
 
  Sunt mulți creștini care trudesc
Mârlanii doar se ospătează
Mănâncă beau se și distrează
Pe Dumnezeu îl... păcălesc!
Dar vine roata se-nvârtește
Și le trece ca o boare
Când rămân fără mâncare
Pe cine atunci mai..., păcălește?
Sau hoți se fac la drumul mare
Fură sau batjocoresc
Și pe cei ce îi iubesc
Pentru traista cu… mâncare?
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-10-09 12:23:29
         
 
  Tocmai m-am pronunțat dincolo.
Catrene de acest fel nu cred că așteaptă comentarii literare. Am mai spus-o: sunt doar gaz peste foc.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-10-09 11:47:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE