Inregistrarea in motoare de cautare
EUROPEEA este inregistrata in motoare de cautare atat straine cat si romanesti incluzand principalele motoare de cautare (Altavista, Excite, HotBot, Infoseek, Lycos, Magellan, WebCrawler, Yahoo, Northern Light, MetaCrawler, GoTo, Google, Home.ro.etc.).

Pretul pentru inregistrarea acestui serviciu, pentru terti este de 50$.

Bannere publicitare

Toti cei care acceseaza „europeea.ro” prin orice tip de conexiune Internet, poat intra in posesia informatiei pe care dvs. sunteti dispusi sa o transmiteti prin intermediul unuia sau mai multor bannere plasate pe situl revistei.
Astfel viitorii posibili clienti ai produselor si serviciilor dumneavoastra, carora le faceti publicitate prin intermediul bannerelor amplasate pe situl nostru pot fi directionati catre acestea si vor lua astfel cunostinta cu portofoliul dumneavoastra de oferte precum si cu datele de identificare ale firmei (tel. (Fax. E-mail, etc. )
Prin larga adresabilitate interna si internationala pe care revista o are, este si se doreste a deveni tot mai mult, o revista a „cetateanului european” astfel incat mizam pe accesarea acestei reviste de catre cetateni din toate cele 27 de tari ale Europei.

In functie de optiunile dumneavoastra si de strategiile proprii de de marketing puteti opta pentru banner de tip 120x60 pixeli si/sau 468x60 pixeli, pozitii top sau inside care pot include si un link.
Tip banner TPM TC
120x60 3,2$ 0.76$
468x60 4,4$ 0.92$
120x400 5,5$ 1.35$
TPM = tarif/mie afisari ; TC = tarif/click ;

Tarif forfetar:

Tip banner TPL T3L
120x60 99 $ 235 $
468x60 125 $ 300 $
120x400 150 $ 360 $
TPL = tarif/lunai ; T3L = tarif pentru 3 luni ;

Pentru alte durate tariful se stabileste pe baza datelor de mai sus si poate fi negociat.
Tariful cuprinde inclusiv elaborarea bannerului la un nivel de complexitate normala.

DIRECTOR RELATII PUBLICE

Ioan I A C O B




IDEE – PROTECT – INTERNATIONALE
BELGIA

OFERTA

Sunt cunoscute numeroasele cazuri de copiere si chiar furtul invențiilor ca urmare a nebrevetării acestora in alte țări.

Sunt cunoscute taxele de brevetare la extern care de cele mai multe ori depășesc 50 mii US$.

Neplata taxelor anuale de menținere in vigoare a brevetelor este de asemenea o alta cauza in urma căreia inventatorii decad din drepturi, creația lor trecând in domeniul public.

Se știe ca invenția este rezultatul muncii creative si ca atare are unul sau mai mulți autori iar dreptul de autor poate fi protejat printr-un « copyright ».

Stiați ca exista posibilitatea protejării creațiilor intelectuale de orice fel, inclusiv creațiile care se pot materializa într-o invenție cu ajutorul AMPI – Act Minutar de Proprietate Intelectuala, act protejat el însuși printr-un copyright ?

Cu cca 1000 EUR, (barem diferențiat + taxe consultanta), prin intermediul IPI - IDEE – PROTECT – INTERNATIONALE- Belgia, cu ajutorul AMPI va puteți proteja orice creație intelectuală, inclusiv o invenție, în cele 148 de țări semnatare ale Convenției de la Berna, pentru toata durata vieții autorilor si 50, respectiv, pentru România, 70 de ani, de la moartea autorului sau ultimului coautor ?

Informații suplimentare la :

IDÉE – PROTECT- INTERNATIONALE
a.s.b.l. Enreg. Tribunal de Tournai- Regisseur agréé de l’ AMPI
Rue de Fournes, 22 B- 7620 Brunehaut- BELGIA
Tel/ Fax ++32 (0) 69 345 637
Internet: web.wanadoo.be/ampi

Consultant regional: Conf. Univ. dr. Ion CORBU - București
Tel/fax: 0040 21 7713932; Mobil: 0040 772598240
E-mail: [email protected]; [email protected]

Anunțuri

  oltean laura a postat anunțul in data de 2005-05-27

caut sponsor care sa ma ajute la publicarea unui volum de poezii, mentionez ca este vorba de poeme care doresc sa ajunga la sufletele cititorilor.

  Diana Neicu a postat anunțul in data de 2004-02-26

Organizatia Internationala de Dans (IDO) Romania. Competitii, Discipline (Breakdance, HipHop, Salsa, Showdance, Tango Argentinian, Bugg..), Rezultate, Noutati. Diana Neicu Persoana de Contact IDO (http://diana_neicu.tripod.com)

  Pavel Dumbraveanu a postat anunțul in data de 2003-12-03

Ziarist cauta de lucru la agentiile de stiri ori la ziarele din Romania.
ADAUGĂ ANUNȚ
| MEMBRI DE ONOARE | SPONSORI | SUMAR | PRIMA PAGINA | PUBLICITATE |  
| CAUTA | CONTACT| COPYRIGHT | REDACTIA | ARHIVA | LINKURI | WEB-CAM |
Nr. Pilot
  *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR ****