Insemnari de la a IV-a Conferinta de Afaceri din Regiunea Dunarii

                                      (I)

 

    Prima informatie am urmarit-o la televizor, se afirma la TVR1  ca a IV-a editia a Conferintei de Afaceri din Regiunea Dunarii (DRBC4)

va fi "evenimentul economic al toamnei in Romania" .

    Era pentru prima data cind reprezentantii celor 13 tari din Regiunea Dunarii se intruneau la Bucuresti. 

    Totul paruse un vis intangibil, cind visul "a devenit posibil" l-am sunat pe bunul meu prieten Ion Corbu si l-am intrebat precipitat: "Nu-i asa ca tu spui DA?", la care el a raspuns fara sa ezite: "Tu stii ca eu spun intotdeauna DA".

 

                                           ***

 

   Palatul Parlamentului oferea, din balcon, o priveliste splendida asupra Bucurestiului. Intr-o pauza a DRBC4 am facut citeva fotografii impreuna cu Corbu, el m-a rugat sa surprind citeva instantanee chiar din salile de dezbateri, erau foarte multe sectiuni interesante care se petreceau in acelasi timp. La un moment dat Nelu m-a "someaza" sa parasim una din sectiuni pentru a ajunge la sala unde avea loc o intrunire dedicata artei, educatiei si afacerilor.

Acolo am cunoscut-o pe Doamna Renate CHRISTIN, Presedinta si purtatoarea de cuvint a Asociatiei Internationale de Arta din Germania.

    Bineinteles ca am facut citeva fotografii si acolo (intre alte descoperiri importante facute de catre Nelu a fost prezenta Doamnei Mioara Lujanschi, cea care avea sa ne sprijine sa realizam aplicatia pentru un program de traduceri europene - in caz de reusita la Bruxelles, aplicatia noastra urma sa insemne aparitia unor carti in editura lui Corbu).

    In orice caz, DRBC4 insemnase o sansa imensa de a cunoaste oameni deosebiti, diplomati, oameni de afaceri, personalitati culturale. "Acesta este si motivul pentru care am tinut sa vin, chiar daca am renuntat la alte lucruri importante", imi marturisise Nelu.

  Fusesera citeva discutii interesante si utile, mai ales in pauzele de masa (inclusiv la "Seara vieneza" din restaurantul Parlamentului),

dar toate acele impresii si contacte trebuiau sa se sedimenteze.

Probabil ca timpul va aseza lucrurile "in adevarata lor lumina".

Deocamdata am un autocar care ma asteapta sa plec spre Mangalia, unde va fi un seminar dedicat combaterii contrafacerii si pirateriei in contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, la Bucuresti e o zi superba cu soare, mai am citeva minute de stat in fata acestui calculator de la un Internet Cafe. Voi continua pe parcurs (intrebarea este CIND voi avea din nou o farima de timp).

    Acum gata, ultima fraza, ar trebui aici un mesaj esential, de pilda "Ce vreme superba pentru seminarul de la Mangalia, o vreme absolut EUROPEANA si TRANSATLANTICA!", daca nu cumva dincolo de Atlantic ploua, iar in Europa s-ar putea sa ninga...Nu conteaza, la Bucuresti e soare, iar la Mangalia va fi...vara in decembrie.

                                            (va continua)

                                                        Ioan Iacob
 
Ioan Iacob



BACK
 

COMENTEAZĂ
| MEMBRI DE ONOARE | SPONSORI | SUMAR | PRIMA PAGINA | PUBLICITATE |  
| CAUTA | CONTACT| COPYRIGHT | REDACTIA | ARHIVA | LINKURI | WEB-CAM |
Nr. Pilot
  *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR ****